Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde kyssesyka for mange år siden, da lå jeg strekk ut i 5 måneder, milten holdt på å sprekke, leververdier var farlig høye osv osv. Det var tider det, eller...

God morgen ja btw :p

6482229[/snapback]

Det var nok bare et datavirus :)

Lenke til kommentar
mompen: Ja, det var nok det. En trojansk hest som tok bakveien kanskje?... Uansett så la jeg inn PC-Cillin antivirus, så gikk det bort...

Robbiedeluxe: Tjah... Gled deg til du får noe ;)

6482247[/snapback]

En hest som tok bakveien? Tenkte litt koffert med en gang der :ermm:

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg kan få røde hunder snart. :ohmy:

Er det ikke slik at disse sykdommene blir farligere og farligere jo eldre en blir? :wee:

6482260[/snapback]

Vannkopper er vel mye mer farlig for voksne enn for barn, veit ikke om det samma gjelder røde hunder.

Now playing: Pink Floyd-Shine on you crazy diamond. ( R.I.P Syd Barret)

Lenke til kommentar

Hjelpemeg.

*finne frem brukte sprøytespisser*

Her skal det infiseres. La oss bare håpe noen av dem inneholder røde hunder-bakterier/virus/thingy

Nå var det just litt action i banken. Fikk opp en stor rød boks på skjermen der det stod "fatal error". :love:

I think I should report it.

Lenke til kommentar

Knut Erik: Hørtes spennende ut..... :D

Jeg hadde også kyssesyken for noen år siden når jeg var i ekstrem bra fysisk form og jeg var bare syk i 5-6 dager. Hadde nok ikke gått så gått hvis det samme hadde skjedd den dag i dag.

Det kan sikkert oysfaerg og linnc bekrefte ;)

Lenke til kommentar
Hjelpemeg.

*finne frem brukte sprøytespisser*

Her skal det infiseres. La oss bare håpe noen av dem inneholder røde hunder-bakterier/virus/thingy

Nå var det just litt action i banken. Fikk opp en stor rød boks på skjermen der det stod "fatal error". :love:

I think I should report it.

6482276[/snapback]

banken min fikk ny nettbank for noen uker siden, og jeg får feilmeldinger omtrent daglig :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...