Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, da var familyguy ses 1,2 og 3 på nedlastning. Noen som vet om det er en 4. sesong, eller var det bare de 3? Huff jeg er trøtt.. har sittet oppe og spilt Titan quest hele natten..

6494590[/snapback]

e flere som e trøtt ska æ si dæ!

 

off... men d e jo ferie :)

Lenke til kommentar
Jaja, da var familyguy ses 1,2 og 3 på nedlastning. Noen som vet om det er en 4. sesong, eller var det bare de 3? Huff jeg er trøtt.. har sittet oppe og spilt Titan quest hele natten..

6494590[/snapback]

e flere som e trøtt ska æ si dæ!

 

off... men d e jo ferie :)

6494593[/snapback]

Ja, jeg har bare en uek fri fra jobb jeg da :)

Må bare spørre, er det noen grunn til at du skriver dialekt her på forumet?

Lenke til kommentar
Jaja, da var familyguy ses 1,2 og 3 på nedlastning. Noen som vet om det er en 4. sesong, eller var det bare de 3? Huff jeg er trøtt.. har sittet oppe og spilt Titan quest hele natten..

6494590[/snapback]

e flere som e trøtt ska æ si dæ!

 

off... men d e jo ferie :)

6494593[/snapback]

Ja, jeg har bare en uek fri fra jobb jeg da :)

Må bare spørre, er det noen grunn til at du skriver dialekt her på forumet?

6494598[/snapback]

næi egentli ikke... men skriv ikke dialekt bestandi, bare når æ ska skrive seriøse posta så skriv æ bokmål... anser ikke detta som vældi særiøst, mye tidsførdriv ute å går :D

mene e ikke nåkka problem å skrive bokmål vest d e irriteranes? :thumbup:

Endret av bap
Lenke til kommentar

Ja, det er litt rart når man skriver dialekt i msn og sms osv, men den er litt fint og. Etter nesten 2 år med ren dialket skriving må jeg innrømme at min bokmål var sterkt svekket.. begynner å komme inn i det igjen hehe. Jeg er fra en plass som dere garantert ikke har hørt om en gang! :D

Lenke til kommentar
Ja, det er litt rart når man skriver dialekt i msn og sms osv, men den er litt fint og. Etter nesten 2 år med ren dialket skriving må jeg innrømme at min bokmål var sterkt svekket.. begynner å komme inn i det igjen hehe. Jeg er fra en plass som dere garantert ikke har hørt om en gang! :D

6494611[/snapback]

hehe... har merkert det samme, tror jeg har 2 karakterer dårligere i norsk nå en på ungsomskolen! off... :ohmy:

 

det ska du ikks si, e fra en liten plass jeg også!

Endret av bap
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...