Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Åå, da skulle jeg røske i loffen lett som bare den!

Meshuggah - Catch 33 er ikke værst album, litt funky gitarlyd.

Liker du dm Pwnd3679?

6498709[/snapback]

 

mest nyskapende band på mange mange år. Fredrik tordendal og trommissen er vanvittig flinke musikere. :love:

6498723[/snapback]

Tja, Meshuggah er tross alt er experimentalmetal band,

6498735[/snapback]

Piss meg i øret.

6498746[/snapback]

Edit.

 

Myspace kopi:

 

"Meshuggah

Metal / Death Metal / Experimental"

 

Stoler mer på deg Hylo.

6498772[/snapback]

 

Meshuggah er matematikkmetall (math metal) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dem holder seg innenfor litt mer enn 1 sjanger, jeg syns Myspace stemmer veldig bra.

 

"Meshuggah

Metal / Death Metal / Experimental"

6498787[/snapback]

Du syntes det, jeg mener den suger.

6498793[/snapback]

Hvorfor diskuterer vi egentlig musikk? Kommer ingen vei uansett, hvor mye du prøver (jo, noen unntak). :yes:
Lenke til kommentar
Dem holder seg innenfor litt mer enn 1 sjanger, jeg syns Myspace stemmer veldig bra.

 

"Meshuggah

Metal / Death Metal / Experimental"

6498787[/snapback]

Du syntes det, jeg mener den suger.

6498793[/snapback]

Hvorfor diskuterer vi egentlig musikk? Kommer ingen vei uansett, hvor mye du prøver (jo, noen unntak). :yes:

6498805[/snapback]

Kommer jeg ingen vei, du? Jaha? Forklar, er du snill. :)

 

Jeg får ytret min nokså sterke mening, det har jeg utrettet og er fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Dem holder seg innenfor litt mer enn 1 sjanger, jeg syns Myspace stemmer veldig bra.

 

"Meshuggah

Metal / Death Metal / Experimental"

6498787[/snapback]

Du syntes det, jeg mener den suger.

6498793[/snapback]

Hvorfor diskuterer vi egentlig musikk? Kommer ingen vei uansett, hvor mye du prøver (jo, noen unntak). :yes:

6498805[/snapback]

Kommer jeg ingen vei, du? Jaha? Forklar, er du snill. :)

 

Jeg får ytret min nokså sterke mening, det har jeg utrettet og er fornøyd. :)

6498813[/snapback]

Tror det er flere som syns Meshuggah er Metal / Death Metal / Experimental

 

 

 

 

:yes:

Lenke til kommentar
Tror det er flere som syns Meshuggah er Metal / Death Metal / Experimental

 

 

 

 

:yes:

6498823[/snapback]

k.

 

De er ikke vel bevarte.

 

SteffyBoy: Jeg skal ikke prate med noen, jeg skal gjøre så de kan prate med dere. ;p

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
RPP er hvaforno?

6498834[/snapback]

 

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Velkommen til The Recent Pic Post.

 

Dette er en thread der du kan poste et nylig tatt bilde av deg selv og dele det med andre her på forumet og samtidig snike litt på hvordan andre forumbrukere ser ut.

Som på mange andre plasser på dette forumet så må vi ha regler i threaden fordi folk ikke klarer å bruke vanlig folkeskikk så her er et par regler alle skal følge i denne threaden:

 

R E G L E R:

[X]: Hver thread MÅ inneholde et bilde.

[X]: Dette bildet skal være av deg, og det skal være et gjenkjennelig bildet av deg. Det skal ikke være bilder av den nye telefonen du har, ikke av mora di, ikke av hybelkaninene som ligger helt innerst under senga de, bildet skal være av DEG.

[X]: Og har du brukt et bildet før så skal det ikke brukes flere ganger, vi trenger ikke å se samme bildet av deg side opp og side ned fordi at du vil ha en thread å prate i. Snakke kan du gjøre i Siste Ordet 5 (SO5).

[X]: Bildet skal ikke være slik at det dekker mere av hele skjermen din. Resize bildet ditt før du poster det.

 

Alle poster som ikke inneholder bilder vil bli slettet. Gjentatte brudd på dette kravet vil medføre advarseløkning eller midlertidige utestengelser.

 

Happy posting folks!

 

Ble stengt før i kveld/natt..

 

 

Men en ting, hvorfor er første posten endret da den ble stengt.

Aner vi gjenåpning snart? :innocent:

Lenke til kommentar
Hylol, nå må du passe deg. Vi i crew får ikke være så agressive, da tør ingen å snakke med oss.

6498827[/snapback]

 

Kommer dere til å anskaffe et avhørsrom aka hostel stil?

 

Hvis ja, joiner jeg crewet. :)

6498835[/snapback]

Ikke ring oss, vi ringer deg.

 

Avhørsrom er en selvfølge. INFO::INFO går ut på å skaffe informasjon gjennom diverse Jack Bauer-taktikker.

 

Håper jeg.

Lenke til kommentar

Jeg melder meg frivillig. Har hengt sammen med Hylo en stund og jeg har vært sammen med ei dame fra Hamar i 4 mnd. Det burde holde synes jeg.

 

Edit: Håper Fredrik setter pris på at jeg synger for han på msn. Ligger mange timer med trening bak dette Fredrik.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Jeg og. Det vil si trenger jeg informasjon fra deg så setter jeg en kule eller to i leggen til Rome.  :)

6498911[/snapback]

 

Skal mer til enn å knerte et risp i sengestolpen for å få informasjon ut av Stiffmeisteren, gitt.

 

Ikke drep meg, Maren!

6498922[/snapback]

 

Yup, jeg slår ned Ueland stjeler kontoen hans. Stenger Off-Topic, Musikk og Film/tv delene av forumet. Da tror jeg kan trekke ut mye. Jeg har til og med en kar innfiltrert i HW Hq, Vegard_. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...