Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Naziadminen avskyr alt det ikke står Microsoft på.

6040368[/snapback]

Det det ikke står Microsoft på er hackeprogrammer. Microsoft ER datamaskiner og internett. Linux, for eksempel, er for hackere.

6040422[/snapback]

Ja, det må nesten være slik. Spesielt med tanke på at bruk av MSN blir det ikke slått ned på, men stygge, fæle Opera derimot ...

Lenke til kommentar
Ja, det må nesten være slik. Spesielt med tanke på at bruk av MSN blir det ikke slått ned på, men stygge, fæle Opera derimot ...

6040437[/snapback]

Hvordan kan man slå ned på MSN? Det er da synonymt med internett. Det står følgende i reglene til eksamen på skolen min:

"MSN/internett er ikke tillatt å bruke"

Lenke til kommentar
Hvordan kan man slå ned på MSN? Det er da synonymt med internett. Det står følgende i reglene til eksamen på skolen min:

"MSN/internett er ikke tillatt å bruke"

6040448[/snapback]

 

Bruk av Opera under forberedelse til heldagsprøve: "OMG! Haxx0r!"

Bruk av MSN under de samme omstendighetene: "..."

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Det går jo ikke ann å bruke MSN uten internett :roll: Huff, blir matt av slike lærere. Men de tenker vel sikkert på Internett som i Internet Explorer....

 

EDIT: Jeg fikk også fri de to siste timene...

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Det går jo ikke ann å bruke MSN uten internett :roll: Huff, blir matt av slike lærere. Men de tenker vel sikkert på Internett som i Internet Explorer....

6040474[/snapback]

Stemmer. Jeg satt med Opera, og økonomilæreren min ville at jeg skulle "gå inn på internett".

 

- Jeg er på internett, jeg. Ser du her? *peker på skjermen*

- Nei, det er du ikke!

- Jo, det er jeg.

- Har du klikket på den blå E-en da?

- Nei, jeg har klikket på den røde O-en.

- Jammen, det er feil internett!

Lenke til kommentar

Herregud så latterlig! :wee:

 

Jeg fiksa 2 PC'r forrige uke for datalæreren da :D

Han skjønte ikke hvor det var blitt av start -menyen og hvorfor man ikke kunne trykke på noe, jeg fant ut at det var fordi noen hadde tatt bort startmenyen i hjørnet og tatt et skjermbilde av skrivebordet, for deretter å slette alle snarveiene på skrivebordet.

 

Jeg sa at det hadde vært litt av en utfordring, men at jeg hadde greid med å ordne litt inni data'n etc :wee:

 

Hvordan kan man forresten si at det er feil internett? Lærere og voksne generelt er ille på det med data, men at de ikke har forstått at det finnes mer i denne verden enn Internett Explorer og MSN det fatter jeg ikke.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
adr i DC++? jeg er ehm..du veit :p du er jo hot!

6040548[/snapback]

Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og kan medføre utestengning eller advarsler. Det er også strengt forbudt å linke til nettsteder som inneholder .torrent-filer for Bit-Torrent-nettverket, dersom innholdet i noen av torrentene bryter mot retningslinjene. Utsagn som "Det spillet kan du laste ned på http://www.styggwarezside.no" er også forbudt dersom denne siden inneholder .torrent-filer som for eksempel bryter med åndverksloven. Merk at det er lov til å linke til sider som for eksempel spillprodusenten "Blizzard" eller andre sider på Internett som bruker Bit Torrent-nettverket for å spre demoer og lignende. Du kan også linke til sider lignende Animesuki.com da denne siden ikke inneholder annet enn ulisensiert materiale.

Lenke til kommentar

Hadde økonomi-heldagsprøve i dag. Nå er det engelsk til fredag så er vi ferdige. Hvis ikke vi kommer opp i eksamen da :( .

 

Noen av lærerne der kalte en diskett, en kasset :!: .

 

EDIT: Fint innlegg B|Real. Det der burde du skrive i tråder som sklir ut i den slags diskusjoner ;) .

Endret av quakie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...