Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mushi:

Det er ikke skummelt her. Men det er som oftest ganske kjedelig.

Og jeg har alltid trodd at du var gutt. Men i følge RPP så var det feil :wee:

6477744[/snapback]

Jeg er beggedeler haha! Nei nå får du lure litt. Kanskje vi er to?

Lenke til kommentar
Untitl654d-1.png

Sweet. Kommer til å savne den hastigheten :(

6477336[/snapback]

Det er ingenting mot hastighetene Vegard_ har hos HArdware. Han mobbet meg med at han lasta ned i over 7000 kb/s! :ohno:

Er såvidt jeg kommer over 100 kb/s på det beste.

Lenke til kommentar
Merkelig, det trodde jeg også, men det er mest fordi jeg har en kamerat som heter Marius, og han kaller vi Mushi..

6477751[/snapback]

Mushimushi betyr halla eller hade på japansk... Du hører det ofte i japanske filmer. Et exempel er inne på jentedassen i killbill 1. Hun som mister armen eller beinet snakker i telefonen heletiden. Hun tar alltid tlf og svarer med "mushimushi". Dessuten het chinchillaen min det ;)

Lenke til kommentar
Untitl654d-1.png

Sweet. Kommer til å savne den hastigheten :(

6477336[/snapback]

Det er ingenting mot hastighetene Vegard_ har hos HArdware. Han mobbet meg med at han lasta ned i over 7000 kb/s! :ohno:

6477752[/snapback]

Så det er han som fucker forumet.

edit: vi drepern

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Merkelig, det trodde jeg også, men det er mest fordi jeg har en kamerat som heter Marius, og han kaller vi Mushi..

6477751[/snapback]

Mushimushi betyr halla eller hade på japansk... Du hører det ofte i japanske filmer. Et exempel er inne på jentedassen i killbill 1. Hun som mister armen eller beinet snakker i telefonen heletiden. Hun tar alltid tlf og svarer med "mushimushi". Dessuten het chinchillaen min det ;)

6477765[/snapback]

Det er litt annerledes uttale altså, mushi uttales med trykk på sh i mushi'en din, mens med min kamerat er det med en lang u. Om du skjønner...

Lenke til kommentar
ok  :dontgetit: må du vite hvem som har blokket deg?

6477571[/snapback]

orker ikke å ha ekstra kontakteer på msn vel!

6477577[/snapback]

http://msncheck.41m.com/

6477682[/snapback]

Den fikk jeg sånn masse virus av :ermm: bruk heller denna, der ser man om kontakten er på eller avlogga:http://msn.blocked.nl/

edit: btw: gid morgen.. muttera blei litt sur når jeg sov npr hu kom hjem fra jobb :dontgetit:

Endret av looOool
Lenke til kommentar

6477751[/snapback]

6477765[/snapback]

Kul katt du har :fun:

Lenke til kommentar

Det er litt annerledes uttale altså, mushi uttales med trykk på sh i mushi'en din, mens med min kamerat er det med en lang u. Om du skjønner...

6477773[/snapback]

Så han sier mU-shi?

Jeg sier mOsh-hi. Hvis du skjønner :D

Lenke til kommentar

6477752[/snapback]

Zinde, diverse speedometer gikk mongoloid da jeg testet linja på jobb. Høyeste målte hastighet var 12000kb/s. ;D

Edith Piaf; Hjemme går det dessverre langt tregere: 8-1000kb/s. :--(((((

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

6477773[/snapback]

Så han sier mU-shi?

Jeg sier mOsh-hi. Hvis du skjønner :D

6477783[/snapback]

MOSHI MOSHI GENKO!

Lærte jeg fra en japaner :cool:

Lenke til kommentar
Og Bundy, jeg testa den derre blockcheckeren med dupen min, og jeg fant ut at det kan virke som om den funker, men jeg vil ikke være for sikker.

6477782[/snapback]

Klikka her..

6477784[/snapback]

ikke bruk den.. jeg fikk masse virusdrit av den

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...