Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Orddelingsalarm, tilkall Dahl!!

5994140[/snapback]

Sier han som whina til meg på MSN om at terroraksjonene i Egypt ville føre til at han ikke lenger vil ha råd til å ha elleve par sko. :fun:

5994158[/snapback]

Akkurat det var kanskje falsk alarm, men jeg må da virkelig få bekymre meg når man går tap av penger pga islamister i møte?

Lenke til kommentar
Orddelingsalarm, tilkall Dahl!!

5994140[/snapback]

Sier han som whina til meg på MSN om at terroraksjonene i Egypt ville føre til at han ikke lenger vil ha råd til å ha elleve par sko. :fun:

5994158[/snapback]

Akkurat det var kanskje falsk alarm, men jeg må da virkelig få bekymre meg når man går tap av penger pga islamister i møte?

5994164[/snapback]

Og jeg som har ett par nedslitte sko.

 

Avser du litt penger?

Lenke til kommentar
Akkurat det var kanskje falsk alarm, men jeg må da virkelig få bekymre meg når man går tap av penger pga islamister i møte?

5994164[/snapback]

Joachim says:

Skal vi gå ut og banke noen muslimer?

 

Woho, jeg elsker hjernevaskede rasister fra Unge Høyre.

5994176[/snapback]

Jeg fikk warn for å poste tilsvarende utdrag fra samtaler på MSN, dog ikke så tatt ut av sammenhengen som dette...

 

Og om noen skulle lure har jeg ingenting imot muslimer. :) Flotte mennesker, de som alle andre..

Lenke til kommentar
Steffy, jeg synes du skulle fått regnet ut exponential-funksjonen for "nivå med suckage". Virkelig.

5994159[/snapback]

Jeg skulle gjøre det, men fant kun en online "graph maker". Jeg må få installert Excel.

 

En fin liten oversikt.

http://img133.imageshack.us/img133/228/graph4vy.jpg

5994119[/snapback]

Vel, det er ikke så alt for stor kvalitet her.

5994169[/snapback]

Joda, men det var mye mindre spam. Denne tråden vokser som ugress, de gamle hadde stabile summer per dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...