Demantios Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 urghf, jeg kjeder meg 6458625[/snapback] Weeee! Jeg og. 6458630[/snapback] vi kan kjede oss sammen :biggrin: Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ja nå kjeder jeg meg å gitt, lurer på om jeg ikke skal gå opp å snekre no food, men ifrykt for å vække noen foreldre så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Folk som deg som er slemme mot dyr kan bare stikke å henge seg. Du er et ondt menneske vet du det.. 6458602[/snapback] Haha, den skal jeg ta til etteretning. Ironisk å bli kalt ond ... av ei jente! 6458612[/snapback] Noen som kan gjøre noe sånt mot et dyr, uansett dyr gjør meg kvalm. 6458617[/snapback] Haha, du snusken min. Før du ryker et blodkar. Grunnen til at Pogo endte sin karriere som norgesmester i løpehjul og vandret hen til de evige jaktmarker fordi jeg pådro han 5g og stang ut på tunets eneste lyktestolpe er ene og alene fordi: Jeg, stakkars meg, ble dumpet. Og det ONDE kvinnemennesket holdt med det hamsteret. Dermed klikka det for meg - og hamsteret fikk sitt livs opplevelse. Jeg dreper kun det jeg kjører over, og det er uhell. Jeg er bonde da serru jenta mi, og elsker alt av dyr og natur osv. Jada, jeg respekterer faktisk at bikkja mi har behov for å bjeffe og stresse mens jeg konsentrerer meg om å banke en kompis i WoW - jeg mater fugler, jeg mater katter, jeg mater kuer, jeg koser med kalver, jeg bærer på høner ... ja for faen ... jeg har til og med bært en kalv 2km fordi den ikke orka gå til beite, og var redd for de andre kuene ... kaniner har jeg, gris og ... men hamstere ... møkk. Så ta dine dyreelskende argumenter og kyl de opp i asle ... og snurr. Du kjenner ikke meg vet du pus! /nuss hehe Endret 9. juli 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 urghf, jeg kjeder meg 6458625[/snapback] Weeee! Jeg og. 6458630[/snapback] vi kan kjede oss sammen :biggrin: 6458640[/snapback] Yeeey!! Nei, for full til det jeg.. Leggetid med damen snart. Men skulle gjerne hatt en røyk og en øl nå da. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Dreper du "bare" ett dyr på den måten, så har du likevel mistet all min respekt... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Dreper du "bare" ett dyr på den måten, så har du likevel mistet all min respekt... 6458650[/snapback] Skyld på Canine ... de som reklamerte med støtsikkert bur. Meg i øyet. 1200kr rett ut av vinduet (og i lyketestolpen) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Dreper du "bare" ett dyr på den måten, så har du likevel mistet all min respekt... 6458650[/snapback] Skyld på Canine ... de som reklamerte med støtsikkert bur. Meg i øyet. 1200kr rett ut av vinduet (og i lyketestolpen) 6458655[/snapback] Ja du er bare hysterisk morsom.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ja du er bare hysterisk morsom.. 6458659[/snapback] Faktisk, ja. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Dreper du "bare" ett dyr på den måten, så har du likevel mistet all min respekt... 6458650[/snapback] Skyld på Canine ... de som reklamerte med støtsikkert bur. Meg i øyet. 1200kr rett ut av vinduet (og i lyketestolpen) 6458655[/snapback] Ja du er bare hysterisk morsom.. 6458659[/snapback] Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ja du er bare hysterisk morsom.. 6458659[/snapback] Jeg satt i hvert fall og gryntet av latter, og jeg er vel en av de med best sans for humor i hele verden. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ja du er bare hysterisk morsom.. 6458659[/snapback] Jeg satt i hvert fall og gryntet av latter, og jeg er vel en av de med best sans for humor i hele verden. 6458663[/snapback] Jeg og x 2 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Et hamsters død blir en annen manns brød. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nei jeg stikker. Ingen vits i å diskutere med tullinger som ikke vil ende opp som noe uansett. Har bedre ting å gjøre. Dere får ha en fortreffelig kveld.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nei jeg stikker. Ingen vits i å diskutere med tullinger som ikke vil ende opp som noe uansett. Har bedre ting å gjøre. Dere får ha en fortreffelig kveld.. 6458669[/snapback] Well fuck you very much! Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jaja, samma det. Nå skal jeg ivertfall sove - gi meg natta klem plxkos. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nei jeg stikker. Ingen vits i å diskutere med tullinger som ikke vil ende opp som noe uansett. Har bedre ting å gjøre. Dere får ha en fortreffelig kveld.. 6458669[/snapback] Åh, den svei. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Nei jeg stikker. Ingen vits i å diskutere med tullinger som ikke vil ende opp som noe uansett. Har bedre ting å gjøre. Dere får ha en fortreffelig kveld.. 6458669[/snapback] Haha du veit du. Siden du skuffer meg under ei matte her nå, så skal jeg dra deg og dine over samme kammen. Du er en av de 5 som rir på nåde på MINE hester her ute, og elsker alt av dyr og leser "Pony" og "Hest" og roper ulv bare jeg tråkker i ei kuruke. Og i våres når vi dro kyra på jordet skreik dere jaggu at jeg var et ufølsomt SVIN som dro kalvene bort i strøm-gjerdet. Jeg prøvde gjentatte ganger å fortelle dere at "det må til for faen, ellers stikker de bare under gjerdet. De er redde for de andre kuene!". Men neida, jeg skulle anmeldes og det var ikke måte på. Så "ok" tenkte jeg og lot den resterende kalven slippe det gjerdet. Det var faktisk ikke jeg som brukte 7 timer på å hente den kalven som stakk under gjerdet ut av granskævven igjen. Det var faktisk dere. Å gud som dere løp når jeg fortalte hvor skapet stod når den stakk. Haha. Jeg koste meg faktisk i solsteika med Vi Menn, 1 1\2 Cola og solskinn ... det gjorde ikke dere. Og jaggu fikk jeg ikke lov til å lære kalven hva strømgjerde var når dere kom tilbake gitt. Jøss! Solbrent ble jeg den dagen også. Så hei litt, CrazyKimmi=) .... ha en vidunderlig kveld! Endret 9. juli 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Men NOK om det da .... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nei jeg stikker. Ingen vits i å diskutere med tullinger som ikke vil ende opp som noe uansett. Har bedre ting å gjøre. Dere får ha en fortreffelig kveld.. 6458669[/snapback] Men AgroKimmi=) da, du sårer meg dypt i roten av mitt hjerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg