LasH Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Går og legger meg jeg også nå. Natta allesammen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 SHIAI SHOURISHA! ( game over ) KEKE jeg har egentlig ingenting fornuftig å si nå. 6038088[/snapback] Ingen spam. Kun kvalitetsspam! 6038132[/snapback] Dere fikk jo en "leksjon" i japansk?... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg hopper i køya også. Var ute med kompiser og så "The Hills Have Eyes". Skikkelig fin nattahistorie....veldig ekkel film. Anbefales for fans av sjangeren dog (horror). God natt alle sammen! Sov godt. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Wee jeg fant sangen, nå kan du se hva den er om Jag känner en bott, hon heter Anna, Anna heter hon Och hon kan banna, banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal Jag vill berätta för dig, att jag känner en bott Jag känner en bott, hon heter Anna, Anna heter hon Och hon kan banna, banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal Jag vill berätta för dig, att jag känner en bott Som alltid vaktar alla som är här Och som ser till att vi blir utan besvär Det finns ingen take-over som lyckas Kom ihåg att det är jag som känner en bott En bott som ingen, ingen annan slår Och hon kan kicka utan att du får Hon gör sig av med alla som spammar Ja, inget kan slå våran bott (Ready for take off) (Are you ready?) Jag känner en bott, hon heter Anna, Anna heter hon Och hon kan banna, banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal Jag vill berätta för dig att jag känner en bott Då kom den dagen, jag inte trodde fanns, det satte verkligen kanalen ur balans Jag trodde aldrig att jag hade så fel Men när Anna skrev och sa: "Jag är ingen bott Jag är en väldigt, väldigt vacker tjej" Som nu tyvärr är väldigt främmande för mig Men det finns inget som behöver förklaras För i mina ögon är hon alltid en bott Hon heter Anna, Anna heter hon Och hon kan banna, banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal Jag vill berätta för dig att jag känner en bott Som alltid vaktar alla som är här Och som ser till att vi blir utan besvär Det finns ingen take-over som lyckas Kom ihåg att det är jag som känner en bott En bott som ingen, ingen annan slår Och hon kan kicka utan att du får Hon gör sig av med alla som spammar Ja, inget kan slå våran bott Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Har jeg noen gang fortalt dere at jeg hater budsjetter og alt annet som har med dem å gjøre? Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Kim.. trodde du var ei kjerring ut ifra hva du skrev og din avatar... 6038134[/snapback] meg? i såfall, hehe avataren min valgte jeg fordi jeg var forelsket når jeg ble medlem her, og har ikke orket og bytte Og ja vilje styrken er på topp! skal ned nå uansett, men en ting jeg ikke greier meg uten og det er mat, men det er vist bare bra Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Har jeg noen gang fortalt dere at jeg hater budsjetter og alt annet som har med dem å gjøre? 6038181[/snapback] Sikkert. Jeg er spent på om brukerene fortsatt er blokka i morgen. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Sikkert. Jeg er spent på om brukerene fortsatt er blokka i morgen. 6038206[/snapback] Jeg håper egentlig ikke det; jeg trenger en rimelig god karakter på prøven for å veie opp for den forrige 3-eren ... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Yeye, nattinatt horer. Sov godt og gief epix pliz. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 god kveld folk? er jeg fortsatt idiot? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 god kveld folk? er jeg fortsatt idiot? 6038254[/snapback] Ja, men nå skal du legge deg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 god kveld folk? er jeg fortsatt idiot? 6038254[/snapback] Ja, men nå skal du legge deg. 6038259[/snapback] pyth! jeg skal bli her jeg og ødelegge like mye som dere mener Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 god kveld folk? er jeg fortsatt idiot? 6038254[/snapback] Hvorfor det da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 I morgen må jeg gjøre ferdig noe på skolen. Mangler så og si bare skyggeskravering som jeg skal ha, men det er jo mesteparten av tegningen XD Uansett. Oyasuminasai ( god natt ) Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Gode låter på norsk. Noen å hate - Raga Rockers Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 god kveld folk? er jeg fortsatt idiot? 6038254[/snapback] Hvorfor det da? 6038291[/snapback] søk på PepsiCo og se. folk som ikke taklet den dårlige humoren min Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Gode låter på norsk. Møkkamann - Dum Dum Boys Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg lurer på hvor mange ord en må skrive for at det sjak registreres som et innlegg. Counteren min har stått stille etter at jeg skrev noen korte innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg