Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skrev lengre opp at jeg ikke hadde en venn som kunne noe om pc.

6485876[/snapback]

Jaok

 

 

Whine.

 

Jeg sitter på 64kbps. Noe som vil si 6kbps nedlastingshastighet.

6488184[/snapback]

Huh, jeg har 7 kb/s :tease:

 

________

 

Må den kvinnelige hjerne brenne i helvette, og la kroppen ligg :hrm:

Lenke til kommentar
Why?! :huh:

6488224[/snapback]

Koste meg med ei jente i går, da var alt skikkelig flott, ingen problemer hun var glad og vi storkoste oss. Nå har hun imidlertid kommet på at hun er forelsket i en fyr der hun kommer fra (stavanger). Begge vi var glad og forelsket helt til hun la seg, når hun stod opp pratet hun knapt med meg.

 

Et par ting her jeg ikke fatter:

 

- Hvorfor sa hun ikke i går at hun var forelsket i han stavanger gutten? Da hadde jeg ikke flørtet sånn med henne.

- Hvorfor vil/tør hun ikke prate med meg?

- Hvis jeg gjorde så dårlig inntrykk på henne at hun ikke ville prate med meg, hvorfor sa hun ikke i fra i går?

- Hva er problemet i å flørte på ferie, hvis du ikke har kjæreste hjemme?

 

Bah :hrm:

Lenke til kommentar

- Hvorfor sa hun ikke i går at hun var forelsket i han stavanger gutten? Da hadde jeg ikke flørtet sånn med henne.

- Hvorfor vil/tør hun ikke prate med meg?

- Hvis jeg gjorde så dårlig inntrykk på henne at hun ikke ville prate med meg, hvorfor sa hun ikke i fra i går?

- Hva er problemet i å flørte på ferie, hvis du ikke har kjæreste hjemme?

 

Bah :hrm:

6488225[/snapback]

 

Hm.

- Teit gjort! Hvis det virkelig hadde værtså farlig med den Stavanger-duden, hvorfor flørte med deg i det hele tatt? >.<

- Fordi huu.. er teit? Vil ikke såre? Veit ikke hva hu vil?

- Hm. Usikker, tør ikke si ifra? Du gjorde egentlig ikke så dårlig inntrykk på a, men hu er redd for å få følelser for deg?

- Gudene veit!

Lenke til kommentar
Why?! :huh:

6488224[/snapback]

Koste meg med ei jente i går, da var alt skikkelig flott, ingen problemer hun var glad og vi storkoste oss. Nå har hun imidlertid kommet på at hun er forelsket i en fyr der hun kommer fra (stavanger). Begge vi var glad og forelsket helt til hun la seg, når hun stod opp pratet hun knapt med meg.

 

Et par ting her jeg ikke fatter:

 

- Hvorfor sa hun ikke i går at hun var forelsket i han stavanger gutten? Da hadde jeg ikke flørtet sånn med henne.

- Hvorfor vil/tør hun ikke prate med meg?

- Hvis jeg gjorde så dårlig inntrykk på henne at hun ikke ville prate med meg, hvorfor sa hun ikke i fra i går?

- Hva er problemet i å flørte på ferie, hvis du ikke har kjæreste hjemme?

 

Bah :hrm:

6488225[/snapback]

Er dette kjærlighetstråden?

Fuck no, SO5 jeg sjekket!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...