Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Jo men elevene i klassen er jo ikke alt :)

Du får ta en makeover, klippe håret, barbere kassa og tissen og begynne og bruke alt for store mengder hårgele.

Ikke glem caps'en som er helt nødvendig for å gå GK Mek!

Da glir du nok rett inn  :p

6465297[/snapback]

Haha, tviler på at det skjer gitt. :wee: Dessuten så er ikke vel ikke barbert tiss det jeg vil si er så jævlig standard for mekken. Får vel bare se hvordan det går, 90% av alle gutta i klassen er vel wiggaz uansett.

GK Mek? Der er det jo ikke smårips engang. :--(

6465307[/snapback]

Nei. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*ler* For en diskusjon :p

For å gli inn på mask&mek tror jeg tipset må være å la håret gro til alle kanter, gjerne trø på deg en mopedhjelp (moppen er selvsagt blodtrimma) , gni den hardt mot hodebunnen, ta litt camo-maling, klin vilkårlige steder, finn fram CRC'n, spray litt under armene, slik at du lukter nymekka =) og gjerne litt fillete/slengete klær

6465322[/snapback]

Jøss ... kjenner du meg? :dontgetit:

Edit: Nei, på jobb å parkere slådda og bli ferdig for dagen vel. Kjørt som et hælvete idag, så blei tidlig ferdig. Nesten slåss med en Ringnes-sjåfør fordi han rappa ei jekketralle fra meg og. En god dag ... later!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Ser det for meg da, første skoledag. En fyr som er "litt" større enn alle andre i klassen og det er meg. Så har ikke halvparten av folka i klassen kommet i stemmeskiftet, og det er ei jente i klassen. Hun er panzerlesbe og holder med blitz.

:shrug:

6465344[/snapback]

:!:

M-m-m...

Endret av Vero_NiCa
Lenke til kommentar
Ser det for meg da, første skoledag. En fyr som er "litt" større enn alle andre i klassen og det er meg. Så har ikke halvparten av folka i klassen kommet i stemmeskiftet, og det er ei jente i klassen. Hun er panzerlesbe og holder med blitz.

:shrug:

6465344[/snapback]

Hva er galt med panzerlesber? :D

Det går faktisk an å ha interesse for gutteting selv om man er jente(og uten å være lesbisk eller se ut som en mann) Vi lever i 2006 vet du.

Hilsen guttejenta :thumbup:

EDIT: Nei jeg har ikke noen mannlige kroppsdeler......

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar

Hu så ut som Biker-Jens. Med mopedbart. Glad jeg ikke jobber på den plassen lenger, skulle hatt risikotillegg.

Rart at det ikke er så mange normale jenter her nede. :hmm:

oysfaerg: Så du ikke joysticken hennes? :fun:

Linn Christin: Vil ikke si at du er en typisk guttejente. Du er anderledes. :shrug:

Det er også forskjell på panzerlesber og guttejenter.

En annen ting som også plager meg er at jeg må få inn en roomie til høsten. Kan bli artig. :ermm:

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
GK Mek? Der er det jo ikke smårips engang. :--(

6465307[/snapback]

Går da ikke GK Mekk for ripsens skyld? Da velger du heller reiseliv eller lignende..

Gikk på reiselivsskole i Sverige og der var jeg eneste gutt! Ikke det at det ble noe mere på meg alikevel da hehe

Ciao

Lenke til kommentar

Når vi er inne på kjennetegnene for mekken folk, så kan jeg jo nevne at det er ganske lett å legge merke til enkelte av elevene på Tegning form og farge også.

Dere vet jeg har rett :D

Men selvfølgelig finnes det kjekke normale folk på mekken, og ikke alle jentene på form og farge kler seg .... "spesielt"...

Jeg husker for noen år siden da jeg fallt for en som gikk på mekken... var skikkelig fordomsfull og tenkte "jammen herregud han går på mekken " :blush:

Han viste seg å være en veldig smart og koselig fyr

Lenke til kommentar

Pff, folk som går på mekken er da fine folk. Bare se på SkyMarshall. :) Artig fyr med mye vett og en forkjærlighet for hamstere.

Ser bra ut dette her ja. :ermm: Men men, billakkerer er jo selfølgelig noe helt annet. :whistle:

De mest "spesielle" folkene kommer fra Musikk, Dans & Drama. :)

Lenke til kommentar

Altså, jeg kjørte ei venninne av søstra hjem i går, og hva ser jeg, HELE grevlingfamilien ute på tur, og de flytta seg ikke heller, så jeg tuta.. Alle hoppa rundt og stirra i 2 sek, også beina de nedi grøfta.

Teite dyr, uff bra det ikke ble grevlingmos

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...