Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
b-real er det likksom minn feil at jei har dysselekksi eler noe  :(

6494443[/snapback]

Hvorfor er alle dine tidligere poster da skrevet med (det øyet mitt ser da) korrekt norsk og plutselig ikke nå? o.O

6494452[/snapback]

 

Oi :blush:

 

Vel, fra spøk til Halvor (Nei LarsP, jeg bøffer'n ikke av deg, sett'n før kekeke)

Jeg er egentlig bare trøtt, og underholder meg selv med MEGET teite ting. Du veit, litt sånn småbarnslig posting og slikt.

 

Over.

 

Jeg synes forresten en Admin skal bytte brukernavnet mitt fra "christer-R" til "Christer-R" - det ser så mye bedre ut. :)

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
Oi  :blush:

 

Vel, fra spøk til Halvor (Nei LarsP, jeg bøffer'n ikke av deg, sett'n før kekeke)

Jeg er egentlig bare trøtt, og underholder meg selv med MEGET teite ting. Du veit, litt sånn småbarnslig posting og slikt.

 

Over.

 

Jeg synes forresten en Admin skal bytte brukernavnet mitt fra "christer-R" til "Christer-R" - det ser så mye bedre ut. :)

6494454[/snapback]

Akkurat...

Tenk nå litt før du prøver å ta en slik...

Joda, jeg vet absolutt hvordan det er, men..eh..dette forumet egner seg ikke til slik posting for å være helt ærlig...det har man andre forumer til :p

 

Vel, du får trykke på linken og skrive en søknad.

Lenke til kommentar
Jeg sendte en søknad for leeeenge siden om å få byttet navn fra "mompen" til "Mompen" men svar? NEI

 

Hvor mye jobb er det egentlig å bytte EN bokstav?

6494468[/snapback]

Liten? Men når de sikkert får veldig mange søknader hver dag så bryr de seg sikkert ikke om så små ting.

 

t0mm3n^_ til TomFu derimot. :)

Vurderer å sende søknad om å få byttet til Tom Erik.

Lenke til kommentar
Oi  :blush:

 

Vel, fra spøk til Halvor (Nei LarsP, jeg bøffer'n ikke av deg, sett'n før kekeke)

Jeg er egentlig bare trøtt, og underholder meg selv med MEGET teite ting. Du veit, litt sånn småbarnslig posting og slikt.

 

Over.

 

Jeg synes forresten en Admin skal bytte brukernavnet mitt fra "christer-R" til "Christer-R" - det ser så mye bedre ut. :)

6494454[/snapback]

Joda, jeg vet absolutt hvordan det er, men..eh..dette forumet egner seg ikke til slik posting for å være helt ærlig...det har man andre forumer til :p

Tenke litt før man fylleposter...

6494462[/snapback]

Dette tenkte b-real her for en stund tilbake. :tease:

 

 

Har man andre forumer til pisspreik av dimensjoner? :)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Oi  :blush:

 

Vel, fra spøk til Halvor (Nei LarsP, jeg bøffer'n ikke av deg, sett'n før kekeke)

Jeg er egentlig bare trøtt, og underholder meg selv med MEGET teite ting. Du veit, litt sånn småbarnslig posting og slikt.

 

Over.

 

Jeg synes forresten en Admin skal bytte brukernavnet mitt fra "christer-R" til "Christer-R" - det ser så mye bedre ut. :)

6494454[/snapback]

Joda, jeg vet absolutt hvordan det er, men..eh..dette forumet egner seg ikke til slik posting for å være helt ærlig...det har man andre forumer til :p

Tenke litt før man fylleposter...

6494462[/snapback]

Dette tenkte b-real her for en stund tilbake. :tease:

 

 

Har man andre forumer til pisspreik av dimensjoner? :)

6494473[/snapback]

 

Har man vel. Freakforum, anyone? :-D

 

HEHEHE, HEJAH SteffyBoy :---------)

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
Hvis du ikke liker meg, greit, da gir du langt faen i meg og det jeg skriver.

Du skjønner vell at det ikke blir bedre med jo mer du hakker på meg?

6494364[/snapback]

Det er dessverre ikke sånn det fungerer. Vi har klart å plage brukere nok til at de slutter på forumet tidligere, så vi venter bare på at du når grensen din og går lei av hele diskusjon.no.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...