Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå lurer jeg. hva er galt med SO5?

 

det er nesten ingen på. og jeg hjelper ikke det, for jeg stikker om 10 min 34 sek.

6485523[/snapback]

Hva er galt? De fleste er vel med venner eller familie og har det kos. Jeg og, for så vidt. Skulle bare sjekke at dere fremdeles var i live.

 

_________

 

Jeg er GLAAAAAAAAD!! :D

 

Hadde det skikkelig kos med ei ente i går. Lenge siden jeg har hatt det så koselig :love:

 

Detaljer får dere ikke. :tease:

 

Eneste problemet er at det er bestevenninna til lillesøster (søs= 13, hun= 14).

 

Min elskede søtnos :love:

Lenke til kommentar
Jeg er GLAAAAAAAAD!! :D

 

Hadde det skikkelig kos med ei ente i går. Lenge siden jeg har hatt det så koselig :love:

 

Detaljer får dere ikke. :tease:

 

Eneste problemet er at det er bestevenninna til lillesøster (søs= 13, hun= 14).

 

Min elskede søtnos :love:

6485581[/snapback]

 

Haha. :D

Lenke til kommentar
Zappza og? Du og jenta liker hverandre :) Søstera di får bare godta det

6485590[/snapback]

Det jeg og mener, men i går når vi så på film så var hun skikkelig irritert over å ikke få oppmerksomheten til jenta. Dumme unge.

 

 

Den er jeg helt enig i. I kjærlighetens navn er det du som bestemmer, ingen andre. ;)

6485598[/snapback]

Det er jeg enig i, men ikke jenta :(

 

Hun skjønner visst ikke at man kan være venn med lillesøster og samtidig like storebror.

 

Problemet er at lillesøster ikke takler at jeg er forelsket i venninna hennes.

Lenke til kommentar

Jeg forstår lillesøster ganske godt igrunn. jeg har en hel bråte med veninner som har vært forelsket i storebroren min, og jeg har blitt like forbannet hver gang. Bror og besteveninne er liksom litt feil. Sett deg ned og prat med søsteren din du, kanskje hun forstår bedre da.

Lenke til kommentar
Jeg forstår lillesøster ganske godt igrunn. jeg har en hel bråte med veninner som har vært forelsket i storebroren min, og jeg har blitt like forbannet hver gang. Bror og besteveninne er liksom litt feil. Sett deg ned og prat med søsteren din du, kanskje hun forstår bedre da.

6485681[/snapback]

Skjønner det egentlig jeg og, hadde aldri takla at kompisene mine hadde blitt i lag med henne. Det som irriterer meg er at hun ikke tør å si det rett ut. Hun plager meg i stedet.

 

Er forsåvidt ikke bestevenninne heller :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...