Skilpadde Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 damn jeg er mett nå.. mmm, nå fikk jeg lyst på en kald øl ^^ 6478291[/snapback] Akkurat spist pizza, OG JEG HAR 6 ØL I KJØLESKAPET! 6478294[/snapback] Jeg har noen øl, og noe greier jeg kjøpte i østerrike.. men ølen står i klesskapet mitt (lunka) og jeg er ikke gammel nok :/ Så om jeg skal ta meg en øl, må det være når folka er borte 6478302[/snapback] Tihi, ungdomstider... *mimre* Iskald øl er godt. Varm øl er fælt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Iskald øl er godt. Varm øl er fælt. 6478316[/snapback] Mmmmm baki bilen på vei fra sverige. Øl som du brant deg på tunga av. slurp Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Alkohol er oppskrytt. Skal en bli full, OK. Men for smakens skyld, nei takk. 6478307[/snapback] Jeg drekker øl for smakens skyld Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Jeg har noen øl, og noe greier jeg kjøpte i østerrike.. men ølen står i klesskapet mitt (lunka) og jeg er ikke gammel nok :/ Så om jeg skal ta meg en øl, må det være når folka er borte 6478302[/snapback] har du det uten at de vet om det? da må du i alle fall huske på å skaffe deg en kjølebag. Så holder de seg kald. ------------------------------------------------------------------------- Noen som har rallisport 2 og xbox connect? får jo aldri spilt sammen med nån edit: leif Endret 12. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg har noen øl, og noe greier jeg kjøpte i østerrike.. men ølen står i klesskapet mitt (lunka) og jeg er ikke gammel nok :/ Så om jeg skal ta meg en øl, må det være når folka er borte 6478302[/snapback] har du det uten at de vet om det? da må du i alle fall huske på å skaffe deg en kjølebag. Så holder de seg kald. 6478332[/snapback] er ikke plass til en kjølebag bak fotoalbuma mine oppe i et lite skap.. jepp, de veit ikke om det Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 .......Jeg har noen øl, og noe greier jeg kjøpte i østerrike.. men ølen står i klesskapet mitt (lunka) og jeg er ikke gammel nok :/ Så om jeg skal ta meg en øl, må det være når folka er borte 6478302[/snapback] om du først har brutt loven en gang, kan du vel drikke en øl eller to også ? Gi de en time i fryseren så blir de bedre. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 På vei til Lillehammer på russestemne hadde varmeovn tingen i russebilen vår klikka. Det gikk ikke an å slå den av, og den sto på fullt. Det gikk ikke opp for oss at all ølla stod rett ved ovnen før vi var på Dombås, og vi hadde ingen kjølebag eller noe. Det var så varmt at vi nesten ikke greide å holde dem. Måtte gå til fiskedisken og spør om litt is og så kjøpte vi oss bøtter som vi satt den i. Ahh, minner fra russetiden... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 .......Jeg har noen øl, og noe greier jeg kjøpte i østerrike.. men ølen står i klesskapet mitt (lunka) og jeg er ikke gammel nok :/ Så om jeg skal ta meg en øl, må det være når folka er borte 6478302[/snapback] om du først har brutt loven en gang, kan du vel drikke en øl eller to også ? Gi de en time i fryseren så blir de bedre. 6478349[/snapback] For guds skyld: HUSK Å TA DE UT! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 .......Jeg har noen øl, og noe greier jeg kjøpte i østerrike.. men ølen står i klesskapet mitt (lunka) og jeg er ikke gammel nok :/ Så om jeg skal ta meg en øl, må det være når folka er borte 6478302[/snapback] om du først har brutt loven en gang, kan du vel drikke en øl eller to også ? Gi de en time i fryseren så blir de bedre. 6478349[/snapback] joda.. men blir bare bråk om folka får vite no.. kjipe greier det.. like greit å holde deg for seg sjæl.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 På vei til Lillehammer på russestemne hadde varmeovn tingen i russebilen vår klikka. Det gikk ikke an å slå den av, og den sto på fullt. Det gikk ikke opp for oss at all ølla stod rett ved ovnen før vi var på Dombås, og vi hadde ingen kjølebag eller noe. Det var så varmt at vi nesten ikke greide å holde dem. Måtte gå til fiskedisken og spør om litt is og så kjøpte vi oss bøtter som vi satt den i. Ahh, minner fra russetiden... 6478364[/snapback] var dere bare jenter på bilen ? :!: joda.. men blir bare bråk om folka får vite no.. kjipe greier det.. like greit å holde deg for seg sjæl.. haha Lenke til kommentar
Axes Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Akkurat spist, OG JEG HAR 2 SPRITFLASKER UNDER BORDET! EDIT: Ny signatur! Endret 12. juli 2006 av Axes Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 joda.. men blir bare bråk om folka får vite no.. kjipe greier det.. like greit å holde deg for seg sjæl.. 6478367[/snapback] hvis det er kaldt ute er det bare å gjømme de i en pose der Jeg kan kjøle de ned for deg, bare sleng dem over Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 skikkelig gangster sigg øks Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 joda.. men blir bare bråk om folka får vite no.. kjipe greier det.. like greit å holde deg for seg sjæl.. 6478367[/snapback] hvis det er kaldt ute er det bare å gjømme de i en pose der Jeg kan kjøle de ned for deg, bare sleng dem over 6478380[/snapback] baha, nei trukke det Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 EDIT: Ny signatur! 6478378[/snapback] Er du schizophren ? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 På vei til Lillehammer på russestemne hadde varmeovn tingen i russebilen vår klikka. Det gikk ikke an å slå den av, og den sto på fullt. Det gikk ikke opp for oss at all ølla stod rett ved ovnen før vi var på Dombås, og vi hadde ingen kjølebag eller noe. Det var så varmt at vi nesten ikke greide å holde dem. Måtte gå til fiskedisken og spør om litt is og så kjøpte vi oss bøtter som vi satt den i. Ahh, minner fra russetiden... 6478364[/snapback] var dere bare jenter på bilen ? :!: 6478370[/snapback] ..Hvordan visste du det? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) EDIT: Ny signatur! 6478378[/snapback] Er du schizophren ? 6478393[/snapback] eid :!: Endret 12. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg har vondt i hodet og er tett i nesa.. trøst meg! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 På vei til Lillehammer på russestemne hadde varmeovn tingen i russebilen vår klikka. Det gikk ikke an å slå den av, og den sto på fullt. Det gikk ikke opp for oss at all ølla stod rett ved ovnen før vi var på Dombås, og vi hadde ingen kjølebag eller noe. Det var så varmt at vi nesten ikke greide å holde dem. Måtte gå til fiskedisken og spør om litt is og så kjøpte vi oss bøtter som vi satt den i. Ahh, minner fra russetiden... 6478364[/snapback] var dere bare jenter på bilen ? :!: 6478370[/snapback] ..Hvordan visste du det? 6478401[/snapback] Gjettet ! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg har vondt i hodet og er tett i nesa.. trøst meg! 6478407[/snapback] dakar liten *trøstepå* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg