Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
espennyh: Alle boblene i farrisen gjør deg susete, så jeg håper det var Farris Bris du drakk!?

Det var nok neppe 3DM06 hun fikk 6266 poeng i ;)

6466213[/snapback]

Det var gode gamle farris med sitronsmak jeg drakk. Det er boblene jeg liker ved vann/m kullsyre ;p

Jeg forsto nok det jeg også, visste hun ikke hadde bra nok pc til den scoren i 06' ;p

Lenke til kommentar
Den er ferdig stekt, hadde bare noen pizza stykker stående. Men den ser litt skummel ut da, selv om den ikke er grønn eller noe. Jeg vet ikke helt om jeg tørr dette.

6466251[/snapback]

Kan besøke deg på sykehuset jeg skulle det gå virkelig gæli.

Lenke til kommentar
Pizzaen min har stått i kjøleskapet tre dager. Er den trygg å spise?

6466241[/snapback]

det begyner ikke og bli skummelt før den begynner og bli grønn , og med litt trening tåler mangen det og ;)

alle har godt av litt extra bakterier for og styrke imunforsvaret ;)

Lenke til kommentar
Pizzaen min har stått i kjøleskapet tre dager. Er den trygg å spise?

6466241[/snapback]

det begyner ikke og bli skummelt før den begynner og bli grønn , og med litt trening tåler mangen det og ;)

alle har godt av litt extra bakterier for og styrke imunforsvaret ;)

6466270[/snapback]

Så lenge den ikke sier "au" eller prøver å løpe sin vei når du spiser den, skulle det nok være trygt. ;)

Lenke til kommentar
Vel, i følge RPP og profil (Fullt navn: Charlotte) så er han/hun det, men akkurat hvorvidt "Charlotte" er shemale eller ei vites ikke... Jeg velger likevel å tro ikke

6466317[/snapback]

Hylo driter seg ut gang på gang. :cool:
Lenke til kommentar
Vel, i følge RPP og profil (Fullt navn: Charlotte) så er han/hun det, men akkurat hvorvidt "Charlotte" er shemale eller ei vites ikke... Jeg velger likevel å tro ikke

6466317[/snapback]

Så sant, så sant.

Men vi har jo ikke sett bilder som avkrefter det med shemale.

Men jeg har alltd visst/trodd at hun var jente. Og kommer nok til å fortsette med det ;P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...