Krankemot Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Pirates of the Caribbean 2 er umbo, og en møe opplagt cliffhanger til PotC 3.Digger scenarioet, musikken og skuespillerene i de to filmene der. FEEL GOOD! Bra date også ... 6498862[/snapback] ah, den filmen må jeg bare se ^^ 6498878[/snapback] Filmen startet bra den, spenningen bygde seg opp... Jeg begynte å bli glad jeg sitter spent og venter på klimakset.... som aldri kommer... så blir det kjedelig en lang stund nesten som å nesten få orgasme, men rett før man kommer så slutter tilfredstillelsen fordi telefonen ringer, så må man prate med moren sin på telefonen istedenfor... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Nå skal Bjarte legge seg før klokken fire for første gang på lenge. Bjarte er trøtt. Sove nå. Bjarte sier hadet til alle fortapte sjeler som henger i SO. Bjarte sier hadet til Torstein som ikke er en fortapt sjel. Bjarte sier også hadet til Zappza som er lei seg. Bjarte gir han også en klem for å trøste. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Vært i hamar nå, på kino. Pirates 2. Synes den funka fett jeg.. Hjalp vel på med et par pils. Skjedd noe spess her i kveld da? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Vært i hamar nå, på kino. Pirates 2. Synes den funka fett jeg.. Hjalp vel på med et par pils.Skjedd noe spess her i kveld da? 6499009[/snapback] Lillehammer - Hamar ? Var bra dama du hadde med på date da eller? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Uffda. Satte på "The Waterboy", så ganske langt ut i filmen - og sovna. Det resulterte i brus utover diverse steder. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 God natt Google.com , different, 9hdoksaet4, Ø.B., Thor., Overdox, mr.chaos, Carl M, b-real, Black&White, fox88, tørrfisk, bangbang, Cutthroat Bill, araziel, Neptun_, Swein, looOool, SkyMarshall, mongeland, MAXILA, charlie di meola, Stigma, Xardax, Tomat-Ulf, WorThy, Ulven, Solid_, ilpostino, brutality, MrLee, Dieseln, kaiern, RostaD, aiwuser, Scortech, espennyh, Mollenpriz, BrageC, bazukh, NorthGarden, Kameragutten, fredrikrb, MongoMan, noctis, skate4life, apollox, Fez, Tchernobog, nilsso, dankle, judas72, Impetus90, SjølveMaen, stgbrt, Oovz, groenn, Knut Erik, Tulelgeit, Chevelle, Coeuz, razh0r, torretb, OneManDemocracy, George Bush, gnott, prog master, Pazman, Pater, Mirann, beneiro, jepp300, Zappza, OMartin, stoners, Furyfax, BonFireMan, ingebrigtz, .Brusfisk, graastein, death_comes_rippin, E.T, Leon Johannessen, Flaringo, Ultra_Fisk, kt600, DigitaL BlasteR, Kong_Miraz, FrenChie, Sundiver, Pakkis, ByTheWay, escobar, kfz, yomann, Fox9, Medion, Pug, Deathstalker, sob, Der Kommissar, PMnormal, reverto, Lakus, Orresnei, ViPaZz, EviLEddiE, Crewer, SatCrack, Satrucci_, crapzors, Axes, Redline_, Aak1, Arve Systad, PyroCX, sablabra, Tøffli, Nonsens, MItjmannen, Bad_Boy_, tjalla, ka1ser, Faris, Phyx, stolmann, Typho, just-_-me, Gnurk, FOOrK, SumSar, pronoob, Newbieboka, Stig Jøran, pakke, -Knuð, pwd3679, albions, Fidel_Castro, Robbiedeluxe, TomFu, Frupp, eirik1989, Skogli, Sandiz, Hansa92, P-in-P, Patz, ikkenostress, Skrote, SBS, magnulf, Chris88, bjeffbjeff, flymicro, Ulvestad, S1rre, nazrm, premium, invictus, Nytrøa, JoonGoii, Henrik2k, Nevnarion, Morty84, Ferr, Propaganda, TLZ, espeliden, Phinex, Flippy92, commi, Patience, ion, BareMarius, Winters, tussiesel, Oracel, Cantus, Proxer, EinarO, Canute, Davenci, vorbis, hansol123, krolsen, JokuM, noseh, smeboe, stian123, Dalet, Treblad, Timmii, kyberbob, christer-R, oysfaerg, funkweb, PepsiCo, Musty, ELF, NightKeeper, golf_jente, PC91, GARDNR, Plomma2, Zealuu, Zomb, The Very End, modin, Langbein, Per-Stian, Flippo, Brummle, Tordenflesk, Karlsen91 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Vært i hamar nå, på kino. Pirates 2. Synes den funka fett jeg.. Hjalp vel på med et par pils.Skjedd noe spess her i kveld da? 6499009[/snapback] Lillehammer - Hamar ? Var bra dama du hadde med på date da eller? 6499015[/snapback] En kamerat som har kjøpt hus der, som hadde bursdag i dag. Har ikke besøkt han der enda, vært i hamar nesten et år han. Så jeg følte det var på tide å avlegge et besøk Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) En kamerat som har kjøpt hus der, som hadde bursdag i dag. Har ikke besøkt han der enda, vært i hamar nesten et år han. Så jeg følte det var på tide å avlegge et besøk hehe,daså.. men da går det ann! Endret 16. juli 2006 av espennyh Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 God natt ............... 6499044[/snapback] Omg...er det mulig?? Hvorfor skal det der være nødvendig å poste det der?? Er man 14 år og må hilse på alle vennene sine som man elsker så utrolig mye og hadde død uten de? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Nei da tar jeg kvelden jeg folkens Før kl 4 og ja Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Kewk - slikt ett tykt lag med shit på tennene er alltid like godt <3 Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Blar gjennom mappene mine, fant ei mappe med screenshots fra WoW.. fyfaen, savner WoW Dere som spiller WoW ennå, er heldige Endret 16. juli 2006 av fox88 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Blar gjennom mappene mine, fant ei mappe med screenshots fra WoW.. fyfaen, savner WoW 6499098[/snapback] Pay the butcher's bill - log on - rot away! Lenke til kommentar
Axes Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Tror jeg skal kjøpe meg Wow i slutten av august da jeg får lønning, kjøpe ny hdd og sprette inn Wow! Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Tjaaa, har solgt min char Spiller du ennå wow? Skymarshall Endret 16. juli 2006 av fox88 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Satan i helvette, så jævla kjedelig det er her. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Har kjedet meg i hele dag igrunn, nei, for begynne å jobbe igjen så har jeg noe å gjøre. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Satan i helvette, så jævla kjedelig det er her. 6499103[/snapback] Ekko. Natta. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Blar gjennom mappene mine, fant ei mappe med screenshots fra WoW.. fyfaen, savner WoW Dere som spiller WoW ennå, er heldige 6499098[/snapback] Don't give in! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg