SkyMarshall Arts Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 hælvete heller. Får reise meg opp og finne en pinsett. Selv om flåtten er knøttliten. 6479362[/snapback] Du fjerner ikke flått med pinsett, da river du bare av rævva mens flåtten sitter igjen. Bruk heller en lighter, da slipper den sære skapningen taket og finner på noe annet. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 skymarshall: skjer det noe med whinerz.com? Om den eventuelt kommer opp tidligere *håpe* Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 skymarshall: skjer det noe med whinerz.com? Om den eventuelt kommer opp tidligere *håpe* 6479366[/snapback] Jada, så å si ferdig med designet jeg nå. Bare få kjøpt forum til uka, fyllt opp sia igjen og blabla ... hoff! Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jada, så å si ferdig med designet jeg nå.Bare få kjøpt forum til uka, fyllt opp sia igjen og blabla ... hoff! 6479367[/snapback] Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) hælvete heller. Får reise meg opp og finne en pinsett. Selv om flåtten er knøttliten. 6479362[/snapback] Du fjerner ikke flått med pinsett, da river du bare av rævva mens flåtten sitter igjen. Bruk heller en lighter, da slipper den sære skapningen taket og finner på noe annet. 6479365[/snapback] Kan jo faen meg ikke sette fyr på katta! Det må du vel skjønne? fant pinsett fikk med meg hele. Laget fint skaumann-bål i vinduskarmen. Endret 12. juli 2006 av mushi Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Skal jeg sykle ned til Ski og kjøpe noe mat eller bare drite i det? Lenke til kommentar
eNt Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Æsj, en av operatørene på hw.no/undernet kasta meg ut. *Sette seg ned og grine*... Another jihad attack has failed. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 hælvete heller. Får reise meg opp og finne en pinsett. Selv om flåtten er knøttliten. 6479362[/snapback] Du fjerner ikke flått med pinsett, da river du bare av rævva mens flåtten sitter igjen. Bruk heller en lighter, da slipper den sære skapningen taket og finner på noe annet. 6479365[/snapback] Kan jo faen meg ikke sette fyr på katta! Det må du vel skjønne? fant pinsett fikk med meg hele. Laget fint skaumann-bål i vinduskarmen. 6479378[/snapback] Haha det gjaldt katta ja. Beklager unge mann, jeg skal lære meg å sjekke litt grundigere før jeg gir gode helsetips. For du kan da for faen ikke sette fyr på katta? Det må jeg da skjønne. Lenke til kommentar
eNt Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Skal jeg sykle ned til Ski og kjøpe noe mat eller bare drite i det? 6479384[/snapback] Avføring fungerer fint oppi matskålen det. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Skulle ikke undre meg om du har gjort det før SkyMarshall Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Haha det gjaldt katta ja. Beklager unge mann, jeg skal lære meg å sjekke litt grundigere før jeg gir gode helsetips. For du kan da for faen ikke sette fyr på katta? Det må jeg da skjønne. 6479389[/snapback] det er jo nesten like ille som å hive en hamster ut av vinduet. Endret 12. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 hælvete heller. Får reise meg opp og finne en pinsett. Selv om flåtten er knøttliten. 6479362[/snapback] Du fjerner ikke flått med pinsett, da river du bare av rævva mens flåtten sitter igjen. Bruk heller en lighter, da slipper den sære skapningen taket og finner på noe annet. 6479365[/snapback] Kan jo faen meg ikke sette fyr på katta! Det må du vel skjønne? fant pinsett fikk med meg hele. Laget fint skaumann-bål i vinduskarmen. 6479378[/snapback] Haha det gjaldt katta ja. Beklager unge mann, jeg skal lære meg å sjekke litt grundigere før jeg gir gode helsetips. For du kan da for faen ikke sette fyr på katta? Det må jeg da skjønne. 6479389[/snapback] Mushi er da fortsatt jente... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Altså ... det skjer mye ille med små dyr på gårder. Det er mye tungt maskineri, mange drittunger med luftgevær, mange jordbærplukkere som kommer fra sadistiske østblokkland og en og annen innestengende slåttabrann. Så en gård er ikke så trygt for katta som Nrk skal ha det til. Men nei ... jeg har aldri drept ei katte med vilje. Men det skal ha det at det har gått med et par lauskatter i diverse uheldige sammenhenger mang en gang. Skulle tru jeg var Adolf TheCatKiller Hitler på folk her! @Killerquo: Ikke min dag det her tydeligvis Endret 12. juli 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Har noen smA anelser om at Mr. Marshall ikke sA mye til overs for dyr jeg. Endret 12. juli 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Nå har du fulgt ekstremt lite med på infoen rundt her Eirik ( SMH ) Gi meg idé til random å tegne SkyM :\ Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Nå skammer jeg meg her! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Altså ... det skjer mye ille med små dyr på gårder. Det er mye tungt maskineri, mange drittunger med luftgevær, mange jordbærplukkere som kommer fra sadistiske østblokkland og en og annen innestengende slåttabrann. Så en gård er ikke så trygt for katta som Nrk skal ha det til. Men nei ... jeg har aldri drept ei katte med vilje. Men det skal ha det at det har gått med et par lauskatter i diverse uheldige sammenhenger mang en gang. Skulle tru jeg var Adolf TheCatKiller Hitler på folk her! @Killerquo: Ikke min dag det her tydeligvis 6479409[/snapback] Adolf TheHamsterKiller Hitler? Endret 12. juli 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Altså ... det skjer mye ille med små dyr på gårder. Det er mye tungt maskineri, mange drittunger med luftgevær, mange jordbærplukkere som kommer fra sadistiske østblokkland og en og annen innestengende slåttabrann. Så en gård er ikke så trygt for katta som Nrk skal ha det til. Men nei ... jeg har aldri drept ei katte med vilje. Men det skal ha det at det har gått med et par lauskatter i diverse uheldige sammenhenger mang en gang. Skulle tru jeg var Adolf TheCatKiller Hitler på folk her! @Killerquo: Ikke min dag det her tydeligvis 6479409[/snapback] Nei...tenn på en katt for å bli glad Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Haha nei, katta vår skal da for faen få leve! Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) *snip* 6479409[/snapback] Jeg er fult i mot folk som torturer dyr. Jeg skal ikke plage deg skymashall, for under dine omstendigheter kan man nesten forsvare det. (hamster greia) Men jeg har hørt om folk som har tatt fatt i halen til katter og kastet de bort. Hadde jeg møtt de hadde jeg gjort en god del med de. Samme gjelder med familie. Hvis noen banker broren min eller for guds skyld min søster så blir jeg Og ting er ikke så trygt nei. Har selv hatt øyeblikk der jeg har hatt lyst å skyte nabokatta med softgun (en svak en). Jeg har enda ikke truffet Endret 12. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg