Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fredrikrb, Dalh og alle andre. LA VÆRE mobbingen av PepsiCo, han har like mye rett til å være på forumet som alle andre her og har dere noe å si til han så si det via PM eller MSN og ikke bedriv offentlig uthenging på forumet!

6035416[/snapback]

 

I'm sorry. :(

 

ZeroMac sin var verre enn min. Den var bare teit.

Lenke til kommentar
fredrikrb, Dahl og alle andre. LA VÆRE mobbingen av PepsiCo, han har like mye rett til å være på forumet som alle andre her og har dere noe å si til han så si det via PM eller MSN og ikke bedriv offentlig uthenging på forumet!

6035416[/snapback]

Ok, jeg skal stoppe mobbingen av PepsiCo som aldri har skjedd.

Lenke til kommentar

Dear Santa Claus.

I there is one thing I want for christmas, it's to become a moderator for diskusjon.no.

 

This way I can erase the nerds and the stupid children today that is ruiing the language. Earse them from the earth, then You and I will have all control over the planter Earth!

 

Love: Skogli.

Lenke til kommentar
Dear Santa Claus.

I there is one thing I want for christmas, it's to become a moderator for diskusjon.no.

 

This way I can erase the nerds and the stupid children today that is ruiing the language. Earse them from the earth, then You and I will have all control over the planter Earth!

 

Love: Skogli.

6035577[/snapback]

 

Fei foran din egen dør først. Kommer aldri til å glemme dine rettinger på folk, som viser seg å være et stort tråkk i salaten.

Lenke til kommentar

Fei foran din egen dør først. Kommer aldri til å glemme dine rettinger på folk, som viser seg å være et stort tråkk i salaten.

6035585[/snapback]

Den har jeg ventet på lenge. :wee:

 

Med den attituden vil mod-drømmen din aldri bli oppfylt.

6035586[/snapback]

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...