Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Linn Christin, det er morgen helt frem til jeg står opp. Så må du gjerne vente noen timer, og DA blir det formiddag ;)

Hvordan gikk festen i går?

6459271[/snapback]

Jeg drakk og jeg drakk, og så ble jeg dritings

En 18 år gammel fyr ble dødsskuffet fordi jeg ikke ville rote med han siden han "hadde brukt tid og penger på meg ved å komme på Javel" og jah....

Jeg dro hjem kl 4 og spilte G.R.A.W til klokken 6 online :blush:

:w00t:

5 timers søvn og jeg er oppe, litt mat nå og så skal jeg drikke masse vann og dra på treningssenteret

Lenke til kommentar
Linn Christin, det er morgen helt frem til jeg står opp. Så må du gjerne vente noen timer, og DA blir det formiddag ;)

Hvordan gikk festen i går?

6459271[/snapback]

Jeg drakk og jeg drakk, og så ble jeg dritings

En 18 år gammel fyr ble dødsskuffet fordi jeg ikke ville rote med han siden han "hadde brukt tid og penger på meg ved å komme på Javel" og jah....

Jeg dro hjem kl 4 og spilte G.R.A.W til klokken 6 online :blush:

:w00t:

5 timers søvn og jeg er oppe, litt mat nå og så skal jeg drikke masse vann og dra på treningssenteret

6459304[/snapback]

Hørtes artig ut ;)

Lenke til kommentar
Hva er det med jenter og The Sims? :dontgetit:

6459426[/snapback]

Burde være temmelig opplagt da..men uansett kjenner jeg mange gutter som spiller det. Typen min f.eks. Han er mest opptatt av å drepe folk på gøye måter og sånt :p

Lenke til kommentar

The Sims er gøy, men det tar så mye tid så jeg spiller det nesten aldri..

SAtt oppe til halv fem bare med msn og forum i natt jeg, og våknet fem på ni. Wtf? :S Men duppet av litt til frem til elleve ca. :)

Hva skal folket i dag da? Jeg skal i dusjen nå og så får jeg besøk av venninna mi, vi skal ut med båten hvis det blir fint vær. :p

Lenke til kommentar
The Sims er gøy, men det tar så mye tid så jeg spiller det nesten aldri..

SAtt oppe til halv fem bare med msn og forum i natt jeg, og våknet fem på ni. Wtf? :S Men duppet av litt til frem til elleve ca. :)

Hva skal folket i dag da? Jeg skal i dusjen nå og så får jeg besøk av venninna mi, vi skal ut med båten hvis det blir fint vær. :p

6459462[/snapback]

Hørtes kos ut!

Jeg og Veronica skal i vei og bade viss sola holder seg fremme nå!:-)

Lenke til kommentar

Hah! Nå er det D.D.E på gang.

"Vi vesst at det va mulig det umulige. Vindmølla gi tapt for Don Quijote. Vi trudd på det utrulige på Soria Moria slott."

Brodern kom og lukka døra mi uten å si et ord, han bare ga fra seg et oppgitt sukk. Men han er sånn Nighwish/metallica/<insert here>-tulling, så hvem bryr seg om han.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...