Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

De har LITT farligere eddiser der nede enn sort enker. F.eks. noen giftige slanger (Taipan). Eller verdens giftigste edderkopp, Australian Funnel-web Spider,

funnelweb2.jpg

Bites are dangerous and can cause serious illness or death. The venom appears to particularly affect primates (ie humans), whereas other mammals - such as cats and dogs - are relatively resistant.The male Sydney Funnel-web Spider is more dangerous than the female. This is because the toxic venom component that attacks the human and primate nervous system so severely is only present in male spiders. Initial symptoms after a bite include local pain, mouth numbness, vomiting, abdominal pain, sweating and salivation. Antivenom is available and no deaths have occurred since its introduction

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De har LITT farligere eddiser der nede enn sort enker. F.eks. noen giftige slanger (Taipan). Eller verdens giftigste edderkopp, Australian Funnel-web Spider,

6464091[/snapback]

Jeg hadde satset på å bli Spiderman.

Jeg er trøtt, sliten og litt snurrig.

Lurer på om jeg skal spille The Sims. Har egentlig litt jeg skal gjøre i morgen...

Lenke til kommentar

funnelweb2.jpg

Bites are dangerous and can cause serious illness or death. The venom appears to particularly affect primates (ie humans), whereas other mammals - such as cats and dogs - are relatively resistant.The male Sydney Funnel-web Spider is more dangerous than the female. This is because the toxic venom component that attacks the human and primate nervous system so severely is only present in male spiders. Initial symptoms after a bite include local pain, mouth numbness, vomiting, abdominal pain, sweating and salivation. Antivenom is available and no deaths have occurred since its introduction

6464091[/snapback]

Det har de, men jeg tok bare sort enke i farten siden det er den som er mest allmenn kjent. Funnel er en god del farligere ja, men sjansen for å dø er minimal. Om Funnel er verdens giftigste er vel et diskusjonstema det også, men det er der oppe sammen med i allefall en liten kar til fra Brasil. Vandreedderkoppen er vel verdens mest giftige edderkopp ifølge Guinness rekordbok, om jeg ikke husker feil i farten.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Hehehe. Lett å glemme seg her  :!:

Hvordan er det der da?

6464068[/snapback]

Fint her. Litt smaasjuk, men temperaturen er passe. 10-15 grader. :)

Klokka er 08:46 her.

6464021[/snapback]

Var det i Australia eller på New Zealand du var? Alt ettersom hva svaret er, har du sett noen kenguruer/sauer?

6464069[/snapback]

Er tilbake i Australia naa. Kom tilbake etter en uke i NZ paa loerdag. Har sett kenguruer ja, har faatt tatt noen fine bilder av dem. De ligger dog paa en pc jeg ikke faar brukt foer jeg kommer hjem.

Sauer saa jeg aldri. De var ikke saa vanlige som man skulle tro.

Australia er ikke farlig. Fjerde gangen jeg er her naa, og jeg lever i beste velgaaende.

Lenke til kommentar

God natt til deg shikaru ;)

legger meg også :)

edit: begynner å ta deg igjen når det gjelder antall poster :tease:

edit2: god natt til erikfn også :)

og til disse (spam warning) _Evolution_, Eyvindr, Google.com , Flaringo, Iguil, sumptrollet, Morth, Kanetheheatsink, Impetus90, hdanielsen64, Xarus, AA1987, Chu-s4n, ghbing, Tomat-Ulf, frinder, Marley, haugsand, Musty, =Øyvind=, Andak, rjd-2, Jonas, nahojdat, ErikFN, kt600, Cutthroat Bill, peer_gynt, ersa, Sebbe, [brekke], haingodegamle, Alex OK, Never Can Tell, 02tom, Killerquo, ^fmj, Zappza, kulern89, DurinVIII, Ed Hunter, SilverCRX, Vash, pronoob, Lycantrophe, JokuM, jag, likferd, Demolish, ~~Undertaker~~, JohndoeMAKT, ptv-, .Brusfisk, Real_McCoy, Spoofie, George Bush, janern21, Typhon, mr2mk1, Carl M, Thor., Lokaltog, pow1990, Antarctica, ikkejug, misvisning, The_Fire, Shikaru, Xeenon_, vorbis, tjalla, potetgullmannen, Bruckiania, charlie di meola, speaker, Nevnarion, NaboeN, Metaby, PCXray, CurSe, Johan123321, PyroCX, Pedersen2005, TXD1979, Kjobben, sparks, Mr.SS, psilocybe, RostaD, bazukh, johnj, PureChaos, c-h-r-i-s, Zamo, Bertelsen, savitri, The one and only, Joakim., kaiern, Svankmajer, HyperPhreak, incanus, pleiadene, Pinnella, PMnormal, Atma, MeSa, Zippio, Caleh, Symbian_Pro, duckrayce, -sparks-, evilduck91, Ilsaldur, jepp300, kimmag, Skrote, Scarface^, Dewd, djrabbit88, matrosen, kingkong, SupremeX, Daehli, KontraBass, Sap15

og seff sier jeg god natt til google.com og meg selv, så ikke kommenter :p

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...