Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Etter å endelig(!) fått nett på min egen maskin, så sitter jeg på forumet. Har nettopp sett U.S. Marshals. Bra film.

6469951[/snapback]

gratulerer .

når vi flyttet ut på landet ( :dontgetit: ) for 2 og ett halvt år siden hadde vi ikke bredband. Vi fikk det først i mai 2006.

Hadde hatt det før vi flyttet, så viste hva jeg gikk glipp av. Men det gjorde ingenting, var faktisk mer aktiv da. Som er positivt.

anyways: skal si UPS er kjapp. ringt kl. 17.00 i går og de kommer melleom 12.00 og 17.00 å henter den. Og jeg bor 7 mil unna nærmeste by.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leeet meeeee, entertain you  :wee:

6470006[/snapback]

Mzn? Cæm?

6470007[/snapback]

har.. men til deg? næhhh

6470008[/snapback]

Please?

6470009[/snapback]

Det dærre vakke dådyrøyne, ligna mer på "hæh? wtf?" øyne

Endret av looOool
Lenke til kommentar
Etter å endelig(!) fått nett på min egen maskin, så sitter jeg på forumet. Har nettopp sett U.S. Marshals. Bra film.

6469951[/snapback]

gratulerer .

når vi flyttet ut på landet ( :dontgetit: ) for 2 og ett halvt år siden hadde vi ikke bredband. Vi fikk det først i mai 2006.

Hadde hatt det før vi flyttet, så viste hva jeg gikk glipp av. Men det gjorde ingenting, var faktisk mer aktiv da. Som er positivt.

anyways: skal si UPS er kjapp. ringt kl. 17.00 i går og de kommer melleom 12.00 og 17.00 å henter den. Og jeg bor 7 mil unna nærmeste by.

6469961[/snapback]

Neinei, er ikke noe å gratulere. Har manglet nett på PC'en min i bare en uke pga dårlig nettverk. Vi har ikke ADSL ennå, vi har ISDN. Men NTE satser på å bygge ut ADSL2+ her i oktober. Skal bli deilig med 8mbit. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...