Bytex Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 De har LITT farligere eddiser der nede enn sort enker. F.eks. noen giftige slanger (Taipan). Eller verdens giftigste edderkopp, Australian Funnel-web Spider, Bites are dangerous and can cause serious illness or death. The venom appears to particularly affect primates (ie humans), whereas other mammals - such as cats and dogs - are relatively resistant.The male Sydney Funnel-web Spider is more dangerous than the female. This is because the toxic venom component that attacks the human and primate nervous system so severely is only present in male spiders. Initial symptoms after a bite include local pain, mouth numbness, vomiting, abdominal pain, sweating and salivation. Antivenom is available and no deaths have occurred since its introduction Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Liek shit, mygg ute jo. Må finne fram insektkverkesprayen min jeg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Ingen mygg her..bare masse veps. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 De har LITT farligere eddiser der nede enn sort enker. F.eks. noen giftige slanger (Taipan). Eller verdens giftigste edderkopp, Australian Funnel-web Spider, 6464091[/snapback] Jeg hadde satset på å bli Spiderman. Jeg er trøtt, sliten og litt snurrig. Lurer på om jeg skal spille The Sims. Har egentlig litt jeg skal gjøre i morgen... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) De har LITT farligere eddiser der nede enn sort enker. F.eks. noen giftige slanger (Taipan). Eller verdens giftigste edderkopp, Australian Funnel-web Spider, Bites are dangerous and can cause serious illness or death. The venom appears to particularly affect primates (ie humans), whereas other mammals - such as cats and dogs - are relatively resistant.The male Sydney Funnel-web Spider is more dangerous than the female. This is because the toxic venom component that attacks the human and primate nervous system so severely is only present in male spiders. Initial symptoms after a bite include local pain, mouth numbness, vomiting, abdominal pain, sweating and salivation. Antivenom is available and no deaths have occurred since its introduction 6464091[/snapback] Det har de, men jeg tok bare sort enke i farten siden det er den som er mest allmenn kjent. Funnel er en god del farligere ja, men sjansen for å dø er minimal. Om Funnel er verdens giftigste er vel et diskusjonstema det også, men det er der oppe sammen med i allefall en liten kar til fra Brasil. Vandreedderkoppen er vel verdens mest giftige edderkopp ifølge Guinness rekordbok, om jeg ikke husker feil i farten. Endret 10. juli 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hehehe. Lett å glemme seg her :!: Hvordan er det der da? 6464068[/snapback] Fint her. Litt smaasjuk, men temperaturen er passe. 10-15 grader. Klokka er 08:46 her. 6464021[/snapback] Var det i Australia eller på New Zealand du var? Alt ettersom hva svaret er, har du sett noen kenguruer/sauer? 6464069[/snapback] Er tilbake i Australia naa. Kom tilbake etter en uke i NZ paa loerdag. Har sett kenguruer ja, har faatt tatt noen fine bilder av dem. De ligger dog paa en pc jeg ikke faar brukt foer jeg kommer hjem. Sauer saa jeg aldri. De var ikke saa vanlige som man skulle tro. Australia er ikke farlig. Fjerde gangen jeg er her naa, og jeg lever i beste velgaaende. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Kreta er farli. Norge er bra. God natt. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Da er kanskje Australia så farlig allikevel , har alltid hatt lyst il å dra dit. Hva koster en flybillett nå om dagen? Mye skummelt i Australia, men som regel er jo de mer redde for oss enn vi er for dem. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) God natt til deg shikaru legger meg også edit: begynner å ta deg igjen når det gjelder antall poster edit2: god natt til erikfn også og til disse (spam warning) _Evolution_, Eyvindr, Google.com , Flaringo, Iguil, sumptrollet, Morth, Kanetheheatsink, Impetus90, hdanielsen64, Xarus, AA1987, Chu-s4n, ghbing, Tomat-Ulf, frinder, Marley, haugsand, Musty, =Øyvind=, Andak, rjd-2, Jonas, nahojdat, ErikFN, kt600, Cutthroat Bill, peer_gynt, ersa, Sebbe, [brekke], haingodegamle, Alex OK, Never Can Tell, 02tom, Killerquo, ^fmj, Zappza, kulern89, DurinVIII, Ed Hunter, SilverCRX, Vash, pronoob, Lycantrophe, JokuM, jag, likferd, Demolish, ~~Undertaker~~, JohndoeMAKT, ptv-, .Brusfisk, Real_McCoy, Spoofie, George Bush, janern21, Typhon, mr2mk1, Carl M, Thor., Lokaltog, pow1990, Antarctica, ikkejug, misvisning, The_Fire, Shikaru, Xeenon_, vorbis, tjalla, potetgullmannen, Bruckiania, charlie di meola, speaker, Nevnarion, NaboeN, Metaby, PCXray, CurSe, Johan123321, PyroCX, Pedersen2005, TXD1979, Kjobben, sparks, Mr.SS, psilocybe, RostaD, bazukh, johnj, PureChaos, c-h-r-i-s, Zamo, Bertelsen, savitri, The one and only, Joakim., kaiern, Svankmajer, HyperPhreak, incanus, pleiadene, Pinnella, PMnormal, Atma, MeSa, Zippio, Caleh, Symbian_Pro, duckrayce, -sparks-, evilduck91, Ilsaldur, jepp300, kimmag, Skrote, Scarface^, Dewd, djrabbit88, matrosen, kingkong, SupremeX, Daehli, KontraBass, Sap15 og seff sier jeg god natt til google.com og meg selv, så ikke kommenter Endret 10. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 God natt alle sammen! nå er det loppekassen neste for lille Erik. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Nattnatt! Nå legger man seg for real. Sova godt, alt som kryper der ute (Hm, kanskje røyk og sånn først, kanskje?) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Kek, har den faens svettelukta, men gidder ikke dusje nå. Alle sover rundt badet og alle skal opp tidlig i dag. edit: Dusjer alikevel jeg, Endret 10. juli 2006 av Zappza Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Nattnatt!Nå legger man seg for real. Sova godt, alt som kryper der ute (Hm, kanskje røyk og sånn først, kanskje?) 6464178[/snapback] Dude, du skulle teste å røyke med toalett papir. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Men nå har jeg sånn fin og god røyk, så jeg tipper jeg drøyer det te pakka er tom (I morra natt?) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Men nå har jeg sånn fin og god røyk, så jeg tipper jeg drøyer det te pakka er tom (I morra natt?) 6464186[/snapback] Avtale. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 God natt til deg også bundy. Du har vært stille, sovet eller?. anyways nå køyer jeg. skal opp kl. 07.00 i dag må sitte halvannen time på buss =/ jess, god natt til alle levende (og døde) mennesker Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) God natt til deg også bundy. Du har vært stille, sovet eller?. 6464195[/snapback] Neh, herja med C. edit: for ikke å snakke om ett annet forum. Endret 10. juli 2006 av Bundy Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 bundy: hehe, ja jaja, nå legger jeg meg på ordentlig. God natt til SO5 lesere Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 bundy: hehe, ja jaja, nå legger jeg meg på ordentlig. God natt til SO5 lesere 6464202[/snapback] God natt. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Natti der borti en plass, _Evo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg