Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jeg en drittsekk?

6480107[/snapback]

Nei, du sier bare ting rett ut stadig vekk =D

6480259[/snapback]

Det skal jeg dessverre ikke slutte med! :dontgetit:

6480266[/snapback]

=D

Jeg er ganske direkte og sier det jeg mener jeg også, men ikke fullt så mye som du.

Not that thats a bad thing.. I guess?

Lenke til kommentar

Om det er dumt eller ikke vet ikke jeg, men når jeg mener noe så sparer jeg ingen. Grensa går selvfølgelig mange steder, men den er drøy i mitt tilefelle vet jeg. Men men, noen må være sånn også. Og jeg er nå sånn da.

"Pinglig enkel av natur - vet hvor jeg har'rei" sier fattern! :)

Edit: Et nyseanfall pga. høysnue produserte mye usammenhendende Torleifs

Kan jeg få en eKOS? :blush:

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

i går fikk jeg looOool på msn og allerede i dag gjorde hun det.

Jeg smørte jernet mens det var varmt og resultatet var at hun strippet. Hun vil at dere skal tro hun var på sykkeltur, men egentlig var hu på msn.

Jeg er ikke så frekk at jeg poster henne i full gang så her kommer ett fra litt etterpå.

Det viste seg at det ble så hett at hun måtte ta en dusj, og her er hun på webcam og snakker med meg (slik hun fikk bildet i rpp).

(og jeg har da blur'et alt annet ;))

Lenke til kommentar
i går fikk jeg looOool på msn og allerede i dag gjorde hun det.

Jeg smørte jernet mens det var varmt og resultatet var at hun strippet. Hun vil at dere skal tro hun var på sykkeltur, men egentlig var hu på msn.

Jeg er ikke så frekk at jeg poster henne i full gang så her kommer ett fra litt etterpå.

Det viste seg at det ble så hett at hun måtte ta en dusj, og her er hun på webcam og snakker med meg (slik hun fikk bildet i rpp).

(og jeg har da blur'et alt annet ;))

6480394[/snapback]

Kjeft a, det er REDIGERT, jeg sier igjen REDIGERT

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...