Ø.B. Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg drømte om Loool her om dagen. Hun var litt tøsete av seg Kan ikke skjønne hvor underevisstheten min har fått det fra Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 bah.. detta blei bare feil.. skulle lissom være en spøk. siden han kledde av seg til boxeren i bakgrunnen når jeg satt på cam i går.. meen ikke alle tok den, så... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg drømte om Loool her om dagen. Hun var litt tøsete av seg Kan ikke skjønne hvor underevisstheten min har fått det fra 6457681[/snapback] Rart det der. Hei venner. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Robbiedeluxe: Jeg drømte faktisk om deg i natt, det var litt sykt. :/ 6457485[/snapback] Jeg vet, det gjør dem alle. (Hihi, fortell!) 6457619[/snapback] Du tror sikkert at jeg er psychostalker hvis jeg forteller den. Men drømte noe med at vi skulle på date, også endte det opp med at du ble med meg på klassetur til egypt. Som ikke var egypt, for det var et slags østblokkland og du skulle være med fordi du skulle dele ut bøker til fattige barn. Også dro vi til enda et land med klassen, men du nektet å fly med oss hjem fordi du heller skulle mellomlande i London fordi det var så fint på Heathrow i den VIP-loungen eller hva det er du pleier å sitte i. Merkelig drøm, men våknet før vi kom oss til flyplassen. 6457672[/snapback] Holy. Det verste er at jeg ikke er så veeeldig ulik "han" i drømmen din, jeg er både snill (ref. dele ut bøker ) og litt sær i mine reisevaner (ref. mellomlande i LHR pga. loungen). Du får sende en SMS neste gang du er i Oslo, så får du fortelle resten (om det er noe mer, heh). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Haha, her har vi et herlig eksempel hvorfor jeg ALDRI spør om hva en jente har drømt om. Det blir for psykotisk for at jeg klarer takle det. 6457676[/snapback] Drømte at jeg drepte forreldrene mine, slekta og ALLE jeg kjente i gårnatt. Proff. leiemorder. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Jeg drømte om Loool her om dagen. Hun var litt tøsete av seg Kan ikke skjønne hvor underevisstheten min har fått det fra 6457681[/snapback] Rart det der. Hei venner. 6457689[/snapback] Hei Båb:) edit: jeg drømte at jeg jaga vekk en grevling, så sa grevlingen til meg: "faen, du er dårlig til å kommunisere" :-(((((((((((( Endret 8. juli 2006 av Hanne:) Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei venner. 6457689[/snapback] heihei.. er du i new zeland nå? lenge sia sist Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg tror han ene kameraten min har vært med hver eneste gang vi har kjørt på grevling, Faen altså, de har jo ikke kordinasjonsevne over veien for 5 øre. Drittdyr Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 ÅRh! Muse var ownage! Fy faen å bra! Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Hei venner. 6457689[/snapback] hallo, lenge siden sist edit: vet ikke om du regner meg som venn, men hallo allikevel Endret 8. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 edit: jeg drømte at jeg jaga vekk en grevling, så sa grevlingen til meg: "faen, du er dårlig til å kommunisere" :-(((((((((((( 6457704[/snapback] :!: Så ekstremt fantastisk! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Drømte at jeg drepte forreldrene mine, slekta og ALLE jeg kjente i gårnatt. Proff. leiemorder. 6457700[/snapback] Jamen det er jo... Artig. Velvel. Mer kake anyone? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Robbiedeluxe: Jeg drømte faktisk om deg i natt, det var litt sykt. :/ 6457485[/snapback] Jeg vet, det gjør dem alle. (Hihi, fortell!) 6457619[/snapback] Du tror sikkert at jeg er psychostalker hvis jeg forteller den. Merkelig drøm, men våknet før vi kom oss til flyplassen. 6457672[/snapback] Holy. Det verste er at jeg ikke er så veeeldig ulik "han" i drømmen din, jeg er både snill (ref. dele ut bøker ) og litt sær i mine reisevaner (ref. mellomlande i LHR pga. loungen). Du får sende en SMS neste gang du er i Oslo, så får du fortelle resten (om det er noe mer, heh). 6457693[/snapback] Det er faktisk enda mer, husket mye mer av drømmen enn det jeg pleier å huske. Men det er sikkert fordi jeg drømte det rett før jeg våknet. Meen jeg har ikke nummeret ditt så jeg får ikke sendt deg melding gitt.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) edit: jeg drømte at jeg jaga vekk en grevling, så sa grevlingen til meg: "faen, du er dårlig til å kommunisere" :-(((((((((((( 6457704[/snapback] :!: Så ekstremt fantastisk! 6457732[/snapback] Meget frustrerende til tider også! Endret 8. juli 2006 av Hanne:) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Meget frustrerende til tider også! 6457756[/snapback] Du hadde noe viktig grevlingen måtte vite? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Alle er venner. :-))))) Jeg er tilbake i Australia naa. Har vaert skikkelig sjuk de siste par dagene. Forleden natt hoppa jeg inn og ut av bevissthet hvert 20. minutt. Har knapt spist paa tre dager. Dette oedela ogsaa den ene dagen det var skifoere. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Drømmen din var best Hanne:), men min date var faktisk koselig i drømmen altså. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Vet dere hva? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): ZzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzz Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg drømte mye ekkelt i natt som var jeg... For det første drømte jeg at jeg kjørte av et cromma speil på en VW Passat.. og fattern måtte betale.. Han ble kjempesur, fordi jeg ikke klarte å kjøre osv.. (han ble ikke sur da jeg var utsatt for et uhell på torsdag ;P) for det andre gidder jeg ikke skrive resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg