Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, for ikke å snakke om hvor vanskelig det må være for jenter med masse silikon å finne fine topper/gensre!

Mange kjempetynne kjempesøte jenter ser rett og slett dumme og mye tykkere ut fordi de har så digre pupper...

6477984[/snapback]

Ja, det ser sært ut når tynne jenter har store silikonpupper. Jeg liker søte jenter bedre enn babes, og da særlig silikonbabes..

Lenke til kommentar

Aspstein; Tja... skal vi gå igjennom heftet og se om vi finner noen spennende former? Mens vi er i gang, kanskje en fettsuging, permanent hårfarging, pigmentfjerning, bleking av tenner, fjerning av overflødig hud og hårimplantater kunne vært noe?

Ojoj, glemte noe - Permanent hårfjerning i bikinilinjen / evt. en god gammaldags brasiliansk voksing gjør susen?

*Tenker kroner og øre... Kronerulling anyone?*

Lenke til kommentar
Linn Christin: HALLA :D Savna deg=) Hvordan ble håret?

Hva som står på lista mi? ... tja... Nye støtdempere og fjører til bilen, slik at jeg slipper å slite mer på dekka enn nødvendig når jeg har noen som sitter bak i bilen (som selvsagt gjør at de får dårlig selvtillit, da de tror de er så tunge at bilen min tar nedi hver eneste hump)..

Fra spøk til Ålgård, jeg har fint lite som står på lista, jeg lever livet en dag av gangen og tar ting derfra.. Jeg har ingen særlige mål om ting jeg skal ha gjennomført i løpet av en mannsalder, det blir så teit hvis det er noe du ikke klarer. Selvsagt da ikke medregnet alt det vanlige, hus, kjerring, familiebil (CHECK), unger og alt det der...

Espennyh: Jeg prøvde jo å sette igang en kronerulling slik at vi fikk blåst opp Hanne:) litt, men hun trakk seg i siste liten. LinnC gidder jeg ikke å spørre, for de er så flotte fra før :p

6477987[/snapback]

Vel, anng puppene... takk takk (og ja jeg vet....) :tease:

Jeg ønsker meg vel egentlig mer hair extentions, noe jeg aldri har hatt råd til siden jeg har forsørget to både meg selv og en til med lærlingelønna mi i 2 år ...

Men håret ble greit det, har ikke klippet meg siden.... 15.januar eller noe så det var godt å få stusset litt:)

Åh, en annen ting på lista mi er.... bailine behandling :roll:

Lenke til kommentar
Aspstein; Tja... skal vi gå igjennom heftet og se om vi finner noen spennende former? Mens vi er i gang, kanskje en fettsuging, permanent hårfarging, pigmentfjerning, bleking av tenner, fjerning av overflødig hud og hårimplantater kunne vært noe?

6478017[/snapback]

Lukter vi bleking av hår og hvite linklær? :!:

Lenke til kommentar
NP; Carcass - Heartwork

Idag skal jeg ringe og høre angående jobb, wish me good luck! :mrgreen:

6477996[/snapback]

Æsj, uff... jeg har heller ikke fått meg ny jobb enda..... er uten jobb fra 1.september :roll:

Kanskje det blir kassadame av meg igjen :cry:

6478026[/snapback]

Hehe vi skal nok klare å ordne en jobb til deg vettu...

Den er nærmere enn du tror ;)

Lenke til kommentar

Linn Christin: Etter å ha googlet på bailine (noe jeg aaaldri har hørt om før) fant jeg ut at du ikke er riktig kandidat... Vær som du er, best det :)

Aspstein: Tja, JA :D Og sånne hvite traktorsko ^^ Kanskje jeg kan anlegge en pen bart og legge om til trønderdialekt? Da ser jeg ut som at jeg kommer fra stjørdalen :p

Lenke til kommentar
NP; Carcass - Heartwork

Idag skal jeg ringe og høre angående jobb, wish me good luck! :mrgreen:

6477996[/snapback]

Æsj, uff... jeg har heller ikke fått meg ny jobb enda..... er uten jobb fra 1.september :roll:

Kanskje det blir kassadame av meg igjen :cry:

6478026[/snapback]

Jeg er sykemeldt slå den!

Lenke til kommentar

Ojoj, glemte noe - Permanent hårfjerning i bikinilinjen / evt. en god gammaldags brasiliansk voksing gjør susen?

6478017[/snapback]

Tar deg med til en venninde av mamma som driver spa og velvære greier jeg ;P

skal nok få ribba bikinilinja di.

Total hårfri oysfaerg i RPP etterpå.

Lenke til kommentar

Hehe vi skal nok klare å ordne en jobb til deg vettu...

Den er nærmere enn du tror ;)

6478032[/snapback]

Snakker du om den sex-tjener jobben som oysfaerg nevnte i går, så er jeg fremdeles ikke interessert for så lav timelønn! :tease:

6478041[/snapback]

Nå tenkte vi at vi skulle spleise da så kanskje lønna ikke blir så værst alikevell :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...