Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ferie ...  :ermm:

 

KJEDELIG!

6488592[/snapback]

 

Ja hva forventet du? FEIL BY kwinne! Vi skal jo til og med drikke masse øl spille gamle dataspill og grine over kjærlighetslivet vårt i hele kveld.....

(er vel kanskje like griet å slippe når jeg tenker meg om) :roll:

 

oysfaerg: Hva ikkeno koffert tenking? Kommer ikke til å overleve denne dagen kjenner jeg.

Lenke til kommentar

Så frekkt mompen, da er du jammen ikke innom ofte, for jeg var offline i minst 8 timer i går :cool:

 

@ Apstein

 

Jeg skal drikke masse rusbrus i dag, treffe gamle venner, og shake ass med miniskjørt på utestedet. Satser på at det blir bedre enn å sitte inne å grine over mitt såkalte "kjærlighetsliv"

 

:)

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
LarsP: Hehe, må du plent jobbe så mye da? whiner ;)

6488612[/snapback]

Ja, jeg sa ja til det i februar og nå er det ingen vei tilbake. Det hyggelige er at jeg kan kjøpe meg noen morsomme ting om en måneds tid. Projektor + nye fronter kanskje? ;D

6488629[/snapback]

Oh, hvor jobber du? Om du ikke kan svare, hvilken bransje? :)

Lenke til kommentar
Altså:

 

A) Jeg griner ikke fordi jeg savner eller er lei meg fordi det er slutt mellom x'en. Jeg griner mer fordi jeg har vært så jævlig dum og gitt han 3 år av livet mitt

 

B) Jeg spiller aldri gamle spill

6488630[/snapback]

 

 

A) To sider av samme sak, bare ditt forhold kanskje har fått et litt annet utfall enn begge våre forhold.

 

B) Synd for deg, du vet ikke hva du går glipp av :tease:

Endret av aspstein
Lenke til kommentar

Planer for helgen er å jobbe. Har fått to VIP-billetter til RBK - Fredrikstad som må benyttes. I tillegg så har jeg noen gratisbilletter til kinoen liggende, vurderer å se Pirates of the Carribean 2. :)

 

Jasså Robbie? Forlagswhore? :p

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...