Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Sitter akkurat her og kikker på kinoprogrammet for Hønefoss, også legger jeg merke til at Pirates of the Caribbean er i digital versjon. Dette står overalt  på sida. Hva i alle dager er en digital versjon? (Jeg vet jo hva digital er, men på en kino?)

6476021[/snapback]

Du vil ikke merke så mye forskjell, men det vil nå bli lettere å få filmpremierer samtidig over hele verden!

Det koster hver kino nært opptil en million å bygge om til digital.

:love:

6476048[/snapback]

Nice! Hønefosskinoen er jo helt ny og en av de beste i Norge, men dette var likevel en overraskelse. Takk for opplysningen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Linn Christin: En million? Herlighet, det er jo mindre enn det jeg har brukt på datautstyr på jobben bare siden januar det på jobben.

Aspstein; Halla Øystein =) Du vet, det er ferieavvikling og jeg har flexitid ;)

6476054[/snapback]

Ikke en million engang. 800k - 1 million.

Det er vel litt penger det da for en kino :)

Med den nye teknologien vil det bli billigere og lettere å få tak i filmer, men kinobilettene vil ikke bli billigere alikevel pga nedbetaling av det nye digitale anlegget.

Investeringen skal ikke kundene betale ekstra for thought, det skal være ett spleiselag mellom staten og filmindustrien

blablabla :roll:

Lenke til kommentar
Linn Christin: En million? Herlighet, det er jo mindre enn det jeg har brukt på datautstyr på jobben bare siden januar det på jobben.

Aspstein; Halla Øystein =) Du vet, det er ferieavvikling og jeg har flexitid ;)

6476054[/snapback]

En million er da ingenting :roll:

Hehe forskjellen er vel at du får betalt for å sitte på forumet eller ikke. Hvordan gikk det med shoppingen da? Overlevde du?

Lenke til kommentar

Om jeg overlevde? Fy faen, jeg var dere ute litt over 9, måtte brøyte meg frem, snike som en helt for å stjele en parkeringsplass nogenlunde kort ifra inngangen, noe som ikke er helt greit når du har 5 meter med Volvo du skal parkere ^^

Jeg kom skrantende og blakk hjem fra Kvadrat kvart over 12

Lenke til kommentar
Om jeg overlevde? Fy faen, jeg var dere ute litt over 9, måtte brøyte meg frem, snike som en helt for å stjele en parkeringsplass nogenlunde kort ifra inngangen, noe som ikke er helt greit når du har 5 meter med Volvo du skal parkere ^^

6476082[/snapback]

Du må parkere i parkeringshuset nede ved skeidar, der er det alltid ledig plass! Men ja fy søren det var grusomt mye folk! Og hva i heiteste huleste er det med at de leier inn ett jævla korps til å spille musikk hver gang noe skjer på kvadrat?

Jeg fiksa litt på tegninga di!

findag.jpg

Lenke til kommentar

Linn Christin; Det var jo fullt der også, fullt til og med på nederste plan, noe det ikke engang er i verste julestria!

Nice mod på tegninga, jeg tenkte jeg skulle gjøre det jeg også, men jeg visste ikke helt :p Jeg hadde nok fått proporsjonene rett, men vet ikke hva du hadde sagt ^^

Lenke til kommentar

6476082[/snapback]

*ler av stakkaren*

Jeg slapp unna så vidt det var :cool:

Men har du planer for kvelden da?

Lenke til kommentar
aspstein: Om jeg eller madamen har planer? Vel.. Hu har sikkert planer, men jeg tror ikke jeg har noen... Som du sa til din kjære - Nå har hu fått kvota si for en stund ;)

6476097[/snapback]

Hehe da regner jeg med vi har en date ;)

Men det var vel at kona hadde fått sitt for en stund jeg mente :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...