Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Heh, i dag skulle mamma vekke meg tidlig så jeg kan være opplagt til jeg skal opp klokka seks for å dra på ferie i morgen.

 

Jeg vekkes tidlig. Jeg sovner igjen. Jeg vekkes igjen. Jeg sovner igjen. Jeg vekkes igjen. Jeg sovner igjen. Til slutt kommer mamma og drar av meg dyna (heldigvis var jeg ikke kommando i natt) og sier at jeg ikke får ligge og dra meg lenger, for nå hadde jeg allerede ligget halve dagen. Klokkeslett: 10:30. :ermm:

 

Så våkner jeg opp til et kjøleskap uten smør, tørre brødskvier og homohetsing i PRS og etterpå skal jeg ut og tvangsklippe håret mitt... Ikke verdens beste dag, men jeg smiler ennå. :p

Lenke til kommentar
Du skal det? Haha! Ja da blir det vel et bilde å få se når du er ferdig selvfølgelig?

Jeg skal putre meg en tur på Siba på Liertoppen og kjøpe med Xbox 360, for jeg vil spille Oblivion the way Nvidia meant it to be played.

6494951[/snapback]

 

skaff deg et skikkelig spill, hvis du liker Burnout serien f.eks. Så skal jeg knuse deg over live :p hehe

Lenke til kommentar
Heh, i dag skulle mamma vekke meg tidlig så jeg kan være opplagt til jeg skal opp klokka seks for å dra på ferie i morgen.

 

Jeg vekkes tidlig. Jeg sovner igjen. Jeg vekkes igjen. Jeg sovner igjen. Jeg vekkes igjen. Jeg sovner igjen. Til slutt kommer mamma og drar av meg dyna (heldigvis var jeg ikke kommando i natt) og sier at jeg ikke får ligge og dra meg lenger, for nå hadde jeg allerede ligget halve dagen. Klokkeslett: 10:30. :ermm:

 

Så våkner jeg opp til et kjøleskap uten smør, tørre brødskvier og homohetsing i PRS og etterpå skal jeg ut og tvangsklippe håret mitt... Ikke verdens beste dag, men jeg smiler ennå. :p

6495103[/snapback]

 

PRS?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...