Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hælvete heller. Får reise meg opp og finne en pinsett. Selv om flåtten er knøttliten.

6479362[/snapback]

Du fjerner ikke flått med pinsett, da river du bare av rævva mens flåtten sitter igjen. Bruk heller en lighter, da slipper den sære skapningen taket og finner på noe annet.

6479365[/snapback]

Kan jo faen meg ikke sette fyr på katta! Det må du vel skjønne?

fant pinsett fikk med meg hele. Laget fint skaumann-bål i vinduskarmen.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
hælvete heller. Får reise meg opp og finne en pinsett. Selv om flåtten er knøttliten.

6479362[/snapback]

Du fjerner ikke flått med pinsett, da river du bare av rævva mens flåtten sitter igjen. Bruk heller en lighter, da slipper den sære skapningen taket og finner på noe annet.

6479365[/snapback]

6479378[/snapback]

Haha det gjaldt katta ja. Beklager unge mann, jeg skal lære meg å sjekke litt grundigere før jeg gir gode helsetips. For du kan da for faen ikke sette fyr på katta? Det må jeg da skjønne.

Lenke til kommentar
Haha det gjaldt katta ja. Beklager unge mann, jeg skal lære meg å sjekke litt grundigere før jeg gir gode helsetips. For du kan da for faen ikke sette fyr på katta? Det må jeg da skjønne.

6479389[/snapback]

det er jo nesten like ille som å hive en hamster ut av vinduet. :roll:

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar

6479362[/snapback]

6479365[/snapback]

6479378[/snapback]

6479389[/snapback]

Mushi er da fortsatt jente...

Lenke til kommentar

Altså ... det skjer mye ille med små dyr på gårder. Det er mye tungt maskineri, mange drittunger med luftgevær, mange jordbærplukkere som kommer fra sadistiske østblokkland og en og annen innestengende slåttabrann. Så en gård er ikke så trygt for katta som Nrk skal ha det til. Men nei ... jeg har aldri drept ei katte med vilje. Men det skal ha det at det har gått med et par lauskatter i diverse uheldige sammenhenger mang en gang.

Skulle tru jeg var Adolf TheCatKiller Hitler på folk her! :mad::p

@Killerquo: Ikke min dag det her tydeligvis :blush::cry:

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Altså ... det skjer mye ille med små dyr på gårder. Det er mye tungt maskineri, mange drittunger med luftgevær, mange jordbærplukkere som kommer fra sadistiske østblokkland og en og annen innestengende slåttabrann. Så en gård er ikke så trygt for katta som Nrk skal ha det til. Men nei ... jeg har aldri drept ei katte med vilje. Men det skal ha det at det har gått med et par lauskatter i diverse uheldige sammenhenger mang en gang.

Skulle tru jeg var Adolf TheCatKiller Hitler på folk her!  :mad:  :p

@Killerquo: Ikke min dag det her tydeligvis  :blush:  :cry:

6479409[/snapback]

Adolf TheHamsterKiller Hitler? :tease:

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Skulle tru jeg var Adolf TheCatKiller Hitler på folk her!  :mad:  :p

@Killerquo: Ikke min dag det her tydeligvis  :blush:  :cry:

6479409[/snapback]

Nei...tenn på en katt for å bli glad :tease:

Lenke til kommentar
*snip*

6479409[/snapback]

Jeg er fult i mot folk som torturer dyr. Jeg skal ikke plage deg skymashall, for under dine omstendigheter kan man nesten forsvare det. (hamster greia)

Men jeg har hørt om folk som har tatt fatt i halen til katter og kastet de bort. Hadde jeg møtt de hadde jeg gjort en god del med de. Samme gjelder med familie. Hvis noen banker broren min eller for guds skyld min søster så blir jeg :devil:

Og ting er ikke så trygt nei. Har selv hatt øyeblikk der jeg har hatt lyst å skyte nabokatta med softgun (en svak en). Jeg har enda ikke truffet :p

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...