Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folkens, lurer dere på hvordan ting skrives så ER det en thread for akkurat det i OT-ANNET. Bruk nå den og ikke spam SO5 med meningsløse poster eller så må man begynne stramme inn tøylene :\

6035183[/snapback]

Når man først begynner å prate om det her, så synes jeg man bør få avslutte diskusjonen! :)

Lenke til kommentar
Jeg blir 21år på lørdag. :fun:

Er vel noen folk som kommer på besøk på lørdag håper jeg.

Mulig vi kline vilt, hvem vet? :thumbs:

6035035[/snapback]

Hva heter han ?

6035081[/snapback]

Hylo. :) Har jeg rett?

 

 

 

BÆRSJ!

6035101[/snapback]

Du har rett. :)
Lenke til kommentar
Ja, og det er noe jeg  må ta tak i og ikke du...du kan ikke forhindre meg i å begå fylleposter...jeg må gjøre det så konsentrer dere heller om dere selv :)

6035087[/snapback]

 

 

Folkens, lurer dere på hvordan ting skrives så ER det en thread for akkurat det i OT-ANNET. Bruk nå den og ikke spam SO5 med meningsløse poster eller så må man begynne stramme inn tøylene :\

6035183[/snapback]

:wee:

 

__________

Og med det vil jeg gjerne be alle moderatorer om å slutte å moderere meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg registrerte meg temmelig seint, så jeg har kanskje ikke noe å stille opp med mot gamlingene ;) skal ikke begynne som en annen 80åring om at SO var mye bedre i gamle dager, men jeg syns også at SO har blitt forferdelig kjedelig, det er liksom ikke morsomt lenger.. + blant jentene på forumet er det blitt voldsomt med krangling og drittslenging... Holder meg til bloggingen for tiden, det får holde... Håper at det skjer noe snart som gjør det morsomt å være i OT-delen av forumet igjen. (sett bort ifra oivind_dahle sine fantastiske "har du sett denne linken her kan du se pupper som spretter" tråder that is)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...