Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er lei av lastebiler som skal levere mat til matbutikken ved jobben min og står med motoren på i en halvtime. :(

6482605[/snapback]

Litt bråk er da bare bra (der borte)? :)

6482650[/snapback]

 

De (der borte) er sikkert ikke vant til sånne store biler som bråker veldig mye :p

6482656[/snapback]

Stor bil ja. :cool:

Lenke til kommentar
Jeg er lei av lastebiler som skal levere mat til matbutikken ved jobben min og står med motoren på i en halvtime. :(

6482605[/snapback]

Litt bråk er da bare bra (der borte)? :)

6482650[/snapback]

 

De (der borte) er sikkert ikke vant til sånne store biler som bråker veldig mye :p

6482656[/snapback]

Stor bil ja. :cool:

6482659[/snapback]

 

Hvis man bruker hest og kjerre (som de sikkert gjør) må da det være en usedvanlig stor og bråkete bil da:P

Lenke til kommentar
Hvis man bruker hest og kjerre (som de sikkert gjør) må da det være en usedvanlig stor og bråkete bil da:P

6482662[/snapback]

Så dere har biler i Ski, altså.

6482668[/snapback]

 

Nja, noen har men ikke alle...

 

Menneh hvem har bruk for det når man har travhester som løper fortere enn en sliten volvo 240? :p

Lenke til kommentar

Jeg som skulle stå opp 08:00 :(

Men, når man har sittet våken til 03:00 og sippet i seg 12 tyske pepsi max burker 33cl, som innholder mye koffein så er det vel ikke så rart.

 

Jeg skal til tusenfryd idag og prøve den speed monster saken, så kommer vel til å spy av grunner ovenfor.

Endret av eNt
Lenke til kommentar
Jeg er lei av lastebiler som skal levere mat til matbutikken ved jobben min og står med motoren på i en halvtime. :(

6482605[/snapback]

Litt bråk er da bare bra (der borte)? :)

6482650[/snapback]

 

Nei, bråk kan jeg få på den andre jobben min. :p

 

De (der borte) er sikkert ikke vant til sånne store biler som bråker veldig mye :p

6482656[/snapback]

 

Neida, jeg har aldri sett en lastebil før i heeele mitt liv. Ikke jobber jeg i et pukkverk heller. Neida. :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...