Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk. :fun: Min første forumgratulasjon idag.

I fjor eller året før det fikk jeg sånn ti PM'er eller noe, det vr tider det. :wee:  Har fått mellom 20 og 30 sms'er da, 10 av de før jeg våknet klokken ni. Så jeg skal ikke akkurat klage. :)

6465069[/snapback]

Litt bedre en ene sms...yeah! Great å være verdsatt! :hrm:

Lenke til kommentar
Teknisk fagskole har jo elever på den alderen.

6465124[/snapback]

Jo, men har hørt at det er veldig mange på rundt 16 år på GK Mek. Men jeg overlever vel. Innen 6 mnd så har alle kameratene mine flyttet, så da er jeg alene. :shrug:

Edit: Blir vel den eneste i klassen med skjegg og den eneste som hører på Steppenwolf, Jethro Tull og The Doors. :hmm:

Edit2: Gratulerer til deg også B|Real. :fun:

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Jo, men har hørt at det er veldig mange på rundt 16 år på GK Mek. Men jeg overlever vel. Innen 6 mnd så har alle kameratene mine flyttet, så da er jeg alene. :shrug:

Edit: Blir vel den eneste i klassen med skjegg og den eneste som hører på Steppenwolf, Jethro Tull og The Doors. :hmm:

Jo men elevene i klassen er jo ikke alt :)

Du får ta en makeover, klippe håret, barbere kassa og tissen og begynne og bruke alt for store mengder hårgele.

Ikke glem caps'en som er helt nødvendig for å gå GK Mek!

Da glir du nok rett inn :p

Lenke til kommentar

Jo men elevene i klassen er jo ikke alt :)

Du får ta en makeover, klippe håret, barbere kassa og tissen og begynne og bruke alt for store mengder hårgele.

Ikke glem caps'en som er helt nødvendig for å gå GK Mek!

Da glir du nok rett inn :p

6465297[/snapback]

Mengder hårgelè og barbert tiss er ikke standard på mekken Linn ... seriøst ;)

Lenke til kommentar

6465312[/snapback]

Vel, det er ikke standard men ikke kom og fortell meg at det ikke er uvanlig at den typen harry mennesker er i overtall på mek ;)

(barbert tiss fordi de andre er så unge, ikke fordi alle på mekken barberer tissen) :w00t:

Jeg snakka med en fyr på msn en gang, og med en gang jeg så han på cam for første gang spurte jeg om han gikk på mekken, og han svarte ja, åssen det...

It shows :p

Lenke til kommentar

*ler* For en diskusjon :p

For å gli inn på mask&mek tror jeg tipset må være å la håret gro til alle kanter, gjerne trø på deg en mopedhjelp (moppen er selvsagt blodtrimma) , gni den hardt mot hodebunnen, ta litt camo-maling, klin vilkårlige steder, finn fram CRC'n, spray litt under armene, slik at du lukter nymekka =) og gjerne litt fillete/slengete klær

Lenke til kommentar

6465312[/snapback]

Vel, det er ikke standard men ikke kom og fortell meg at det ikke er uvanlig at den typen harry mennesker er i overtall på mek ;)

(barbert tiss fordi de andre er så unge, ikke fordi alle på mekken barberer tissen) :w00t:

Jeg snakka med en fyr på msn en gang, og med en gang jeg så han på cam for første gang spurte jeg om han gikk på mekken, og han svarte ja, åssen det...

It shows :p

6465319[/snapback]

Jeg gikk mekken ... elektromekken og ... motormekken og ... yrkessjåfør og. Og jeg kunne glidd rett inn i Bærum på hytten til en eller annen. Ikke sant?

:blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...