Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun leser ikke innlegget mitt av den enkle grunn at hun rett og slett ikke interesserer seg en tøddel for dette her, da er det mye lettere å lese MSN-logger på maskinen min hjemme mens jeg er borte f.eks

6476413[/snapback]

Vet du at hun leser msn loggen din? Eller bare sånn eksempel? :p

Lenke til kommentar
*ler* MSN-logger er no herk, du vet aldri hvem som er på maskinen din, dama er en ting, men klåfingra kusiner/fettere o.l. er jo nesten verre

6476475[/snapback]

Derfor man setter skjermlås med passord på, og passord på oppstart.

Og jeg synes man burde kunne stole på dama..

edit: man skal jo ikke skrive noe drit uansett på msn om dama

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg har ikke passord noe sted jeg, maskinen min er pip åpen, med unntak av når jeg får besøk av *sette på skummel musikk* SVIGERMOR!

Da er det BIOS-passord, Win-passord, folderpassord, passord for å komme seg på nett osv

Edit: Det trenger jo nødvendigvis ikke være dritt som står om dama på MSN, det kan jo hende at du rett og slett trenger å prate med noen om noe som går litt trått, og da er det noen ganger lettere å prate på msn.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke passord noe sted jeg, maskinen min er pip åpen, med unntak av når jeg får besøk av *sette på skummel musikk* SVIGERMOR!

Da er det BIOS-passord, Win-passord, folderpassord, passord for å komme seg på nett osv

Edit: Det trenger jo nødvendigvis ikke være dritt som står om dama på MSN, det kan jo hende at du rett og slett trenger å prate med noen om noe som går litt trått, og da er det noen ganger lettere å prate på msn.

6476500[/snapback]

Når jeg har besøk lenge av folk jeg ikke kan stole på så blir det bios passord, skjermbeskytter passord, windows passord. Mer trengs ikke :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...