Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oi da, ser linn har blitt enæringsfysolog her ;)

Du har helt rett linn, men som du sier, du må drikke store mengder per dag for at det skal legge seg på deg. Derimot karbohydratene som virkelig legger seg rundt livet. F.eks spiser du masse karbo på kvelden.. blir du tjukk... Spiser du mye Kcal men er aktiv har det ikke så mye å si.

 

Men spiser du mye Kcal som 3500 per dag. Uten og gjøre noe, da er det farvell til flat mage og pene lår hehe

 

edit: snakker om vanlig Brus, light er noe tull! :tease:

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
i dag stikker jeg på ferie :D

 

til en plass uten internett og sånne ting :/

 

jaja er vell tilbake en gang i neste uke , og da skal jeg finne meg hus , sidne banken ville låne meg penger

6488717[/snapback]

Jøss, du kan spå. :p

6488733[/snapback]

 

 

spå ?

6488750[/snapback]

Ja, du kommer jo vell tilbake. :p

6488763[/snapback]

 

nei det er ikke sikkert :p

 

flyet kan styrte , og mange andre skumle ting kan skje så jeg ikke overlever turen :p

 

jaja siste post før jeg drar tror jeg :D

 

opp til kjipe sørreisa i 5-6 dager :w00t:

 

men det er godt med ferie altså , har jo jobet non stopp siden oktober i fjord .

Lenke til kommentar
Det er ingenting i lettbrus som er direkte skadelig for kroppen. Det er rett og slett skremselspropaganda uten noen rot i empiri eller eksperimentell forskning.

6488958[/snapback]

Finnes det forskning som tyder på at det ikke er skadelig for kroppen? Og som helst ikke er finansiert av PepsiCo Frito Lay eller Coca Cola Company? :)

Lenke til kommentar

Gi pokker i all den skremselspropagandaen som kommer. Jeg drikker sjeldent, røyker ikke, levd stort sett sunt og hatt langt over gjennomsnittlig fysisk form. Ikke at det stoppet at kreften kom.

 

Bare ikke jobb med asbest stoffer og stump røyken om man ikke vil ha kreft. Herregud, det er ikke lenge siden man hevdet at gulrot var kreftfremkallende.

 

Spis chips og pommes frites og drikk lettbrus om man ønsker. Enkelte er så opphengt i å få ut kvantitet i livet sitt (flest mulig år), fremfor kvalitet.

 

Vil heller leve 30 år slik jeg selv ønsker, enn 60 år hvor jeg propper i meg intet annet en ris av frykt for at jeg muligens får kreft eller andre ulumskheter.

 

Eneste åpenlyse idioti med tanke på egen helse er å røyke eller jobbe med asbeststoffer uten beskyttelse. Alt annet har så små marginer og er så spekulativt at man ikke bør bry seg.

Lenke til kommentar

ja det er sant det som dere sier, du skal leve som du vil. Alle spiser etter livstilen sin, de som driver med tungvekt trening funker det dårlig med alkohol og røyk så de dropper det. Andre kaster i seg de tingene. Man prioriterer som man ønsker og leve.

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Gi pokker i all den skremselspropagandaen som kommer. Jeg drikker sjeldent, røyker ikke, levd stort sett sunt og hatt langt over gjennomsnittlig fysisk form. Ikke at det stoppet at kreften kom.

 

Bare ikke jobb med asbest stoffer og stump røyken om man ikke vil ha kreft. Herregud, det er ikke lenge siden man hevdet at gulrot var kreftfremkallende.

 

Spis chips og pommes frites og drikk lettbrus om man ønsker. Enkelte er så opphengt i å få ut kvantitet i livet sitt (flest mulig år), fremfor kvalitet.

 

Vil heller leve 30 år slik jeg selv ønsker, enn 60 år hvor jeg propper i meg intet annet en ris av frykt for at jeg muligens får kreft eller andre ulumskheter.

 

Eneste åpenlyse idioti med tanke på egen helse er å røyke eller jobbe med asbeststoffer uten beskyttelse. Alt annet har så små marginer og er så spekulativt at man ikke bør bry seg.

6489020[/snapback]

 

Velskrevet innlegg!

Lenke til kommentar
Dotten: Ikke engang røykere dør noe særlig før de er 60 uansett... Og da er jo for de fleste mannfolk livet over likevel (med unntak av Øivind Dahle som garantert får plassert en eller annen allways-on-protese for å sikre livskvaliteten noen ekstra år)

6489038[/snapback]

 

 

De som røyker dør av nettopp røyke relaterte skader i 50% av tilfellene, eller noe rundt det. Andre røykere som dør av andre årsaker er ofte full av både kreft og andre røykerelaterte sykdommer. Røyking er en ganske sikker måte til å få hverken kvantitet eller kvalitet i livet. Men folk får gjøre som de vil. Farfaren min begynte å røyke når han var 6-7 år, han døde av at han satt en vaffel i halsen når han var noen og 80. Men han mistet datteren sin(min tante) av hjertestopp når hun var 40. Det er mye tilfeldigheter og livets irioni og alt det der (minner litt om Alanis Morisette sangen Ironic)

 

Kreft rammer mangen uansett. De fleste menn over 60 år får f.eks prostatakreft, men de fleste dør med den og ikke av den. Hadde man tatt obduksjon av alle over 60 så ville man funnet litt av hvert...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...