Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Det dærre vakke dådyrøyne

6470010[/snapback]

Dette er dådyrøyne:

6470012[/snapback]

Det var "ææ, se jeg er mongo, jeg tar meg på huet" look, så må du tenke med sånn mongostemme man lager dypt neddi halsenn

Endret av looOool
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har.. men til deg?  næhhh

6470008[/snapback]

Trodde ikke du viste varer jeg på cam :ermm:

6470015[/snapback]

Har ikke vært på butikken å handla ennå, så blir dårlig med varer på cam i dag

edit: sry, dobbeltpost

Endret av looOool
Lenke til kommentar
Det var "ææ, se jeg er mongo, jeg tar meg på huet" look, så må du tenke med sånn mongostemme man lager dypt neddi halsenn

6470016[/snapback]

Du får en klem av meg?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

bath-704006.JPG

6470019[/snapback]

ikke søte babyer

Lenke til kommentar

*Knuser døra med en tømmerstokk, slicer throaten på foreldrene din, eventuelle søsken, løper inn på rommet ditt, slår deg med et balltre og binder deg fast, river av deg klærne og voldtar deg 10 ganger til fi**a di hovner opp, deretter tømmer jeg bensin i hele huset, tenner på og stikker av i fly til las palmas* :)

Var jeg bad nå? :wee:

natta btw ;)

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar
*Knuser døra med en tømmerstokk, slicer throaten på foreldrene din, eventuelle søsken, løper inn på rommet ditt, slår deg med et balltre og binder deg fast, river av deg klærne og voldtar deg 10 ganger til fi**a di hovner opp, deretter tømmer jeg bensin i hele huset, tenner på og stikker av i fly til las palmas* :)

Var jeg bad nå?  :wee:

natta btw ;)

6470038[/snapback]

Vet du hva du er for meg?

bebi.jpg
Lenke til kommentar

natta btw ;)

6470038[/snapback]

Vet du hva du er for meg?

bebi.jpg

6470039[/snapback]

Søt?

Lenke til kommentar

natta btw ;)

6470038[/snapback]

Stakkars jente!

Kåte 1-klassinger som voldtar og brenner, eller lekere med smådyr! :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...