Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

*snip*

6479409[/snapback]

Jeg er fult i mot folk som torturer dyr. Jeg skal ikke plage deg skymashall, for under dine omstendigheter kan man nesten forsvare det.

Men jeg har hørt om folk som har tatt fatt i halen til katter og kastet de bort. Hadde jeg møtt de hadde jeg gjort en god del med de. Samme gjelder med familie. Hvis noen banker broren min eller for guds skyld min søster så blir jeg :devil:

Og ting er ikke så trygt nei. Har selv hatt øyeblikk der jeg har hatt lyst å skyte nabokatta med softgun (en svak en). Jeg har enda ikke truffet :p

6479433[/snapback]

Haha, uffda? Ja nei her er det lite tortur av dyr. Men det er likevel mange dyr som dør. Mye død ... men det er en del av gård da så!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nabokatta presterte å gå inn i huset vårt nå nettopp :b (jeg gikk en del turer med papp og gud veit hva ut i søpla. )

Sær katte det der.

Her lager naboen en fin kattedør, også stårn forsatt på verandaen og hyler fordi han vil inn der XD

Han ligger ca halve dagen i hekken vår å chillern nå som det er så varmt.

Lenke til kommentar
Nabokatta presterte å gå inn i huset vårt nå nettopp :b (jeg gikk en del turer med papp og gud veit hva ut i søpla. )

Sær katte det der.

Her lager naboen en fin kattedør, også stårn forsatt på verandaen og hyler fordi han vil inn der XD

Han ligger ca halve dagen i hekken vår å chillern nå som det er så varmt.

6479450[/snapback]

få naboen til å legge mat ved kattedøra...

Lenke til kommentar
Katter er råe dyr da ... det oser "SO?? I DON'T GIVE A FLYING FUCK, YOU TARDSHAJT!!" av oppførselen deres.

6479456[/snapback]

"Gi meg mat, gi meg kos!" *vise rumpehullet* *prøve å klappe* *klor/fres* "Jævelkatte!" *drepe teppet, stikke med en gang noen kommer 20 cm nærmere fordi de skal fra sofa til do*

Lenke til kommentar
Da har jeg sykla 2 mil :D  er jeg ikke flink ^^

på humpete landevei tilogmed.. Ikke mange flate strekninger der, opp og ned hele tia

edit:  hopper i dusjen jeg.. snakkes

6479599[/snapback]

Da har jeg kjørt motorsykkel minst 10mil, er jeg ikke flink. (LES: Sittet på).

700cc <33

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...