Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, MOBBING av moderatorer medfører grisebank, kidnapping og en god omgang med gule sider (papirutgaven!)

6490975[/snapback]

Gule sider er bare pingler uansett så det er ikke noe straff :p

Skal du ha straff så skal det slavearbeides med databasen til 1881, DER kan det trenges folk :p

Lenke til kommentar
Jeg vil bare si at om det er du som har skrevet det i quoten så bør du lese fotballreglene x]

6490966[/snapback]

 

Ikke jeg som har skrevet det. Tatt det fra en artikkel i dagbladet.

 

Artikkel om Zidane og Materazzi

6490973[/snapback]

Hvem sa at Zidane ikke var muslim? Det finnes flere tusener ikke-praktiserende muslimer i Norge. Det finnes flere millioner ikke-praktiserende muslimer i verden.

 

Alikevel er man muslim uten å måtte be 5 ganger om dagen. Uten å praktisere noe, spiser ikke muslimer svinekjøtt heller.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Hvem sa at Zidane ikke var muslim? Det finnes flere tusener ikke-praktiserende muslimer i Norge. Det finnes flere millioner ikke-praktiserende muslimer i verden.

6491044[/snapback]

 

What? Hva sikter du til nå?

6491050[/snapback]

I VM-tråden. Ikke diskutèr mere, saken er ferdig her på forumet. Vi venter nå på hva som skjer den 20. juli. Håper Zidane blir frikjent og at Materazzi får sin straff.

Lenke til kommentar
I VM-tråden. Ikke diskutèr mere, saken er ferdig her på forumet. Vi venter nå på hva som skjer den 20. juli. Håper Zidane blir frikjent og at Materazzi får sin straff.

6491056[/snapback]

 

Skjønner ikke hva det har med det vi snakka om.. Men ok. Jeg håper og at Materazzi får straff, så det merkes at verbale provokasjoner ikke går ustraffet hen. Men at Zidane blir frikjent er kanskje litt mye å håpe på, men det hadde vært fint.

Lenke til kommentar
Jeg forguder han ikke, det er du som forguder Italia. Jeg måtte si mitt om muslimer flest.

6491067[/snapback]

 

Foresten, skjønner ikke hvorfor så mange absolutt skal gjøre så mye ut av det at Zidane er muslim. Zidane vil ikke gjøre et stort nummer ut av det, så hvorfor skal alle andre på død og liv det?

 

edit: ble tydeligvis litt feil der. Var ikke bare til deg onyx.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Jeg forguder han ikke, det er du som forguder Italia. Jeg måtte si mitt om muslimer flest.

 

Foresten, skjønner ikke hvorfor du absolutt skal gjøre så mye ut av det at Zidane er muslim. Zidane vil ikke gjøre et stort nummer ut av det, så hvorfor skal du på død og liv det?

Fordi oysfaerg sa i VM-tråden at en ikke-praktiserende muslim ikke er muslim. Skal en ikke-praktiserende muslim gå til kirken og spise svinekjøtt da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...