Bruker-33331 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 2 bruker(e) leser denne tråden (0 gjester og 0 anonyme brukere)2 brukere: Linn Christin, Bundy Hey Bundy, vi er alene 6482140[/snapback] Det var noen fine minutter Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 God morgen. Nå skal jeg på tannlegen og jobb, og kjertelene mine er store som egg. De står liksom langt utover. Dette skal bli interesant. 6482143[/snapback] Kyssesyken!! :!: Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 finn no mat a...er helt tom jeg ass..bare 20 lucky strike og noen øl hos meg Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 God morgen. Nå skal jeg på tannlegen og jobb, og kjertelene mine er store som egg. De står liksom langt utover. Dette skal bli interesant. 6482143[/snapback] Kyssesyken!! :!: 6482150[/snapback] Sjer ikke. Det er ikke aktuelt. Kunne ikke hatt en dårligere timing. Men så er jeg ganske så uheldig også da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 finn no mat a...er helt tom jeg ass..bare 20 lucky strike og noen øl hos meg 6482153[/snapback] ok, hvis jeg får bomme en røyk av deg? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Viste ikke att klokken var så mye alt. trodde att klokken var 5 eller noe sånt jeg:P igår trudde jeg att det var mandag også, sykt hva ferien gjør med meg. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 finn no mat a...er helt tom jeg ass..bare 20 lucky strike og noen øl hos meg 6482153[/snapback] ok, hvis jeg får bomme en røyk av deg? 6482155[/snapback] Ikke no problem..huska nettopp at jeg har en kartong blod prince også Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Sjer ikke. Det er ikke aktuelt. Kunne ikke hatt en dårligere timing. Men så er jeg ganske så uheldig også da 6482154[/snapback] Jeg fikk kyssesyken på denne tiden for 3 år siden. Var hjemme alene og trodde kjertlene mine hadde hovnet opp pga noe jeg hadde hatt i ørene (alergisk mot ett eller annet eller noe...) Foreldrene mine kom hjem og kjente på halsen min og sendte meg rett til legen neste morgen. Legen fikk svar på prøvene og ville sykemelde meg. Jeg spurte om han ikke kunne være så snill og sykemelde meg fra og med neste dag istedet, for jeg fikk så dårlig samvittighet for hu som sto på jobb og som ikke ville få avløsning... Men det fikk jeg ikke... Så var jeg syk i 5 dager, og på den 14. dagen begynte jeg på jobb igjen Eneste utingen var at jeg måtte være forsiktig med fysisk aktivitet, og ikke drikke alkohol Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Kyssesyken kan være helt greit, eller helt jævli. En kompis gikk ned 25 kg og utvikla epilepsi når han hadde kyssesyken..bummer! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Kyssesyken kan være helt greit, eller helt jævli. En kompis gikk ned 25 kg og utvikla epilepsi når han hadde kyssesyken..bummer! 6482159[/snapback] Jeg har en mistanke om at det handler mye om hvilken fysisk form du er i... Jeg var i veldig god fysisk form, trente og slik og var derfor ikke veldig syk. Min daværende kjæreste var i svært dårlig fysisk form, og litt ekstra godt polstret... han havnet på sykehus og var veeeldig syk i 3 uker etter at jeg hadde smittet han Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Kyssesyken kan være helt greit, eller helt jævli. En kompis gikk ned 25 kg og utvikla epilepsi når han hadde kyssesyken..bummer! 6482159[/snapback] Jeg har en mistanke om at det handler mye om hvilken fysisk form du er i... Jeg var i veldig god fysisk form, trente og slik og var derfor ikke veldig syk. Min daværende kjæreste var i svært dårlig fysisk form, og litt ekstra godt polstret... han havnet på sykehus og var veeeldig syk i 3 uker etter at jeg hadde smittet han 6482162[/snapback] Godt mulig, kompisen min var i ganske bra form selv, men dette varierer nok sinnsykt fra person til person Får håpe jeg ikke får kyssesyken da, hadde vel dødd på flekken Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 jeg har vært på legen da, har noe spiserørs infeksjon greier, så jeg håper det bare er det. Han sa ihvertfall ingen ting om kyssesyken. Søskenbarnet mitt hadde det for 2 år siden og er fremdeles ikke helt pigg. Så jeg tror det varierer. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Kyssesyken kan være helt greit, eller helt jævli. En kompis gikk ned 25 kg og utvikla epilepsi når han hadde kyssesyken..bummer! 6482159[/snapback] en kamerat av meg gikk OPP 25kg, men han gikk fort ned igjen da han ble frisk Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Forresten. Skilpadde, ikke vær redd, det kan være noe helt annet også. Flere kompiser av meg, pluss meg selv hadde noen helt sinnsyke infeksjoner i halsen en stund tilbake...kan godt være noe lignende som er ute å går igjen... jeg klarte ikke spise på 5 dager, grunnet hoven hals osv... klarte kanskje å få i meg litt over en halvliter vann om dagen... aldri vært så dårlig før *edit: da gikk det jo ''bra'' da Skilpadde Endret 13. juli 2006 av Propaganda Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Forresten. Skilpadde, ikke vær redd, det kan være noe helt annet også. Flere kompiser av meg, pluss meg selv hadde noen helt sinnsyke infeksjoner i halsen en stund tilbake...kan godt være noe lignende som er ute å går igjen... jeg klarte ikke spise på 5 dager, grunnet hoven hals osv... klarte kanskje å få i meg litt over en halvliter vann om dagen... aldri vært så dårlig før *edit: da gikk det jo ''bra'' da Skilpadde 6482168[/snapback] nå ble hun sikkert glad Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Forresten. Skilpadde, ikke vær redd, det kan være noe helt annet også. Flere kompiser av meg, pluss meg selv hadde noen helt sinnsyke infeksjoner i halsen en stund tilbake...kan godt være noe lignende som er ute å går igjen... jeg klarte ikke spise på 5 dager, grunnet hoven hals osv... klarte kanskje å få i meg litt over en halvliter vann om dagen... aldri vært så dårlig før *edit: da gikk det jo ''bra'' da Skilpadde 6482168[/snapback] nå ble hun sikkert glad 6482172[/snapback] Er da fortsatt bedre enn kyssesyken spør du meg! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg går og legger meg jeg, fordet om jeg ikke er trøtt Good'nightey Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 adios! Jeg sto opp rundt midnatt..så er fortsatt litt futt i meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg