Dr. Mobius Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Sitter akkurat her og kikker på kinoprogrammet for Hønefoss, også legger jeg merke til at Pirates of the Caribbean er i digital versjon. Dette står overalt på sida. Hva i alle dager er en digital versjon? (Jeg vet jo hva digital er, men på en kino?) 6476021[/snapback] Du vil ikke merke så mye forskjell, men det vil nå bli lettere å få filmpremierer samtidig over hele verden! Det koster hver kino nært opptil en million å bygge om til digital. 6476048[/snapback] Nice! Hønefosskinoen er jo helt ny og en av de beste i Norge, men dette var likevel en overraskelse. Takk for opplysningen Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ah, jeg visste jeg hadde sett det ett sted. 6476042[/snapback] Det er vel det nyeste innlegget i RPP Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Linn Christin: En million? Herlighet, det er jo mindre enn det jeg har brukt på datautstyr på jobben bare siden januar det på jobben. Aspstein; Halla Øystein =) Du vet, det er ferieavvikling og jeg har flexitid Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 aah Ny dag, ny kaffe, nye muligheter og nye samtaler med gullgjengen fra hw.no. Dette tegner til å bli en bra dag. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Linn Christin: En million? Herlighet, det er jo mindre enn det jeg har brukt på datautstyr på jobben bare siden januar det på jobben. Aspstein; Halla Øystein =) Du vet, det er ferieavvikling og jeg har flexitid 6476054[/snapback] Ikke en million engang. 800k - 1 million. Det er vel litt penger det da for en kino Med den nye teknologien vil det bli billigere og lettere å få tak i filmer, men kinobilettene vil ikke bli billigere alikevel pga nedbetaling av det nye digitale anlegget. Investeringen skal ikke kundene betale ekstra for thought, det skal være ett spleiselag mellom staten og filmindustrien blablabla Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Knut Erik; Jeg har forsøkt å lage en liten illustrasjon, for egentlig å vise litt hvor flott en dag kan være Litt hastverksarbeid, men jeg tror dere ser poenget her. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 oysfaerg; her snakker vi paintskills. For et nydelig hus. I.. I feel like I'm there. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 God morgen folkens 6476023[/snapback] Er det lite arbeid borte hos deg for tiden eller? 6476051[/snapback] Jeg tror han har blitt hekta på SO5. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Linn Christin: En million? Herlighet, det er jo mindre enn det jeg har brukt på datautstyr på jobben bare siden januar det på jobben. Aspstein; Halla Øystein =) Du vet, det er ferieavvikling og jeg har flexitid 6476054[/snapback] En million er da ingenting Hehe forskjellen er vel at du får betalt for å sitte på forumet eller ikke. Hvordan gikk det med shoppingen da? Overlevde du? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Knut Erik; Takketakke=) Bundy: Pssj! Jeg er moderator, har jo som jobb å passe på dere? :ehm: Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Om jeg overlevde? Fy faen, jeg var dere ute litt over 9, måtte brøyte meg frem, snike som en helt for å stjele en parkeringsplass nogenlunde kort ifra inngangen, noe som ikke er helt greit når du har 5 meter med Volvo du skal parkere ^^ Jeg kom skrantende og blakk hjem fra Kvadrat kvart over 12 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Om jeg overlevde? Fy faen, jeg var dere ute litt over 9, måtte brøyte meg frem, snike som en helt for å stjele en parkeringsplass nogenlunde kort ifra inngangen, noe som ikke er helt greit når du har 5 meter med Volvo du skal parkere ^^ Jeg kom skrantende og blakk hjem fra Kvadrat kvart over 12 6476082[/snapback] Du må parkere i parkeringshuset nede ved skeidar, der er det alltid ledig plass! Men ja fy søren det var grusomt mye folk! Og hva i heiteste huleste er det med at de leier inn ett jævla korps til å spille musikk hver gang noe skjer på kvadrat? Jeg fiksa litt på tegninga di! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Bundy: Pssj! Jeg er moderator, har jo som jobb å passe på dere? :ehm: 6476077[/snapback] Det er det alle SO-avhengige moderatorer sier! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Linn Christin; Det var jo fullt der også, fullt til og med på nederste plan, noe det ikke engang er i verste julestria! Nice mod på tegninga, jeg tenkte jeg skulle gjøre det jeg også, men jeg visste ikke helt Jeg hadde nok fått proporsjonene rett, men vet ikke hva du hadde sagt ^^ Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Om jeg overlevde? Fy faen, jeg var dere ute litt over 9, måtte brøyte meg frem, snike som en helt for å stjele en parkeringsplass nogenlunde kort ifra inngangen, noe som ikke er helt greit når du har 5 meter med Volvo du skal parkere ^^ Jeg kom skrantende og blakk hjem fra Kvadrat kvart over 12 6476082[/snapback] *ler av stakkaren* Jeg slapp unna så vidt det var Men har du planer for kvelden da? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 aspstein: Om jeg eller madamen har planer? Vel.. Hu har sikkert planer, men jeg tror ikke jeg har noen... Som du sa til din kjære - Nå har hu fått kvota si for en stund Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg er kjedet. Jeg trenger arbeid. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 molyporph*nfre.. 6476113[/snapback] WoW? Jeg har forøvrig kommet meg på jobben, drikker kaffe, læææs på forum.. og tenkte på å ta den første røyken snart Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 aspstein: Om jeg eller madamen har planer? Vel.. Hu har sikkert planer, men jeg tror ikke jeg har noen... Som du sa til din kjære - Nå har hu fått kvota si for en stund 6476097[/snapback] Hehe da regner jeg med vi har en date Men det var vel at kona hadde fått sitt for en stund jeg mente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg