Ustedalen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Linn Christin, det er morgen helt frem til jeg står opp. Så må du gjerne vente noen timer, og DA blir det formiddag Hvordan gikk festen i går? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Linn Christin, det er morgen helt frem til jeg står opp. Så må du gjerne vente noen timer, og DA blir det formiddag Hvordan gikk festen i går? 6459271[/snapback] Jeg drakk og jeg drakk, og så ble jeg dritings En 18 år gammel fyr ble dødsskuffet fordi jeg ikke ville rote med han siden han "hadde brukt tid og penger på meg ved å komme på Javel" og jah.... Jeg dro hjem kl 4 og spilte G.R.A.W til klokken 6 online 5 timers søvn og jeg er oppe, litt mat nå og så skal jeg drikke masse vann og dra på treningssenteret Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hurra meg rundt, jeg er trøtt. :-\ np: The Mars Volta - Vermicide Kul sang? oh YES! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Linn Christin, det er morgen helt frem til jeg står opp. Så må du gjerne vente noen timer, og DA blir det formiddag Hvordan gikk festen i går? 6459271[/snapback] Jeg drakk og jeg drakk, og så ble jeg dritings En 18 år gammel fyr ble dødsskuffet fordi jeg ikke ville rote med han siden han "hadde brukt tid og penger på meg ved å komme på Javel" og jah.... Jeg dro hjem kl 4 og spilte G.R.A.W til klokken 6 online 5 timers søvn og jeg er oppe, litt mat nå og så skal jeg drikke masse vann og dra på treningssenteret 6459304[/snapback] Hørtes artig ut Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 *Hurrae LarsP rundt* Jeg våkna 1030, har spist frokost og skal bruke dagen på ingenting. Gjorde nok i går, var med på et fjelløp. Er litt støl i dag Lenke til kommentar
Seether Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Denne dagen skal dedikeres til Sims spilling Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hva er det med jenter og The Sims? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hva er det med jenter og The Sims? 6459426[/snapback] Burde være temmelig opplagt da..men uansett kjenner jeg mange gutter som spiller det. Typen min f.eks. Han er mest opptatt av å drepe folk på gøye måter og sånt Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 The Sims er gøy, men det tar så mye tid så jeg spiller det nesten aldri.. SAtt oppe til halv fem bare med msn og forum i natt jeg, og våknet fem på ni. Wtf? :S Men duppet av litt til frem til elleve ca. Hva skal folket i dag da? Jeg skal i dusjen nå og så får jeg besøk av venninna mi, vi skal ut med båten hvis det blir fint vær. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 The Sims er gøy, men det tar så mye tid så jeg spiller det nesten aldri.. SAtt oppe til halv fem bare med msn og forum i natt jeg, og våknet fem på ni. Wtf? :S Men duppet av litt til frem til elleve ca. Hva skal folket i dag da? Jeg skal i dusjen nå og så får jeg besøk av venninna mi, vi skal ut med båten hvis det blir fint vær. 6459462[/snapback] Hørtes kos ut! Jeg og Veronica skal i vei og bade viss sola holder seg fremme nå!:-) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 DA krysser vi fingrene for fint vær i hele landet i dag Hanne:) ! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Men det er bare halvbra her idag, jaja. Får vel re sengen og gå og dusje jeg. Ha en fin dag folkens! Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Supersøndag idag! Starter dagen med litt fotball på grorud og deretter finalen på storkjerm! (folkets hus) Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Mip, mip. I shall now eat my breakfast Edit: WTF? Endret 9. juli 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 God Morgen folkens! Som alle bakfulle mennesker sier, jeg skal ALDRI drikke igjen! Drakk for mye i går, så det sa plutselig pang i hodet mitt uff å uff Men men, hadde det sikkert gøy... hehe Men hvordan er formen til dere andre her da? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Da har jeg omsider lest hele "Engler & Demoner" av Dan Brown. Genial bok, ja, faktisk hakket bedre enn Da Vinci-koden. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hah! Nå er det D.D.E på gang. "Vi vesst at det va mulig det umulige. Vindmølla gi tapt for Don Quijote. Vi trudd på det utrulige på Soria Moria slott." Brodern kom og lukka døra mi uten å si et ord, han bare ga fra seg et oppgitt sukk. Men han er sånn Nighwish/metallica/<insert here>-tulling, så hvem bryr seg om han. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hva er det med jenter og The Sims? 6459426[/snapback] Jeg likte også Sims da jeg var lita Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg