Dahl Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg hater min prepubertale bror. Alt som kommer ut av munnen hans er enten idioti eller frekkheter. Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Fy faen, konfirmasjonsmøtet i dag var ekstremt kjedelig! Heldigvis det siste! Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Hehe! Ferdig for over 4 uker siden jeg Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Haha, fet tegneserie! Hvor gammel er broren din? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Haha, fet tegneserie! Hvor gammel er broren din? 6043506[/snapback] 13, blir 14 denne måneden. Grmpf. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Her varre stille gitt! 6043105[/snapback] Sånn går det når PepsiCo og de andre som fyller opp SO med "kvalitets"spam ikke er her. 6043119[/snapback] men nå er jeg her. nå får du det vel gøy Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Jøss, har du en bror Dahl?! (vil egentlig skrive @kd, men... Grrr...) jeg har liksom ikke innsett at de på dette forumet faktisk kan ha søsken eller familie i det hele tatt *se på Ubersøte kattunger * Endret 4. mai 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Nå kjenner jeg deg vaffal ikke igjen da dahl nytt bilde og allt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Nå kjenner jeg deg vaffal ikke igjen da dahl nytt bilde og allt 6043674[/snapback] @kd er død men sjelen har Dahl overtatt Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Jøss, har du en bror Dahl?! (vil egentlig skrive @kd, men... Grrr...) jeg har liksom ikke innsett at de på dette forumet faktisk kan ha søsken eller familie i det hele tatt *se på Ubersøte kattunger * 6043549[/snapback] For å si det slik: Jeg har en tvillingbror og to halvbrødre. God natt alle sammen, jeg ser ingen grunn til å vær våken lenger. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Gackt er litt tøft, egentlig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Bah. Jobba med no oppgave i ca hele kveld. Ikke fått så mye utta det Men har kommi i gang så jeg veit ca nøyaktig ( ) hva av stoff jeg trenger. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Fysh så varmt det er på rommet mitt. Jeg har laget ny rasterbation. Quiz Kid Donnie med Brad the Bartender. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Natta, nå legger jeg meg. Skal opp klokka sju i morra, ha prøvemuntlig mattematikk. Wish me luck? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Noen som vil si noe på denna? Trur jeg skal pusse tenner nå gitt. Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Natta, nå legger jeg meg.Skal opp klokka sju i morra, ha prøvemuntlig mattematikk. Wish me luck? 6043848[/snapback] Lykke til, kjære... <3 Edit: Trøtt. Seng. Ahh.... Endret 4. mai 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Skal opp klokka sju i morra, ha prøvemuntlig mattematikk. Wish me luck? 6043848[/snapback] Hvilken klasse går du i? Uansett, lykke til. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 jeg og to andre kompiser skal være oppe i hele natt Han ene har ikke sovet på 2 netter. Siste natten hans nå Kl. 1-2 stikker vi ut å jogger en tur ned til Esso; On the Run! Må ta branntrappen fra øverste etasje, ellers merker pappa at jeg er "ute å går" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Ah. Gleder meg til jeg er ferdig med skolen før sommerferien. Er så digg når jeg har no kompiser her. stikker ut midt på natta å spiller basket ellernoe :!: Thats life for ya. Er et lite stykke å gå, men bensinstasjonen er win når man er sulten midt på natta i ferien. Rediger: Nå skal jeg legga meg i senga, der jeg har dobbelt lag med madrasser Det er digg, siden jeg har litt vondt i skuldra atm. skal se på tv, og sove. God natt. Endret 4. mai 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 noen er visst med på VM i lengste msn-nick? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg