Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Jasså Robbie? Forlagswhore? :p

6488669[/snapback]

Hehe nei, jeg er Schibsted PIMP og du er min hore. Muhaha.

6488678[/snapback]

 

Robbie, lest "Wonderboy" av Henrik Langeland? Muahaha..

6488720[/snapback]

For å si det sånn, jeg kjenner noen av karakterene i boken. Henrik Langeland var jo trainee i Schibsted ASA.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jasså Robbie? Forlagswhore? :p

6488669[/snapback]

Hehe nei, jeg er Schibsted PIMP og du er min hore. Muhaha.

6488678[/snapback]

 

Robbie, lest "Wonderboy" av Henrik Langeland? Muahaha..

6488720[/snapback]

For å si det sånn, jeg kjenner noen av karakterene i boken. Henrik Langeland var jo trainee i Schibsted ASA.

6488785[/snapback]

 

Stemmer, management trainee :thumbup: Allright!

Lenke til kommentar
Og Schibsted ASA er ikke et forlagshus, det er Norges største mediekonsern. ;)

6488795[/snapback]

 

okok dot.com da!

6488801[/snapback]

Synd Trond Griske hindret oss i å overta Orkla Media. Da hadde jo plutselig også hw.no-gutta blitt mine kolleger, hehe. Nå er jo hw.no blitt britisk. :(

Lenke til kommentar
Ikke Juice heller, er ikke bare LC som har ernærings facts.. hehe

6488875[/snapback]

 

 

Flink gutt!!

 

Jeg skal egentlig ikke si noe, for jeg drikker hverken sukkerbus, iste med sukker, melk eller juice av noe slag :blush:

 

Vann og sukkerfritt for alle penga :ermm:

6488882[/snapback]

 

Sunne lille jævel :p En cola i ny og ne kan da aldri skade? :D

Lenke til kommentar
Er ikke sukkerfri brus full av farlige og slemme E-stoffer da? Mener å ha hørt at lettbrus er minst like farlig som vanlig...

6488888[/snapback]

 

Vanlig brus er jo ikke farlig, men det er jævlig med kcal i det! Kcal blir man tjukk av. Sukkerfri brus kan være farlig om man drikker stooore mengder av det, men jeg drikker sjeldent mer enn 2 bokser cola light om dagen uansett så er ikke akkurat i faresonen

Lenke til kommentar
Du sier noe. Anyways back to work.  ;)

6488830[/snapback]

Lurer på om folk egentlig vet at hw.no er nå eid av Mecom Group Plc.

6488845[/snapback]

Fortell mer. :ohmy:

6488847[/snapback]

Det er vel kke mer å fortelle enn at Orkla Media gikk inn på eiersiden av Hardware.no for en stund siden, men at Orkla hadde et ønske om å selge Orkla Media. Vår kjære sosialistiske regjering har lagt ned en såkalt "33% grense" som forhindret Schibsted (eller A-Pressen) i å overta Orkla Media, da ingen aktør skal eie mer enn en viss prosent av markedet (sosialistisk tullbal altså).

 

Det britisk investeringsselskapet Mecom Group Plc. fikk altså grønt lys etter å ha vunnet budrunden mot en rekke private equity selskaper. Så nå er altså Mecom eieren av Hardware.no (gjennom sitt eierskap i Orkla Media). Capiche?

 

Moralen er altså stem rødt. :D

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Er ikke sukkerfri brus full av farlige og slemme E-stoffer da? Mener å ha hørt at lettbrus er minst like farlig som vanlig...

6488888[/snapback]

Blått godteri/blå brus er ulovlig i Norge fordi det inneholder E-stoffer som kan være kreftfremkallende. Men det er lov i blant annet Sverige, så pass på.

 

Dere husker kanskje blå Sprite? Ulovlig i Norge. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...