Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

god kveld folk? er jeg fortsatt idiot?

6038254[/snapback]

Hvorfor det da?

6038291[/snapback]

søk på PepsiCo og se. folk som ikke taklet den dårlige humoren min

6038308[/snapback]

Ingen sa noe til meg.. Jeg ville også vært der og sett på :p

 

*knizzz*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah, alle gi meg et klapp på skulderen. I morgen  har jeg cooper-testen :dontgetit:

6038415[/snapback]

Seriøst. Drit i alle de "flinke" folka. De som er best trent og lignende.

Jeg hadde den i sommer, og jeg er verken stor, godt trent, eller atletisk, men jeg eide faktisk mange. Flere av de større karene, de bedre trente karene, tapte mot meg. Muligens fordi jeg hadde bedre kondis, men jeg sitter inne hele tiden.

 

Så, du har gode sjangser. Fortsett å løpe til du er 100% tom, hvis ikke kommer du til å angre. :)

Lenke til kommentar
Så, du har gode sjangser. Fortsett å løpe til du er 100% tom, hvis ikke kommer du til å angre. :)

Akkurat det der er veldig sant. Har den følelsen selv, skulle gjerne likt å vite hvor fort jeg kunne ha løpt 3000-metern når jeg var i god form.

6038495[/snapback]

Yey, Zlatzmann sa jeg hadde rett.

*Drømme zøtt i natt*

Lenke til kommentar
Så, du har gode sjangser. Fortsett å løpe til du er 100% tom, hvis ikke kommer du til å angre. :)

Akkurat det der er veldig sant. Har den følelsen selv, skulle gjerne likt å vite hvor fort jeg kunne ha løpt 3000-metern når jeg var i god form.

6038495[/snapback]

Skal prøve å presse meg for det jeg har. Det er vel egentlig meningen med testen også. Vil ha bra karakter og da må jeg i hvert fall ha innsatsen.

 

Den er faktisk lett...

6038499[/snapback]

Det er faktisk ikke så lett når du har havnet i en klasse hvor 90% driver med friidrett og løper hver eneste dag i tillegg til å spille fotball, basket o.l. Jeg har også en ganske så trent gymlærer som ikke tar fem flate øre for å ydmyke deg foran alle.

Lenke til kommentar
Skryte skryte...

 

thihihihihhihihi

6038504[/snapback]

 

 

Så, du har gode sjangser. Fortsett å løpe til du er 100% tom, hvis ikke kommer du til å angre. :)

Akkurat det der er veldig sant. Har den følelsen selv, skulle gjerne likt å vite hvor fort jeg kunne ha løpt 3000-metern når jeg var i god form.

6038495[/snapback]

Skal prøve å presse meg for det jeg har. Det er vel egentlig meningen med testen også. Vil ha bra karakter og da må jeg i hvert fall ha innsatsen.

 

Den er faktisk lett...

6038499[/snapback]

Det er faktisk ikke så lett når du har havnet i en klasse hvor 90% driver med friidrett og løper hver eneste dag i tillegg til å spille fotball, basket o.l. Jeg har også en ganske så trent gymlærer som ikke tar fem flate øre for å ydmyke deg foran alle.

6038521[/snapback]

 

3k meter på 12 minutter er ikke så vanskelig....snarere tvert imot...

Lenke til kommentar
Så, du har gode sjangser. Fortsett å løpe til du er 100% tom, hvis ikke kommer du til å angre. :)

Akkurat det der er veldig sant. Har den følelsen selv, skulle gjerne likt å vite hvor fort jeg kunne ha løpt 3000-metern når jeg var i god form.

6038495[/snapback]

Skal prøve å presse meg for det jeg har. Det er vel egentlig meningen med testen også. Vil ha bra karakter og da må jeg i hvert fall ha innsatsen.

Har du løpt distansen mye i det siste? Årsaken til at jeg aldri fant ut hvor fort jeg kunne løpt var at jeg ikke satte inn spurten tidsnok. Timingen der kommer ikke før man har løpt distansen noen ganger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...