Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

i 50 føltes det ut som jeg bare råkjørte bortover. Måtte sakke ned litt, følte ikke jeg hadde helt kontroll... :blush:

6462884[/snapback]

Er mange barn ute i veien vettu. Alle har sine barn i bagasjerommet.

Jeg vet jeg har mine (og en på fanget). :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg byttet ikke, jeg argumentet :) At du klarer ikke å se hvem som spilte faktisk bra og hvem som sugde i kampen. En tydelig bevis at du ser dårlig

6462856[/snapback]

Hm. Det skinner igjennom at du heier på Frankrike, og kan derfor ikke telles som upartisk i denne saken, da du uansett vil argumentere i Frankrikes favør, med det altomspennende argumentet "de er best fordi de er det".

Så denne diskusjonen er over. :)

Italia vant og er verdensmestere, cry me a river, build me a bridge, get over it. Life sucks, get a fucking helmet. :)

EDIT: Igjennom, ikke igjen.

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
Ånei, du. Frankrike stikker nok av med seieren :)

6461767[/snapback]

Hah, you wish baby..you wish ;)

6461781[/snapback]

Oh, no, baby - I know ;)

6461969[/snapback]

Hey...I told you so...

Italia vant...du må begynne å høre på det jeg sier vet du ;)

Lenke til kommentar

Jeg heiet på begge, så veit du det. En ting jeg hater mest med fotball. Er nemlig når noen vinner mens de ikke fortjener det..

Og nå kommer du og sier at Italia var bedre enn Frankrike. Er du inkompetent eller? Italia vant ja, men fortjent? nei. Frankrike var mye bedre.. Om Italia angriper og skaper sjanser, da vil jeg ikke vært så irritert. De stod jo i dems egen banedel og runka. Så du ikke det? Klapp igjen og se kampen en gang til.

Lenke til kommentar
Jeg heiet på begge, så veit du det. En ting jeg hater mest med fotball. Er nemlig når noen vinner mens de ikke fortjener det..

Og nå kommer du og sier at Italia var bedre enn Frankrike. Er du inkompetent eller? Italia vant ja, men fortjent? nei. Frankrike var mye bedre.. Om Italia angriper og skaper sjanser, da vil jeg ikke vært så irritert. De stod jo i dems egen banedel og runka. Så du ikke det? Klapp igjen og se kampen en gang til.

6462930[/snapback]

Oi, så sint? Ble ikke VM akkurat som du ville eller?

Lenke til kommentar
Oi, så sint? Ble ikke VM akkurat som du ville eller?

6462938[/snapback]

Nei, for Italia vant ikke helt fortjent. Om de spilte bra og prøvde faktisk å lage mål, da vil jeg være fornøyd.. Tragisk at folk som deg har gjort fotball til en pingle sport, folk som deg støtter filming, defensiv og juksing er helt tragisk

Lenke til kommentar
Nei, for Italia vant ikke helt fortjent. Om de spilte bra og prøvde faktisk å lage mål, da vil jeg være fornøyd.. Tragisk at folk som deg har gjort fotball til en pingle sport, folk som deg støtter filming, defensiv og juksing er helt tragisk

6462996[/snapback]

Hahaha. Der gjorde du diskusjonen helt usaklig ved å fortelle meg hva jeg støtter og ikke. :!:

EOD. Og Lisø: Veldig bra sagt. ;) Støtter den.

Lenke til kommentar

6462996[/snapback]

Gutt, ro deg ned. Bare om du synes at Frankrike spilte best så behøver ikke alle andre være enig med deg.

Lenke til kommentar

6462996[/snapback]

Gutt, ro deg ned. Bare om du synes at Frankrike spilte best så behøver ikke alle andre være enig med deg.

6463026[/snapback]

Støtter Demonfudge her.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...