Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei jeg stikker. Ingen vits i å diskutere med tullinger som ikke vil ende opp som noe uansett. Har bedre ting å gjøre. Dere får ha en fortreffelig kveld..  ;)

6458669[/snapback]

Haha du veit du.

Siden du skuffer meg under ei matte her nå, så skal jeg dra deg og dine over samme kammen.

Du er en av de 5 som rir på nåde på MINE hester her ute, og elsker alt av dyr og leser "Pony" og "Hest" og roper ulv bare jeg tråkker i ei kuruke. Og i våres når vi dro kyra på jordet skreik dere jaggu at jeg var et ufølsomt SVIN som dro kalvene bort i strøm-gjerdet. Jeg prøvde gjentatte ganger å fortelle dere at "det må til for faen, ellers stikker de bare under gjerdet. De er redde for de andre kuene!". Men neida, jeg skulle anmeldes og det var ikke måte på. Så "ok" tenkte jeg og lot den resterende kalven slippe det gjerdet.

Det var faktisk ikke jeg som brukte 7 timer på å hente den kalven som stakk under gjerdet ut av granskævven igjen. Det var faktisk dere. Å gud som dere løp når jeg fortalte hvor skapet stod når den stakk. Haha. Jeg koste meg faktisk i solsteika med Vi Menn, 1 1\2 Cola og solskinn ... det gjorde ikke dere. Og jaggu fikk jeg ikke lov til å lære kalven hva strømgjerde var når dere kom tilbake gitt. Jøss!

Solbrent ble jeg den dagen også.

Så hei litt, CrazyKimmi=) .... ha en vidunderlig kveld!

6458689[/snapback]

:dremel: hehe, ja ja. Så nu det da hunden va nyskjerig på en hest, kom mot ho hesten da og bikka rygga med snuten rett i gjæret, Neste tur så va ikke det så spennende lenger. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg stresset som en gal for å finne Linn Christin i kveld, men jeg fant henne aldri. Jeg stemmer for blind date.

Lenke til kommentar
Tja. Jeg brukte bibelen som papir en gang. Var ikke noe særlig.

Men nå stikker jeg. Sov godt alle sammen.

6458813[/snapback]

Bibelen er bedre enn ark, siden det papiret er tynnere :mrgreen:

6458816[/snapback]

Veit, men finner ikkeno bibel :ermm:

Avispapir er neste testobjekt.

Kvittering smakte.. kvittering? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...