Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

prøver å sove, men får ikke sove.. klokken min tikker og takker, her sitter jeg og føler savn

savn, å savne

et underlig følelse

noe som gir deg sorg

noe som vekker minnene dine

noe som gjør alt stille

savn, å savne

et underlig følelse

skriker etter fortid

skriker etter nåtid

skriker etter fremtid

tid stopper, og ser ned på deg

ingen vei å gå til

alt som en gang var, er nå tapt

Endret av fox88
Lenke til kommentar
NÅ skal det bli godt å legge seg, mmmmmmmmmmmmmm! :mrgreen:

6458281[/snapback]

Fått sett nok på Tomat-Ulf?

6458284[/snapback]

Jeg har ingen tro på at det er mulig.

6458338[/snapback]

Jeg kan stirre på gutten lenge.

Nei, nå ser Jens det. :o

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Huff, så mange tilbud CDON har! Jeg skulle ha Catch the Rainbow - The Anthology, og ei plate til, men nå ser det ut til at det blir Catch the Rainbow, tre plater til, og to filmer.

6458295[/snapback]

CDON er kos. Jeg er addicted.

Handler for i hvetr fall 500 hver gang jeg er innom :)

Ellers så fikk man fire på eksamen i brukersystemer. :ermm::ermm:

Litt skuffa, ja.

Lenke til kommentar
Og der klikka sims etter ganske mange timer spilling. Ahh, pusen min som innstallerte 3 nye versjoner for meg  :love:

Burde vel finne en kreativ måte å takke ham på  :innocent:

6458171[/snapback]

3 nye versjoner, eller 3 tillegspakker ?? :!:

Har aldri hat noko sans for sims, men må innrøma at eg HAr prøvd da :wee:

Lenke til kommentar
Er det ikke litt seint å få karakterer n shit n å?`?

6458367[/snapback]

Ikke på vgs.

Jeg glemte helt å stikke innom å få eksamenskarakteren... Hva gjør jeg da egentlig? mulig jeg får den i posten da eller..? Eller må jeg ringe å få den tilsendt..?  :blush:

6458400[/snapback]

Du får den i posten.

Jeg glømte jeg og :p

Lenke til kommentar

God-natt til alle sammen :!: SPAM ALERT! SPAM ALERT! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Torbjørn, Superslask, Glint, Google.com , banansplitt, DJ_Dark, INzane_1, Zolo, premium, MrLee, 1337psycho, genetex, hware666, neadii, Lomz, GrandMa, eirik1989, phoen|x, KinG^KaoZ, Cutthroat Bill, Eplejus, onyX, morgus, Hylo, Newt32, N*, Solid_, HMaster, jepp300, Jaybird, Iguil, c-h-r-i-s, Onkel, chrml, Mirann, ptta, CrazyKimmi=), Carl M, HansErik, Nevnarion, BioNor, KompleX, Håkki, Impetus90, lucky666, ToMmM, bhsand, dinosauren, bazukh, SteinF, crapzors, Lungemannen, FredericC, Plomma2, Mr.Devil, kimgj, Jonas, mb_zzz, Antarctica, -Enigma-, christer-R, CustomTP, fredrikrb, Scooter, Kim64, Mr_Razer, dimiles, PCXray, Vegard Melsom, Xarus, TomFu, MorePower, ilstang, -Andersen-, omarta, ghrr, cookie89, CaZpeR, danandre, brutality, gamemaster_001, Oracel, Robbiedeluxe, Sitronade, Cytrixs25, pwd3679, funkweb, Radhoo, MDahl, Overdox, stompen14, TwinMOS, smetho, alex91, aklla, jolleguten, commi, sablabra, milleniam, GarbiZ, Scortech, Sivert, Thor., Stine, Power-Z, Armageddon, KillerX, Ø.B., xersess, ASDW, zebe, ZlaleX, AA1987, Ueland, WonderBjarne, Bad_Boy_, tigergutten, Hefla, bmwm3, mompen, Zyztem, avalino, P-in-P, PureJoy, buskmann, kryo, dassen, Skips, MrGlenn, Duckwings, Fez, Zealuu, Tomat-Ulf, stoners, Pytagoras, Loc Dogg, dabear, SBS, siDDIs, kobb0i, 0lav, Sonic^^, Firesky, Commando_Sondre, iPlex, Lisø, Islanbadsj, nukers1234, AMD-King, SteffyBoy, Brusfantomet, LeGranDuc, _Evolution_, CrashDummy, norpheus, Fumle, JokuM, Rage_Hunter, Christer1, Hansidu, Joakim., wackee, dalamar80, l1ght, graslauk, Gundersen, Jurgis, nEVERGOOD, Jungldyr, jojo1717, MapSter, spock84, ZprMario, Toggeladden, Sink, Midi, Breiker, Golky, CWalken, uranus, Snabben, Panter, kbmalnes, Orko, KimmiK, hcnielsen, Zeppeluna, Smallville, Selle, Kronholm, Tøffli, dash, Billybob82, sedsberg, bavac, fiskfisk, Aqidon, norseson, Jarbra, Pedersen2005, Klikka_bZerk, raging king, Alcoholiday, maradona, fenris1911, Pakkis, harrir, reverto, Perra1, Såni, wonnim, Kjobben, Ustedalen, Spellbound, redkite, c3rfik, Cheeseball, pavlion, drugis, Spirre, tommy_89, matrino, Warwick, larsemannen, MixMaster, S1rre, djrabbit88, brutti, MRN, trollmannen, SuSE, espeliden, BeNeFit + 300 gjester og 4 anonyme :wee:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...