Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, da har jeg fjerna masse crap fra pcen. Hjelpegreier får å sette inn en dvdrom.

Diskettstasjon.

Den lille høytaleren, mindre kabler..

Teipa over det blå lyset foran, inni dekslet alså. Er jo som en sunbeam led :cry:

edit: restarte å dra ut harddisken å sette den i midten.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Linn Christin: Du kan aldri det, iallefall ikke i følge mine egne erfaringer. Har de lurt deg en gang, stopper det ikke med det...

6476174[/snapback]

Jeg kan jo aldri stole på han igjen, men hva om jeg ikke kan stole på en eventuell ny kjæreste etterhvert...

Ser for meg marerittet med beskyldninger uten rot i hytt og pine... :cry:

Lenke til kommentar

Linn Christin: Noen ting må du jo ta for god fisk... Du kan såklart grille vedkommende på første date, men da spørs det hvor lenge det går.

Ta deg tid, gjør ting i riktig rekkefølge, sørg for å bli godt kjent med vedkommende først, da er det mye lettere (Funker dårlig hvis du har det travelt med diverse ting)

Lenke til kommentar
Linn Christin: Du kan aldri det, iallefall ikke i følge mine egne erfaringer. Har de lurt deg en gang, stopper det ikke med det...

6476174[/snapback]

Jeg kan jo aldri stole på han igjen, men hva om jeg ikke kan stole på en eventuell ny kjæreste etterhvert...

Ser for meg marerittet med beskyldninger uten rot i hytt og pine... :cry:

6476177[/snapback]

Ikke etter mine erfaringer heller.

Men det er langt ifra alle som er falske og som driver å feks er utro i hytt og pine, men de som er det slutter nok aldri. Tror nok det har med personlighet å gjøre.

Jeg forstår ikke hvordan noen kan lyve eller være utro mot den personen som står dem nærmest, men det virker som det er nok av andre folk som klarer det :ermm:

Lenke til kommentar
Linn Christin: Noen ting må du jo ta for god fisk... Du kan såklart grille vedkommende på første date, men da spørs det hvor lenge det går.

Ta deg tid, gjør ting i riktig rekkefølge, sørg for å bli godt kjent med vedkommende først, da er det mye lettere (Funker dårlig hvis du har det travelt med diverse ting)

6476191[/snapback]

Pfff, jeg skal pule bestekompisen hans i helga :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...