hylo Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 i 50 føltes det ut som jeg bare råkjørte bortover. Måtte sakke ned litt, følte ikke jeg hadde helt kontroll... 6462884[/snapback] Er mange barn ute i veien vettu. Alle har sine barn i bagasjerommet. Jeg vet jeg har mine (og en på fanget). Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Jeg byttet ikke, jeg argumentet At du klarer ikke å se hvem som spilte faktisk bra og hvem som sugde i kampen. En tydelig bevis at du ser dårlig 6462856[/snapback] Hm. Det skinner igjennom at du heier på Frankrike, og kan derfor ikke telles som upartisk i denne saken, da du uansett vil argumentere i Frankrikes favør, med det altomspennende argumentet "de er best fordi de er det". Så denne diskusjonen er over. Italia vant og er verdensmestere, cry me a river, build me a bridge, get over it. Life sucks, get a fucking helmet. EDIT: Igjennom, ikke igjen. Endret 9. juli 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Men for å bare ha øvelsekjørt en gang skikkelig før så er jeg fornøyd med det. Merker framgang fra gang til gang, så da er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Ånei, du. Frankrike stikker nok av med seieren 6461767[/snapback] Hah, you wish baby..you wish 6461781[/snapback] Oh, no, baby - I know 6461969[/snapback] Hey...I told you so... Italia vant...du må begynne å høre på det jeg sier vet du Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg heiet på begge, så veit du det. En ting jeg hater mest med fotball. Er nemlig når noen vinner mens de ikke fortjener det.. Og nå kommer du og sier at Italia var bedre enn Frankrike. Er du inkompetent eller? Italia vant ja, men fortjent? nei. Frankrike var mye bedre.. Om Italia angriper og skaper sjanser, da vil jeg ikke vært så irritert. De stod jo i dems egen banedel og runka. Så du ikke det? Klapp igjen og se kampen en gang til. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg heiet på begge, så veit du det. En ting jeg hater mest med fotball. Er nemlig når noen vinner mens de ikke fortjener det.. Og nå kommer du og sier at Italia var bedre enn Frankrike. Er du inkompetent eller? Italia vant ja, men fortjent? nei. Frankrike var mye bedre.. Om Italia angriper og skaper sjanser, da vil jeg ikke vært så irritert. De stod jo i dems egen banedel og runka. Så du ikke det? Klapp igjen og se kampen en gang til. 6462930[/snapback] Oi, så sint? Ble ikke VM akkurat som du ville eller? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Italia vant...du må begynne å høre på det jeg sier vet du 6462915[/snapback] *daske b-real-gutten* Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 sjekk vg's oppsumering, de er enige med fox88 Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 sjekk vg's oppsumering, de er enige med fox88 6462958[/snapback] Wow, VG er enig med Fox88. Nei da er jo min mening helt ugyldig. Egentlig er det det samme, vi skal ikke diskutere det her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry6462770 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Frankrike var mye bedre.. 6462930[/snapback] Hvorfor tapte de, da? Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Oi, så sint? Ble ikke VM akkurat som du ville eller? 6462938[/snapback] Nei, for Italia vant ikke helt fortjent. Om de spilte bra og prøvde faktisk å lage mål, da vil jeg være fornøyd.. Tragisk at folk som deg har gjort fotball til en pingle sport, folk som deg støtter filming, defensiv og juksing er helt tragisk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Italia vant...du må begynne å høre på det jeg sier vet du 6462915[/snapback] *daske b-real-gutten* 6462944[/snapback] ^__^ Men nå off til esso. Mat Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nei, for Italia vant ikke helt fortjent. Om de spilte bra og prøvde faktisk å lage mål, da vil jeg være fornøyd.. Tragisk at folk som deg har gjort fotball til en pingle sport, folk som deg støtter filming, defensiv og juksing er helt tragisk 6462996[/snapback] Hahaha. Der gjorde du diskusjonen helt usaklig ved å fortelle meg hva jeg støtter og ikke. :!: EOD. Og Lisø: Veldig bra sagt. Støtter den. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Italia vant...du må begynne å høre på det jeg sier vet du 6462915[/snapback] *daske b-real-gutten* 6462944[/snapback] ^__^ Men nå off til esso. Mat 6463004[/snapback] ^^ *lage bacon* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nei, for Italia vant ikke helt fortjent. Om de spilte bra og prøvde faktisk å lage mål, da vil jeg være fornøyd.. Tragisk at folk som deg har gjort fotball til en pingle sport, folk som deg støtter filming, defensiv og juksing er helt tragisk 6462996[/snapback] Gutt, ro deg ned. Bare om du synes at Frankrike spilte best så behøver ikke alle andre være enig med deg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Lisø ball triller, man veit aldri hvor den havner. Om du skjønner det ikke, da er det synd for deg Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nei, for Italia vant ikke helt fortjent. Om de spilte bra og prøvde faktisk å lage mål, da vil jeg være fornøyd.. Tragisk at folk som deg har gjort fotball til en pingle sport, folk som deg støtter filming, defensiv og juksing er helt tragisk 6462996[/snapback] Gutt, ro deg ned. Bare om du synes at Frankrike spilte best så behøver ikke alle andre være enig med deg. 6463026[/snapback] Støtter Demonfudge her. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Bare her det renger som bare det? Sjjjiiitt vær Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Støtter Demonfudge her. 6463034[/snapback] I'm "forced" to second that. Endret 9. juli 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Demonfudge folk kan være glad i Italias vegne, men å komme med påstand at Italia var mye bedre enn Frankrike er patetisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg