Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange jeg ikke har behov for å ha på msn, men jeg blokker dem ikke med mindre de slenger dritt/spammer/er plagsomme o.l.

6475059[/snapback]

hater folk som legger meg til for og legge meg til :cry:

har HVERTFAL ikkje peiling på korleis folk i KINA og folk frå skien, tromsø osv osv osv osv har fått msn min frå ...

kontakt listo gjekk frå 200 te 150 forigge gang eg sletta folk :wee:

Sannt det.. men litt kjipt når folk sender ut min msn til vilt fremmede personer

Lenke til kommentar
Sannt det.. men litt kjipt når folk sender ut min msn til vilt fremmede personer

6475082[/snapback]

Når du legger ut adressen din på forumet må du også regne med at noen legger deg til.

6475088[/snapback]

Jeg har ikke lagt den ut på forumet, isåfall hvor?

6475091[/snapback]

¤¤¤ Adressen fjernet etter ønske fra bruker. B|Real ¤¤¤

6358396[/snapback]

Lenke til kommentar
Det er fordømt provoserende nick Kreftlunge hadde. Som om det er kult å ha hatt lungekreft i familien. Dritunge.

6475093[/snapback]

Er så enig. Har en mor som har blitt rammet av kreft et par ganger, får nesten frysninger bare jeg leser/hører det ordet. :(

Lenke til kommentar

6475082[/snapback]

Når du legger ut adressen din på forumet må du også regne med at noen legger deg til.

6475088[/snapback]

Jeg har ikke lagt den ut på forumet, isåfall hvor?

6475091[/snapback]

¤¤¤ Adressen fjernet etter ønske fra bruker. B|Real ¤¤¤

6358396[/snapback]

6475101[/snapback]

oooja, men ingen som la meg til den gang.. har ingen som har prøvd å legge meg til før nå.. når bundy fikk den

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
DanielKorshar: Serriøst, nå har jeg ordnet 2 quotes etter deg, ta å les reglene for hvordan man skal bruke quotes...

6475112[/snapback]

sry, men eg veit ikkje korleis begge quotene gjekk til helvete :cry:

trykket barre på "quote" knappen så klikka da i vinkel når eg la te innleget...

edit: da va kje eg så skreiv detta :

QUOTE(

B|Real??)

Endret av DanielKorshar
Lenke til kommentar
Det er fordømt provoserende nick Kreftlunge hadde. Som om det er kult å ha hatt lungekreft i familien. Dritunge.

6475093[/snapback]

Hei...en høffelig tone takk.. Greit at du har problemer med valget av navnet hennes, men du kan gjøre det i samsvar med retningslinkene? Med ikke dritkasting og lignende?:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...