Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fredrikrb, Dalh og alle andre. LA VÆRE mobbingen av PepsiCo, han har like mye rett til å være på forumet som alle andre her og har dere noe å si til han så si det via PM eller MSN og ikke bedriv offentlig uthenging på forumet!

Lenke til kommentar
fredrikrb, Dalh og alle andre. LA VÆRE mobbingen av PepsiCo, han har like mye rett til å være på forumet som alle andre her og har dere noe å si til han så si det via PM eller MSN og ikke bedriv offentlig uthenging på forumet!

6035416[/snapback]

I'm sorry. :(

ZeroMac sin var verre enn min. Den var bare teit.

Lenke til kommentar
fredrikrb, Dahl og alle andre. LA VÆRE mobbingen av PepsiCo, han har like mye rett til å være på forumet som alle andre her og har dere noe å si til han så si det via PM eller MSN og ikke bedriv offentlig uthenging på forumet!

6035416[/snapback]

Ok, jeg skal stoppe mobbingen av PepsiCo som aldri har skjedd.

Lenke til kommentar

Dear Santa Claus.

I there is one thing I want for christmas, it's to become a moderator for diskusjon.no.

This way I can erase the nerds and the stupid children today that is ruiing the language. Earse them from the earth, then You and I will have all control over the planter Earth!

Love: Skogli.

Lenke til kommentar
Dear Santa Claus.

I there is one thing I want for christmas, it's to become a moderator for diskusjon.no.

This way I can erase the nerds and the stupid children today that is ruiing the language. Earse them from the earth, then You and I will have all control over the planter Earth!

Love: Skogli.

6035577[/snapback]

Fei foran din egen dør først. Kommer aldri til å glemme dine rettinger på folk, som viser seg å være et stort tråkk i salaten.

Lenke til kommentar

Fei foran din egen dør først. Kommer aldri til å glemme dine rettinger på folk, som viser seg å være et stort tråkk i salaten.

6035585[/snapback]

Den har jeg ventet på lenge. :wee:

Med den attituden vil mod-drømmen din aldri bli oppfylt.

6035586[/snapback]

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...