Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må gå å mnate nabokatta snart jeg.. Den er SKikkelig OND, plutselig koser den som en gal, så angriper den.. så koser den, så angriper den.. :cry:

Har katt selv, så er vant med masse kloring og sånn.. men denna katta er djevelen sjæl.. biter og klorer jævelig hardt, slipper ikke.

Kan noen bli med meg?

Endret av looOool
Lenke til kommentar
Hvordan vet dere alt dette? Går det så klart frem av Postman Pat at han er jomfru? Det kan jo tenkes at han innledet ett tidlig forhold med Brannman Sam, han blonde, femi brannmannen.

6472755[/snapback]

Blond? Lenge siden du har sett på barneTV? :p

FiremanSam.jpg

Lenke til kommentar

Oppdrag "kattemating"

Jeg tar sparkesykkelen ned til naboen, på vei ned møter jeg en liten søt katt.. Denne var veldig kosen. Men jeg har et oppdrag jeg må fullføre, så jeg fortsetter videre på ferden.

Vel fremme, legger jeg fra meg sparkesykkelen og går skritt for skritt mot låven. Jeg ser meg rundt for å være sikker på at jeg er aleine.

Forsiktig åpner jeg døren, og stiger inn.. Jeg sier forsiktig "hallo" for å ikke skremme en eventuell katt som kanskje er der inne. Jeg ser ingen, og fortsetter innover. Det er ingen der inne, og jeg kan fylle opp med mat.

Matskålen er full, så da er det bare blomstervanning igjen.

Jeg går ut av låven, og går mot trappen med blomstene på. Så plutselig hører jeg et svakt ''mjjjjjjjau'', jeg kan ikke se noen katt, men stopper opp litt.. Så kommer det et svakt "mjjjjjauuu" igjen, og en stor svart katt kommer til syne.

Den virker veldig uskyldig med en gang, og gir meg et nydelig blikk. Men jeg veit at dette bare er en felle og skynder meg vekk.. Katten blir bare stående å se på meg, når jeg farer av gårde på min lille sparkesykkel.

Snipp, snapp, snute, så var eventyret ute.

Endret av looOool
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...