LarsP Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hu har 600 gr i hver pupp! Det er helt sykt! 2 store poser med potetgull pressa inn på hver side :!: 6477882[/snapback] Den sammenligningen blir litt feil siden potetgull og saltvannsproteser ikke har samme massetetthet og at potetgullposen inneholder en god del luft. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Snakker om å bli sidetung Skrått fremoverbøyd på ene sida, får jo skiveprolaps av mindre. Mushi: Misunnelig? 6477902[/snapback] Nei. Jeg tror jeg er jævla upraktisk med store pupper. Sliter nok med å få sove pga. langt hår. Hadde jeg hatt store pupper i tillegg måtte jeg vel ha begynt med amfetamin :!: Har a og er fornøyd med det. Eneste jeg liker ved megselv, og ingen skal få ta det fra meg! Har mekka brød med roastbiff. Den var sykt blodig! Det er blod overalt på kjøkkenet! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Pazman: Hva er det for noe galt med det da? Det er da på langt nær de største puppene i verden, det finnes jo folk som har hatt kilovis, kan jo begynne å snakke om kubikk etterhvert. "Jeg bruker DD-cup" "Herregud, så lite! Jeg har jo 3kubikk-cup" Mushi: Hvis det er så mye blod av noen skiver roastbeef foreslår jeg at du tar deg en kald dusj, prøver å få amfetaminet ut av blodet og teller opp antall fingre... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Modellbyrå som spiller "bedriftfotballkamp" er jo sikkert bra uansett ;P og hun kunne ikke operere inn nytt på 2 uker, pga oppdrag osv. Da har hun altså et "normalt" bryst og et med 600g. i da ? 6477896[/snapback] En mini og en megapupp 6477910[/snapback] Det balanseres ut. Godt med mat, NÅ SKAL jeg spille ET. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hu har 600 gr i hver pupp! Det er helt sykt! 2 store poser med potetgull pressa inn på hver side :!: 6477882[/snapback] Den sammenligningen blir litt feil siden potetgull og saltvannsproteser ikke har samme massetetthet og at potetgullposen inneholder en god del luft. 6477916[/snapback] Ikke ødelagg a! Kjiping! Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 oysfaerg: Hva som er galt med det? Ingenting er galt med det i ordets rette forstand, men jeg stusser jo litt over trangen til å legge til 1,2 kilo ballast for syns skyld. Har kanskje mye med at jeg ikke er noen spesiell silikonfan... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ikke ødelagg a! Kjiping! 6477924[/snapback] Noen må ta ansvar. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Pazman: Altså, 1.2kg ballast gjør jo nytten, spesielt da hun sikkert ikke var særlig svømmedyktig fra før (har nå to fullt fungerende dupper...) Jeg er heller ingen særlig fan av silikonpupper, men for all del, de må gjerne slå seg løs. Personlig har jeg mange andre ting som står før silikon på lista... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hun superblonde svenske Anna i Big Brother sa til Jessica (som ville ha silikon) at den første perioden var veldig rar, for hun visste ikke hvor hun skulle gjøre av armene. Puppene kom jo i veien når armene hang rett ned som før. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/07/12/471321.html AAAAUUUU!!!!! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 LarsP: Advarsel ble utdelt, neste gang ryker han ut. Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Huff da, det er jo bare stygt... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Personlig har jeg mange andre ting som står før silikon på lista... 6477943[/snapback] Hva står på lista di da? Jeg synes heller ikke du trenger silikon :!: Åååå jeg kjeder meg I dag har jeg farget og klippet håret Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 * You were kicked from #hw.no by bbc|wrk (Fordi jeg er newbie :!: Ah, good times.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 oysfaerg har da så små pupper Linn Christin. Snakker vi kronerulling så vi får silikonpupper litt lenger opp på lista eller ? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Snakker om å bli sidetung Skrått fremoverbøyd på ene sida, får jo skiveprolaps av mindre. Mushi: Misunnelig? 6477902[/snapback] Nei. Jeg tror jeg er jævla upraktisk med store pupper. Sliter nok med å få sove pga. langt hår. Hadde jeg hatt store pupper i tillegg måtte jeg vel ha begynt med amfetamin :!: Har a og er fornøyd med det. Eneste jeg liker ved megselv, og ingen skal få ta det fra meg! Hehe, for ikke å snakke om hvor vanskelig det må være for jenter med masse silikon å finne fine topper/gensre! Mange kjempetynne kjempesøte jenter ser rett og slett dumme og mye tykkere ut fordi de har så digre pupper... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Linn Christin: HALLA Savna deg=) Hvordan ble håret? Hva som står på lista mi? ... tja... Nye støtdempere og fjører til bilen, slik at jeg slipper å slite mer på dekka enn nødvendig når jeg har noen som sitter bak i bilen (som selvsagt gjør at de får dårlig selvtillit, da de tror de er så tunge at bilen min tar nedi hver eneste hump).. Fra spøk til Ålgård, jeg har fint lite som står på lista, jeg lever livet en dag av gangen og tar ting derfra.. Jeg har ingen særlige mål om ting jeg skal ha gjennomført i løpet av en mannsalder, det blir så teit hvis det er noe du ikke klarer. Selvsagt da ikke medregnet alt det vanlige, hus, kjerring, familiebil (CHECK), unger og alt det der... Espennyh: Jeg prøvde jo å sette igang en kronerulling slik at vi fikk blåst opp Hanne:) litt, men hun trakk seg i siste liten. LinnC gidder jeg ikke å spørre, for de er så flotte fra før Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) NP: Symphony X - Through the Looking Glass Jobb: Oversette 44 sider engelsk tekst til norsk. Ca 100kr timen for å sitte med PCen og bare høre på musikk og skrive en tekst som allerede står på papiret er behagelig. Edit: Fra spøk til Ålgård? Fra en spøk til en annen? espennyh: Du skal ha laks. Endret 12. juli 2006 av svamp Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hehe, for ikke å snakke om hvor vanskelig det må være for jenter med masse silikon å finne fine topper/gensre! Mange kjempetynne kjempesøte jenter ser rett og slett dumme og mye tykkere ut fordi de har så digre pupper... 6477984[/snapback] Ønsker meg noenganger større pupper, så det vil lede oppmerksomheten vekk fra resten av meg, men jeg gidder ikke skjule meg bak noen store brød. Jeg har da mer selvrespekt enn det. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ok, det er NÅ dere SO-folk kommer inn i bildet her! Hva skal jeg ha til middag idag ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg