Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Pirates of the Caribbean 2 er umbo, og en møe opplagt cliffhanger til PotC 3.

Digger scenarioet, musikken og skuespillerene i de to filmene der.

 

FEEL GOOD! Bra date også ...

6498862[/snapback]

 

 

ah, den filmen må jeg bare se ^^

6498878[/snapback]

 

 

Filmen startet bra den, spenningen bygde seg opp... Jeg begynte å bli glad :D jeg sitter spent og venter på klimakset.... som aldri kommer... så blir det kjedelig en lang stund :(

 

nesten som å nesten få orgasme, men rett før man kommer så slutter tilfredstillelsen fordi telefonen ringer, så må man prate med moren sin på telefonen istedenfor...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal Bjarte legge seg før klokken fire for første gang på lenge.

Bjarte er trøtt. Sove nå.

 

Bjarte sier hadet til alle fortapte sjeler som henger i SO.

 

Bjarte sier hadet til Torstein som ikke er en fortapt sjel.

Bjarte sier også hadet til Zappza som er lei seg. Bjarte gir han også en klem for å trøste.

Lenke til kommentar

God natt

Google.com , different, 9hdoksaet4, Ø.B., Thor., Overdox, mr.chaos, Carl M, b-real, Black&White, fox88, tørrfisk, bangbang, Cutthroat Bill, araziel, Neptun_, Swein, looOool, SkyMarshall, mongeland, MAXILA, charlie di meola, Stigma, Xardax, Tomat-Ulf, WorThy, Ulven, Solid_, ilpostino, brutality, MrLee, Dieseln, kaiern, RostaD, aiwuser, Scortech, espennyh, Mollenpriz, BrageC, bazukh, NorthGarden, Kameragutten, fredrikrb, MongoMan, noctis, skate4life, apollox, Fez, Tchernobog, nilsso, dankle, judas72, Impetus90, SjølveMaen, stgbrt, Oovz, groenn, Knut Erik, Tulelgeit, Chevelle, Coeuz, razh0r, torretb, OneManDemocracy, George Bush, gnott, prog master, Pazman, Pater, Mirann, beneiro, jepp300, Zappza, OMartin, stoners, Furyfax, BonFireMan, ingebrigtz, .Brusfisk, graastein, death_comes_rippin, E.T, Leon Johannessen, Flaringo, Ultra_Fisk, kt600, DigitaL BlasteR, Kong_Miraz, FrenChie, Sundiver, Pakkis, ByTheWay, escobar, kfz, yomann, Fox9, Medion, Pug, Deathstalker, sob, Der Kommissar, PMnormal, reverto, Lakus, Orresnei, ViPaZz, EviLEddiE, Crewer, SatCrack, Satrucci_, crapzors, Axes, Redline_, Aak1, Arve Systad, PyroCX, sablabra, Tøffli, Nonsens, MItjmannen, Bad_Boy_, tjalla, ka1ser, Faris, Phyx, stolmann, Typho, just-_-me, Gnurk, FOOrK, SumSar, pronoob, Newbieboka, Stig Jøran, pakke, -Knuð, pwd3679, albions, Fidel_Castro, Robbiedeluxe, TomFu, Frupp, eirik1989, Skogli, Sandiz, Hansa92, P-in-P, Patz, ikkenostress, Skrote, SBS, magnulf, Chris88, bjeffbjeff, flymicro, Ulvestad, S1rre, nazrm, premium, invictus, Nytrøa, JoonGoii, Henrik2k, Nevnarion, Morty84, Ferr, Propaganda, TLZ, espeliden, Phinex, Flippy92, commi, Patience, ion, BareMarius, Winters, tussiesel, Oracel, Cantus, Proxer, EinarO, Canute, Davenci, vorbis, hansol123, krolsen, JokuM, noseh, smeboe, stian123, Dalet, Treblad, Timmii, kyberbob, christer-R, oysfaerg, funkweb, PepsiCo, Musty, ELF, NightKeeper, golf_jente, PC91, GARDNR, Plomma2, Zealuu, Zomb, The Very End, modin, Langbein, Per-Stian, Flippo, Brummle, Tordenflesk, Karlsen91

 

 

:roll:

Lenke til kommentar
Vært i hamar nå, på kino. Pirates 2. Synes den funka fett jeg.. Hjalp vel på med et par pils.

Skjedd noe spess her i kveld da?

6499009[/snapback]

 

 

Lillehammer - Hamar ?

 

Var bra dama du hadde med på date da eller? ;)

6499015[/snapback]

En kamerat som har kjøpt hus der, som hadde bursdag i dag. Har ikke besøkt han der enda, vært i hamar nesten et år han. Så jeg følte det var på tide å avlegge et besøk :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...