Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

hmm.. hvorfor har jeg drlmt om forumfolk 3 ganger på rad?  og spesielt nå i natt, akkuratt B|Real, wtf? Og ja..  ermh...

6471566[/snapback]

Kanskje du snakker litt for mye på msn med noen :p

6471577[/snapback]

Ikke B|Real på msn.. men les samtalene vi hadde i SO i går rundt 5 tia på natta

eneste var at B|Real skulle bite meg :/ hmm

Endret av looOool
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm.. hvorfor har jeg drlmt om forumfolk 3 ganger på rad?  og spesielt nå i natt, akkuratt B|Real, wtf? Og ja..  ermh...

6471566[/snapback]

du begynner å forelske deg i forumet. du inser hvor fantastisk dette er. og når det er forsent merker du at du har sløst bort livet :no:

Lenke til kommentar

6471566[/snapback]

du begynner å forelske deg i forumet. du inser hvor fantastisk dette er. og når det er forsent merker du at du har sløst bort livet :no:

6471590[/snapback]

Det er vel heller det at hun samler opp bilder av alle guttene på forumet, og drømmer deretter

Lenke til kommentar

Kom inn på VK1 Almenn på Ås Vgs :p

6471532[/snapback]

VK1 Allmenn her og! :w00t:

6471536[/snapback]

Almenn eller økonomi linja?

_Evolution_ : du kan bli med i kirby klubben da, det var Vegard_ som lagde den til meg :p

Der kan du si åsn du vil ha den :D

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

6471566[/snapback]

6471590[/snapback]

Det er vel heller det at hun samler opp bilder av alle guttene på forumet, og drømmer deretter

6471599[/snapback]

Meeennn.. hvorfor B|Real, kan noen asver meg på det?? har ikke bilder(btw: sett i rrp), ikke msn, og det er vel ikke så hawt å dele ut warn og bann? :/

Lenke til kommentar
Meeennn.. hvorfor B|Real, kan noen asver meg på det??  har ikke bilder(btw: sett i rrp), ikke msn, og det er vel ikke så hawt å dele ut warn og bann? :/

6471618[/snapback]

Nei si det.. Jeg drømte at jeg var på system of a down konsert her om dagen. :cool:

Var nesten like kult som på Wood.

Mmmsulten

Lenke til kommentar

ett lite dikt (ikke mitt)

"Hasj er godt og hasj er sunt.

Hasj er deilig året rundt.

Hasj er himmelsk med litt flein.

Det er så godt å være stein!

Hasj er knall i is og brus.

Hasj gir verdens beste rus.

Hasj er krydder på en tripp.

Røyk litt hasj og bli helt hipp!

Hasj er rusens eggeplomme.

Den hører hjemme i din lomme!

Røyk en liten rev hver dag

og nyt ditt liv i velbehag!"

Lenke til kommentar

6471566[/snapback]

6471590[/snapback]

6471599[/snapback]

Meeennn.. hvorfor B|Real, kan noen asver meg på det?? har ikke bilder(btw: sett i rrp), ikke msn, og det er vel ikke så hawt å dele ut warn og bann? :/

6471618[/snapback]

Det er fordi han er hot da ofc.

Lenke til kommentar

Meeennn.. hvorfor B|Real, kan noen asver meg på det??  har ikke bilder(btw: sett i rrp), ikke msn, og det er vel ikke så hawt å dele ut warn og bann? :/

6471618[/snapback]

Det er fordi han er hot da ofc.

6471681[/snapback]

hmm, eehh :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...