Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg så faktisk en del syke ting(og mennesker) i den paraden. Det var en kraftig amerikaner av afrikansk opprinnelse som holdt seg i en metallpåle og dansa til technomusikk i et sambaskjørt som lignet på sånne pompoms cheerleaders har, og det var så kort at det ikke nådde halvveis ned på låra hans engang.

 

Også var det en mann\kvinne som var sikkert to meter høy med silikonpupper og sminke og gudene vet hva annet.. Og ja, han var mann...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oysfaerg: Dessverre var jeg litt for kvalm til å bli tent, i og med at rett før denne transseksuelle personen dukket opp var det en fyr som løp naken oppover gata og begynte å danse påledans med en lyktestolpe..

 

Og ja, jeg har sovnet på jobb hver dag de siste to ukene, men det er bare fordi det er så gudjammerlig kjedelig her..

 

Edit: skirv

Endret av Pazman
Lenke til kommentar
Intimvask; hadde du spurt meg igår skulle jeg med glede svart "JA!" og sovet videre...

6488509[/snapback]

 

Høhø, i går var jeg faktisk ganske våken (men det har vel kanskje noe med at jeg forsov meg :p ), men i dag er jeg helt kake :(

Også glemte jeg attpåtil å lukke bolleposen jeg kjøpte i går, så jeg må på butikken og kjøpe noe å tygge på.

 

MEN! Det er snart helg :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...