Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja jeg veit, alle folk tror den handler om en båt...

Meeen, det er egentlig en sang om en irc bot, de som gjør slik at de som spammer ihjel forumet blir banna...

Men så viser det seg at denne fantastiske boten som heter anna, virkelig er ei hott jente, men han som synger fortsetter bare å se på hu som en bot... :cry:

Lenke til kommentar
Denne karen er grunnkurs mekaniske fag ved Brønnøy VGS sin offisielle soft boy, så bare pass deg Dotten.

6037949[/snapback]

 

Bah, denne fyren har kappe.

 

Ryktet mitt er for alltid ødelagt tydeligvis. Og jeg som var så høy på pæra etter enkelte pm'er om hvor maktsyk jeg er... Softmod, huff, høres ikke bra ut.

6038033[/snapback]

Jeg kan sende deg en pm og fortelle deg om hvor maktsyk du er, hvis det får deg i bedre humør. :love:

Lenke til kommentar
ja jeg veit, alle folk tror den handler om en båt...

Meeen, det er egentlig en sang om en irc bot, de som gjør slik at de som spammer ihjel forumet blir banna...

Men så viser det seg at denne fantastiske boten som heter anna, virkelig er ei hott jente, men han som synger fortsetter bare å se på hu som en bot... :cry:

6038042[/snapback]

Aha... I see.. Tror jeg skjønte det litt :D Takk! :D

Lenke til kommentar

Akkurat jogget en times tid, deilig!

Skal ned noen kilo til sommeren ja =)

Jogger ca en time hver kveld og holder meg unna alt som heter godteri, jeg og en kompis gjør dette sammen hver dag, føles så sinnsykt digg når man kan med god sammvittighet sette seg her og se hva alle dere har skrivd mens jeg var ute :)

Lenke til kommentar
Akkurat jogget en times tid, deilig!

Skal ned noen kilo til sommeren ja =)

Jogger ca en time hver kveld og holder meg unna alt som heter godteri, jeg og en kompis gjør dette sammen hver dag, føles så sinnsykt digg når man kan med god sammvittighet sette seg her og se hva alle dere har skrivd mens jeg var ute :)

6038117[/snapback]

 

Jeg har holdt meg unna alt av godteri og brus siden de siste ukene som var igjen av sommerferien i fjor.

 

Tro meg.

Med litt trening og ikkeno godteri/brus, så går du ned litt :)

For min del er jeg ikke fornøyd ennå.

Har egentlig ikke lyst til å starte å spise godteri ennå heller.

Lenke til kommentar
Akkurat jogget en times tid, deilig!

Skal ned noen kilo til sommeren ja =)

Jogger ca en time hver kveld og holder meg unna alt som heter godteri, jeg og en kompis gjør dette sammen hver dag, føles så sinnsykt digg når man kan med god sammvittighet sette seg her og se hva alle dere har skrivd mens jeg var ute :)

6038117[/snapback]

Fint att du har vilje vertfall. Stå på :). Selv hadde jeg ikke klart å holde meg unn godteri i en dag :blush: Godteri!! :D

Lenke til kommentar
Akkurat jogget en times tid, deilig!

Skal ned noen kilo til sommeren ja =)

Jogger ca en time hver kveld og holder meg unna alt som heter godteri, jeg og en kompis gjør dette sammen hver dag, føles så sinnsykt digg når man kan med god sammvittighet sette seg her og se hva alle dere har skrivd mens jeg var ute :)

6038117[/snapback]

 

Akkurat den følelsen har jeg også nå... :wee:

 

Bare at jeg har hatt fotballtrening.

 

Menne, dette var siste innlegg fra meg i dag. Natta! :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...