Ustedalen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg sjekket på vigo.no hva jeg fikk på matteeksmaen. At det går ann for min del. Fikk 5 Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) prøver å sove, men får ikke sove.. klokken min tikker og takker, her sitter jeg og føler savn savn, å savne et underlig følelse noe som gir deg sorg noe som vekker minnene dine noe som gjør alt stille savn, å savne et underlig følelse skriker etter fortid skriker etter nåtid skriker etter fremtid tid stopper, og ser ned på deg ingen vei å gå til alt som en gang var, er nå tapt Endret 9. juli 2006 av fox88 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 'Øy, Hylo, vet du noe som ville passet bra sammen med denne plata? 6458177[/snapback] Steppenwolf, Genesis, The Who eller ZZ Top. Jeg er trøtt. Men Primus eier da. 6458164[/snapback] Claypool kan detta med å spille.. Første plata jeg kjøpte av Primus var sailing the seas of cheese 6458188[/snapback] Han kan det! Syke mannen... Lenke til kommentar
Axes Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 NÅ skal det bli godt å legge seg, mmmmmmmmmmmmmm! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 NÅ skal det bli godt å legge seg, mmmmmmmmmmmmmm! 6458281[/snapback] Fått sett nok på Tomat-Ulf? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 han synes ha så ut som ei jente Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Huff, så mange tilbud CDON har! Jeg skulle ha Catch the Rainbow - The Anthology, og ei plate til, men nå ser det ut til at det blir Catch the Rainbow, tre plater til, og to filmer. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Og der klikka sims etter ganske mange timer spilling. Ahh, pusen min som innstallerte 3 nye versjoner for meg Burde vel finne en kreativ måte å takke ham på 6458171[/snapback] Gi ham en pose mel. *trøtt* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 NÅ skal det bli godt å legge seg, mmmmmmmmmmmmmm! 6458281[/snapback] Fått sett nok på Tomat-Ulf? 6458284[/snapback] Jeg har ingen tro på at det er mulig. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) NÅ skal det bli godt å legge seg, mmmmmmmmmmmmmm! 6458281[/snapback] Fått sett nok på Tomat-Ulf? 6458284[/snapback] Jeg har ingen tro på at det er mulig. 6458338[/snapback] Jeg kan stirre på gutten lenge. Nei, nå ser Jens det. :o Endret 9. juli 2006 av Hylo Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Oh man, det var nesten ass. Oppe i sjette gang frorresten. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Huff, så mange tilbud CDON har! Jeg skulle ha Catch the Rainbow - The Anthology, og ei plate til, men nå ser det ut til at det blir Catch the Rainbow, tre plater til, og to filmer. 6458295[/snapback] CDON er kos. Jeg er addicted. Handler for i hvetr fall 500 hver gang jeg er innom Ellers så fikk man fire på eksamen i brukersystemer. Litt skuffa, ja. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Fikk 6 på muntlig eksamen jeg (engelsk) Virka faktisk som læreren var mer glad enn meg. Smilte og kom ut, tok meg hånden og skrøt mye. Jeg var bare glad jeg besto Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Er det ikke litt seint å få karakterer n shit n å?`? Jaja, bra å poste her nå. Flott shit. Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Og der klikka sims etter ganske mange timer spilling. Ahh, pusen min som innstallerte 3 nye versjoner for meg Burde vel finne en kreativ måte å takke ham på 6458171[/snapback] 3 nye versjoner, eller 3 tillegspakker ?? :!: Har aldri hat noko sans for sims, men må innrøma at eg HAr prøvd da Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg glemte helt å stikke innom å få eksamenskarakteren... Hva gjør jeg da egentlig? mulig jeg får den i posten da eller..? Eller må jeg ringe å få den tilsendt..? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Er det ikke litt seint å få karakterer n shit n å?`? 6458367[/snapback] Ikke på vgs. Jeg glemte helt å stikke innom å få eksamenskarakteren... Hva gjør jeg da egentlig? mulig jeg får den i posten da eller..? Eller må jeg ringe å få den tilsendt..? 6458400[/snapback] Du får den i posten. Jeg glømte jeg og Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Lee Ritenour, kanskje jeg skulle ta en sig? yea. Endret 9. juli 2006 av KompleX Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 God-natt til alle sammen :!: SPAM ALERT! SPAM ALERT! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Torbjørn, Superslask, Glint, Google.com , banansplitt, DJ_Dark, INzane_1, Zolo, premium, MrLee, 1337psycho, genetex, hware666, neadii, Lomz, GrandMa, eirik1989, phoen|x, KinG^KaoZ, Cutthroat Bill, Eplejus, onyX, morgus, Hylo, Newt32, N*, Solid_, HMaster, jepp300, Jaybird, Iguil, c-h-r-i-s, Onkel, chrml, Mirann, ptta, CrazyKimmi=), Carl M, HansErik, Nevnarion, BioNor, KompleX, Håkki, Impetus90, lucky666, ToMmM, bhsand, dinosauren, bazukh, SteinF, crapzors, Lungemannen, FredericC, Plomma2, Mr.Devil, kimgj, Jonas, mb_zzz, Antarctica, -Enigma-, christer-R, CustomTP, fredrikrb, Scooter, Kim64, Mr_Razer, dimiles, PCXray, Vegard Melsom, Xarus, TomFu, MorePower, ilstang, -Andersen-, omarta, ghrr, cookie89, CaZpeR, danandre, brutality, gamemaster_001, Oracel, Robbiedeluxe, Sitronade, Cytrixs25, pwd3679, funkweb, Radhoo, MDahl, Overdox, stompen14, TwinMOS, smetho, alex91, aklla, jolleguten, commi, sablabra, milleniam, GarbiZ, Scortech, Sivert, Thor., Stine, Power-Z, Armageddon, KillerX, Ø.B., xersess, ASDW, zebe, ZlaleX, AA1987, Ueland, WonderBjarne, Bad_Boy_, tigergutten, Hefla, bmwm3, mompen, Zyztem, avalino, P-in-P, PureJoy, buskmann, kryo, dassen, Skips, MrGlenn, Duckwings, Fez, Zealuu, Tomat-Ulf, stoners, Pytagoras, Loc Dogg, dabear, SBS, siDDIs, kobb0i, 0lav, Sonic^^, Firesky, Commando_Sondre, iPlex, Lisø, Islanbadsj, nukers1234, AMD-King, SteffyBoy, Brusfantomet, LeGranDuc, _Evolution_, CrashDummy, norpheus, Fumle, JokuM, Rage_Hunter, Christer1, Hansidu, Joakim., wackee, dalamar80, l1ght, graslauk, Gundersen, Jurgis, nEVERGOOD, Jungldyr, jojo1717, MapSter, spock84, ZprMario, Toggeladden, Sink, Midi, Breiker, Golky, CWalken, uranus, Snabben, Panter, kbmalnes, Orko, KimmiK, hcnielsen, Zeppeluna, Smallville, Selle, Kronholm, Tøffli, dash, Billybob82, sedsberg, bavac, fiskfisk, Aqidon, norseson, Jarbra, Pedersen2005, Klikka_bZerk, raging king, Alcoholiday, maradona, fenris1911, Pakkis, harrir, reverto, Perra1, Såni, wonnim, Kjobben, Ustedalen, Spellbound, redkite, c3rfik, Cheeseball, pavlion, drugis, Spirre, tommy_89, matrino, Warwick, larsemannen, MixMaster, S1rre, djrabbit88, brutti, MRN, trollmannen, SuSE, espeliden, BeNeFit + 300 gjester og 4 anonyme Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 back from byen fylla er digga ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg