Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva fagområde ska du ta fagprøve på? Jeg har tatt fagprøve for litt over et år siden. Det var en skikkelig nervepirrende uke..

6039813[/snapback]

IKT-Driftsfag

Nervepirrende tror jeg ikke det blir. Har troa på meg selv her, så dette går nok bra ;)

Lenke til kommentar

Ihvertfall hadde jeg det helvete i fagprøveuken.. Jeg kjører CNC-maskin, der hvor toleranse på hundredels millimeter gjelder. Jeg skulle lage 3 produkter. Men jeg ble ikke ferdig med den første før etter 3 dager, fordi jeg bommet med 5 tidelsmillimeter.. skikkelig surt.. men jeg besto ihvertfall.. :D

Lenke til kommentar

Cooperen gikk ikke bra. Burde begynt å spurte litt før jah. Faen. Har styrke i beina, men eier ikke kondisjon. Bah. :(

Holder på å trene litt mer nå da. Skal nok gå en del bedre neste gang. Sikkert lurt å løpe distansen et par ganger før testen. Har bare løpt den en gang før. Glemmer hvor kjipt det er :p

Lenke til kommentar
Hehe. IKT-fagprøveuken min var den verste uken i hele mitt liv :p Helvetesuken.

6039965[/snapback]

Noe sier meg at du, i løpet av læretida var omgitt av mennesker som fortalte deg at det kom til å være vanskelig..

6039969[/snapback]

Nei, jeg siktet høyt og satset alt :)

Lenke til kommentar
Cooperen gikk ikke bra. Burde begynt å spurte litt før jah. Faen. Har styrke i beina, men eier ikke kondisjon. Bah. :(

Holder på å trene litt mer nå da. Skal nok gå en del bedre neste gang. Sikkert lurt å løpe distansen et par ganger før testen. Har bare løpt den en gang før. Glemmer hvor kjipt det er :p

6040179[/snapback]

Hvor langt løp du da?

Lenke til kommentar
Wee! I dag ble jeg og nerdVANNA beskyldt for noe slikt som 18 forsøk på hacking. Vi hadde brukt  Opera. :ohmy:

6040213[/snapback]

Alle vet da at Opera er det mest brukte hackeprogrammet som finnes. :roll:

6040321[/snapback]

Naziadminen avskyr alt det ikke står Microsoft på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...