Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du ikke tatt med deg våpen?! Oioio, løp så fort du kan å hent det! Jeg sitter en halv meter forran en våpenskap med en salongrifle, 3 hagler og en Vanlig rifle med kikkertsikte.. Plenty med ammo her og! Hvis du vil kan jeg ''lock and loade'' meg å komme bortover å hjelpe?

Lenke til kommentar
Okokok, det som gjelder er å løpe ned i kjelleren å låse døren. Sørg for at du har minst et eller to skytevåpen med deg! Og for all del ring ikke politiet, han har kontakter der!

May god be with you!

6494652[/snapback]

åjåj...

sitter i kjelleren nå, men døren er ikke låst, og det er noen meter til våpenskapet! :dontgetit: hva gjør jeg, henter våpen, eller bare låser så fort som mulig?

6494654[/snapback]

 

 

Du slutter å poste på HW og legger fra deg laptoppen :) Så springer du og låser døren.

Lenke til kommentar
Har du ikke tatt med deg våpen?! Oioio, løp så fort du kan å hent det! Jeg sitter en halv meter forran en våpenskap med en salongrifle, 3 hagler og en Vanlig rifle med kikkertsikte.. Plenty med ammo her og! Hvis du vil kan jeg ''lock and loade'' meg å komme bortover å hjelpe?

6494659[/snapback]

haha... hvilket spill spiller du? der er tydelig at det er ett :D

har faktisk en AG-3 i våpenskapet, har hentet den nå=)

 

men til min store forvilelst merket jeg at det ikke er sluttsykke :blush:

Endret av bap
Lenke til kommentar
herremingud tvshop eier så masse.

6494661[/snapback]

Damn right! var _SÅ_ nær å bestille meg en dust-buster her om dagen! Måten den kommer til over alt er helt ufattelig! Dessuten får jeg bra trening mens jeg bruker den! 10 minutter om dagen er nok til å passe den nye bikinien jeg kjøpte!

Lenke til kommentar
herremingud tvshop eier så masse.

6494661[/snapback]

Damn right! var _SÅ_ nær å bestille meg en dust-buster her om dagen! Måten den kommer til over alt er helt ufattelig! Dessuten får jeg bra trening mens jeg bruker den! 10 minutter om dagen er nok til å passe den nye bikinien jeg kjøpte!

6494663[/snapback]

også bare 799,99kr under 800 omgzor

bestiller du med kredittkort får du jo an ekstra støvklut til de trange hjørnene omgzorx2 + gratis fraktzor!!111111

Lenke til kommentar
herremingud tvshop eier så masse.

6494661[/snapback]

Damn right! var _SÅ_ nær å bestille meg en dust-buster her om dagen! Måten den kommer til over alt er helt ufattelig! Dessuten får jeg bra trening mens jeg bruker den! 10 minutter om dagen er nok til å passe den nye bikinien jeg kjøpte!

6494663[/snapback]

også bare 799,99kr under 800 omgzor

bestiller du med kredittkort får du jo an ekstra støvklut til de trange hjørnene omgzorx2 + gratis fraktzor!!111111

6494664[/snapback]

Jeeep! Den er jo bare helt sykt bra! Utrolig at den ikke har blitt mere kjent da!

 

bap: Jeg spiller ikke så veldig mange spill om dagene.. Litt bf2, men de to siste dagene har jeg å en kompis spilt endel titan quest, vi er level 14 nå, ganske kult spill!

Lenke til kommentar
Da kan vel jeg bråke litt med å si at jeg er ferdig på jobb og klar for litt mat? Tom mage + Battery anbefales ikke.

6494679[/snapback]

 

hehe, heller ikke redbul. Ihvertfall hvis man er stressa.. Skulle på LAN for noen år siden, og før jeg skule begynne å bære inn skjermen og box'en drak jeg 1/2 red bull. Lå og vrei meg og spøy som faen i grøfta etter 5 min:S Farlige greier!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...